قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه یا شخص خاص | قدرتمندترین روش

سوالی که در کلاس‌ها و سمینارها زیاد از من می‌شود این است که: آیا قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظر و روابط عشقی تاثیر دارد؟ آیا می‌شود با استفاده از قانون جذب عشق برای جذب فرد مورد علاقه به سمت خود جذب کرد؟ و در کل آیا میتوان از قانون جذب برای جذب فرد خاص استفاده کرد؟
اگر میخواهید پاسخ همه این سوالات را بدهم و اینکه چگونه ارتعاش عشق بفرستیم و روش اصولی هم فرکانس شدن با شخص خاص را یاد بگیرید تا آخر این مطلب را با دقت بخوانید.

دقت کنید ارزش این مطالبی که در این مقاله گفته شده بسیار بالاست و استفاده از آن به خود شما بستگی دارد. اگر این مطالب را یاد بگیرید و بکار ببندید میتوانید به مشکلات عشقیتان پایان دهید و هر شخص را که بخواهید با توجه به نکات گفته شده جذب کنید.

قانون جذب بیان می‌کند که: می‌توانید با استفاده از افکار و قدرت ذهن خود هر چیزی را به واقعیت تبدیل کنید. افکار و توجه ما روی هر موضوعی که باشد قانون جذب آن را به سمت ما جذب می‌کند. اما شاید این سوال برایتان پیش آید که آیا می‌توان با استفاده از قانون جذب عشق را جذب کرد؟ خبر خوب این است که پاسخ بله است.

قانون جذب فرد خاص

قانون جذب فرد خاص [ قانون جذب فرد مورد علاقه ]

عشق یکی از مهمترین احساسات موجود در این جهان است. وقتی صحبت از پول، شغل و خیلی چیزهای دیگر به میان می‌آید آدم‌ها برای نشان دادن آن سختی زیادی متحمل نمی‌شوند. اما در مسائل احساسی، اگر آن چیزی که می‌خواهید را به دست نیاورید، دچار درد عمیقی می‌شوید. کسی که دوستش دارید، آن فرد خاص، مهمترین فرد برای شماست و حتی کل دنیا نمی‌تواند برایتان جایگزین او شود. خبر خیلی خیلی خوبی برایتان داریم. شما می‌توانید کسی که دوست دارید را جذب خودتان کنید.

اگه بخوای طبق قانون جذب و روش‌های گفته شده در جاهی مختلف عمل کنی، باید هی تجسم کنی ولی چون هنگام تجسم نگاه و توجه شما به اینکه ” نکنه با یک شخص دیگه یاشه؟ نکنه دوسم نداشته باشه؟ پس کی جذبش میکنم؟ اگه این روش جواب نده چی؟ و فر فکر منفی از این قبیل در ذهنتان باشد و یا آن شخص را بالاتر از خودتان ببینید و ارزش آن شخص را از ارزش خوتان بالاتر بدانید باید به شما بگم که اینجوری نه تنها به عشقتان نمی‌رسید بلکه بیشتر او را از خودتان دورتر می‌کنید.

قانون لیاقت و باور در جذب فرد مورد علاقه

در این مورد خاص که می‌خواهید از قانون جذب عشق برای جذب یک فرد خاص استفاده کنید باید قبل از هر چیزی به قانون لیاقت و باور توجه کنید.

یک راز بسیار مهم اینه: ” شما باید به اندازه شخص مورد نظر بزرگ بشی … در این صورت شخص مد نظر خود به خود جذب شما میشه! “

برای مثال فرد مورد نظر شما این ویژگی‌ها رو داره: ثروتمنده، ماشین داره، خوش اخلاقه، مهربانه، خوش چهره، با صلابت و …. است. حالا وقتی شما خودتو با این شخصیت مقایسه می‌کنی یک احساس بی‌ارزشی و عدم لیاقت در شما ایجاد میشه. و خودتان را پایین‌تر از آن شخص می‌بینید.

در واقع یک گفتگوی ذهنی درون شما شروع میشه و هی بهت یادآوری می‌کنه که تو لایق همچین فردی نیستی … مگه نه؟

ببین دوست خوبم، وقتی که شما به شخصیت دلخواهت فکر می‌کنی و در درونت احساس کوچک بودن و کم ارزش بودن نسبت به اون ایجاد میشه، چجوری می‌خوای شخص مورد نظرت رو جذب کنی؟

راهکار اینکه: ” شما باید در گام نخست به اندازه شخصیت فردی که مورد نظرت هست بزرگ بشی. باید خودت رو اونقدر تغییر بدی و به جنبه‌های مثبت خودت توجه کنی که اون بخش گیردهنده ذهنت هیچ دلیلی نداشته باشه برای اینکه خودتو کمتر از اون بدونی.”

متأسفانه این احساس عدم لیاقت یکی از بزرگترین دلایل نرسیدن به عشقتان و عدم جذب آن شخص خاص مدنظرتان است.

پس گام نخست در جذب رابطه‌ی زیبا و دلخواه اینکه عظمت درونی خودتان را شکوفا کنید و به اندازه شخصیتی که مد نظرتان هست بزرگ شید. در این صورت باور‌های قدرتمندی در درون شما ایجاد میشود که شما را تبدیل به یک آهنربا میکند برای اینکه شخص مورد نظر جذب شخصیت جدیدتان شود.

حتماً را ببینید: کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن صوتی

تمرینات بخش روابط کتاب معجزه شکرگزاری را حتماً انجام دهید. یکی از عالی‌ترین تمرینات برای جذب فرد مورد علاقه و بهبود رابطه استفاده از قدرت شکرگزاری است.

قانون جذب یک فرد خاص

اما برای استفاده درست از قانون جذب عشق برای جذب فرد مورد علاقه و اینکه بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید نیاز است که ابتدا ذهن خود را بررسی کنید. ذهن خودتان را از هرگونه احساسات منفی که باعث می‌شود شما را از رسیدن به شخص مورد علاقه‌تان دور کند خالی کنید. احساساتی مانند (ترس، شک، نگرانی، تردید و …) چون همه این موارد حس بدی در شما ایجاد میکند و نشانه عدم باور شما در رسیدن به آن شخص است.

برای این کار زمانی را برای خود اختصاصی دهید و بررسی کنید که آیا واقعاً باور دارید که به آن شخص میرسید؟ یا نسبت به اینکه به عشقتان برسید دچار نگرانی، ترس و دو دلی هستید؟
اگر جوابتان بله بود یعنی اینکه باور ندارید که به آن شخص میرسید و بعد از ایجاد احساس لیاقت باید باور اینکه به آن شخص میرسید و اینکه میتونید به آن شخص دلخواهتان برسید را در خودتان ایجاد کنید.

قانون باور

زمانی که شما خود را از احساسات بد خالی می‌کنید، خود را آماده دریافت عشق می‌کنید بسیار زیاد می‌توانید در این قدم خوب پیش بروید. برای اینکه باور کنید که فرد مورد علاقه شما و رابطه‌ ایده‌آل را جذب می‌کنید کافی است، همیشه سطح انرژی خود را بالا نگه‌دارید اما چگونه؟

میتوانید تمرکز خود را روی نکات مثبت و ویژگی‌هایی از آن شخص بگذارید که حس خوبی در شما ایجاد میکند، ویژگی‌هایی در آن شخص که شما عاشق آن هستید مثل صورت زیباش، قیافه‌اش، اخلاق خاص آن شخص و … نگه‌دارید. هرگاه افکار منفی سراغ شما آمد، بلافاصله توجه‌هتان را به سمت این ویژگی‌های مثبت ببرید. برای اینکار میتوانید این ویژگی‌ها را یادداشت کرده‌ و هر روز آن را نگاه کنید جوری که آن را حس کنید.

_ باور یعنی اینکه شما هیچ شک و ترس و یا دو دلی نسبت به اینکه به آن شخص میرسید ندارید و در واقع هر وقت به آن شخص فکر میکنید احساس خیلی خوبی دارید و اصلاً نگران اینکه چطور به آن شخص میرسید و یا اینکه چه زمانی به آن شخص برسید نیستید اینکه چه زمانی به آن شخص میرسید به این بستگی دارید که تا حد امکان حستان را نسبت به آن شخص خوب نگه دارید.

قانون باور در تمام کیهان و ساختار کوانتومی جهان هستی نفوذ دارد. هر باور شما یک ارتعاش مخصوصی از وجود شما به کائنات ارسال می‌کند و نظام آفرینش مانند یک آینه عمل می‌کند که افراد، رویداد‌ها، شرایط و لحظات مشابه با ارتعاشات و باور‌های شما را به خودتان برمی‌گرداند.

این یک راز خیلی مهم و جهانی هست: ” ساختار کوانتومی و نظام‌مند جهان هستی طوری طراحی شده که باور‌های غالب ذهن شما را تأیید کند و به اثبات برساند “.

قانون جذب عشق و فرد مورد علاقه

قانون جذب عشق: نقش بازی کنید

گام دوم از قدرت تصویرسازی استفاده کنید. بپذیرید شخصی که دوست دارید با او زندگی کنید وجود دارد و با او هستید. طوری رفتار کنید که گویا او در حال حاضر هست. احساساتی را تجربه کنید که فرد موردنظر حضور دارد.

برای این کار از خودتان بپرسید اگر واقعاً با این شخص الان در حال رابطه بودم چه احساسی داشتم؟ اگر الان با آن شخص ازدواج میکردم واقعاً چه احساسی داشتم؟ به این سوال پاسخ دهید. قانون جذب با احساسات شما کار می‌کند. هرچقدر بتوانید آن احساسات را به‌طور واقعی تجربه کنید سطح ارتعاشات و فرکانس به مراتب قوی‌تری را ارسال خواهید کرد. و در نتیجه چون در حال هم فرکانس شدن با شخص خاص و کراشتون هستید سریع تر آن شخص را جذب خواهید کرد.

_ اما شاید بپرسید که میخواهید از قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظرتان و یا اینکه با شخصی وارد رابطه شوید که ویژگی‌های مدنظرتان را دارد و الان آن شخص در زندگیتان نیست پس باید چیکار کنیم؟

برای اینکه از قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظرتان و یا اینکه با شخصی که در رویا و تصورتان است که هنوز در دنیای خارج پیدا نکردید و یا اینکه یا او وارد رابطه شوید باید در ابتدا المان‌های شخصیتی مثل اخلاق، رفتار، درآمد، مشخصات فیزیکی و … را باید در ذهنت کنار هم بگذارید و شخصیت مد نظرت را بسازید. و آن را در یک برگه کاغذ یادداشت کنید.

_ مثلاً من میخواهم با شخصی که ثروتمنده ازدواج کنم. شخصی که بسیار وفا داره و از همشه از من حمایت میکنه ازدواج کنم. شخصی که بسیار خوشتیپه و قیافه‌اش بلنده ازدواج کنم و ….

هیچ محدودیتی در جهان هستی ما وجود ندارد … باید این باور قلبی شما باشد که هزاران مرد و زن با شخصیت مد نظر شما وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها شخص مورد علاقه‌تان را جذب کنید و با او خوشبخت شوید.

حال شب قبل از خواب و صبح زمانی که بیدار شدید این برگه را بخوانید و آن را حس کنید. واقعاً احساس کنید که این شخص الان در زندگی شما هست و با او رابطه دارید. همیشه این سوال را از خودتان بپرسید اگر واقعاً با چنین شخصی رابطه داشتم چه احساسی داشتم؟ به این احساسات و اینکه الان با آن شخص هستید فکر کنید و بابت آن شکرگزاری کنید. و خواهید دید که قانون جذب برایتان کار میکند و چنین شخصی را با همین ویژگی‌های که نوشتید جذب خواهید کرد و وارد زندگیتان خواهد شد.

نکته مهم این است تا زمانی که آن شخص وارد زندگیتان میشود باید این کار را انجام دهید و اصلاً نباید نگران اینکه چه زمانی و یا اینکه چگونه وارد زندگیتان میشود نباشید. به زمان بندی خدا اعتماد کنید و سعی کنید تا رسیدن به نتیجه حستان را خوب کنید احساس شما کلید رسیدن به خواسته‌تان است.

اینکه چگونه ارتعاش عشق بفرستیم و یا این که بتوانید با هم فرکانس شدن با شخص خاص آن فرد را جذب کنید به صورت کامل در این مطلب به آن پرداختیم اما اینکه چقدر نتیجه بگیرید به شما بستگی دارد که این مطالب رو رعایت کنید یا ن. در صورت داشتن سوال، سوالات خود را برای ما کامنت کنید من شخصاً پاسخ خواهم داد.

حتماً بخوانید :
تجسم خلاق برای ازدواج با یک تکنیک خارق العاده
چگونه از قانون جذب برای ازدواج سریع استفاده کنیم؟

منبع : nayabnet.ir

4.5/5 - (141 امتیاز)

558 دیدگاه برای “قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه یا شخص خاص | قدرتمندترین روش

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      ممنونم از شما دوست گرامی. بله فرقی نداره قوانین طبیعت و کائنات برای همه جواب میده و در این مورد شک نکنید کسی نتیجه نگیره درست انجام نداده که نتیجه نمیگیره.

  1. Seda گفته:

    تلگرام خیلی به من لطف کردن و راهنمایی میکردن چون نمیتونستم حرفامو اینجا بازگو کنم متاسفانه دلم میخواست به خودتون توضیح بدم اما ایشون هم واقعا خیلی لطف کردن و منو خیلی راهنمایی میکردن، ای کاش هنوز هم بودن یا اینکه باز برگردن.

  2. A گفته:

    سلام استاد وقتتون بخیر باشه.
    استاد نمیشه با خودتون صحبت کرد؟ مشکلم رو با پشتیبان قبلی در تلگرام گفتم یک مدت پیامم بود اما جواب ندادن بعدش پاک کردم تلگرام رو. ایشون دیگه نیستن ؟ یا اینکه نمیشه با خودتون صحبت کرد؟ نمیتونم این مسعله رو اینجا بگم
    ممنون میشم راهنمایی کنید .

  3. A گفته:

    از پشتیبان قبلی هم فوق العاده تشکر میکنم خیلی منو راهنمایی کردن . من واقعا اوضاع روحیم خوب نبود اما میتونم بگم هرروز میومدم به سایت شما و مقاله ها و صحبت های شمارو نگاه میکردم حالم خیلی بهتر می‌شد ایشون هم واقعا خیلی کمکم کردن ازتون ممنونم 🙏🏻🙏🏻انشالله شما استاد عزیز همیشه تنتون سالم باشه همینطور پشتیبانی فوق العاده خوبتون خیلی بهشون زحمت دادم

  4. آیناز گفته:

    سلام استاد خسته نباشین از پاسخگیتون ممنونم من یکم دیر دیدم ولی بازم ممنونم ازتون انگار عصبانیت نباشین کرده بودم معذرت میخوام 🙏😍

  5. فاطیما گفته:

    سلام علیکم آقای حیدری
    بنده به یه شخص معروف علاقه دارم که تا حالا همدیگه رو ندیدیم
    فقط من اکانت ایشون رو در اینستاگرام دنبال میکنم
    خیلی دوسش دارم و می‌خوام جذبش کنم ولی هیچ راهی وجود نداره
    در اینستاگرام بارها بهش پیام دادم و پیامم رو خونده ولی فقط مال من نه پیام های خیلی هارو میخونه
    تا حالا بهش ابراز عشق نکردم نمی‌دونم چی بگم
    و اگه بگم بهش هم فقط میخونه و جواب نمیده
    چون شخص های معروف جواب ما آدم های عادی رو نمیدن
    بعد بگم راهم از ایشون خیلی دوره و نمیتونم ببینمشون خیلی ها میگن باید حتما ببینتت و شناخت ازت داشته باشه که شاید جذب بشه
    اینکه بخوای فقط اکانتش دنبال کنی یا بهش پیام بدی و فقط سین بزنه چیزیو حل نمیکنه
    باید تو هم هم سطح اون باشی و معروف
    چون معمولا آدم های معروف باهم رابطه عاشقانه دارن نه یه شخص معروف با یه فرد عادی
    در کل چیکار کنم؟
    هیچ راهی ندارم فقط راهم دایرکت اینستاگرام هست که اونم فقط میخونه
    پیشنهادتون به من چیه با این شرایطی که گفتم
    یه راه حلی بدین که جذبش کنم

  6. کاربر گفته:

    سلام استاد وقتتون بخیر یه سوال ذهنم رو مشغول کرده 😑 من چند سال پیش که بخاطر اجبار خونواده ازدواج کردم و الان جداشدم الان چند ماهی هست با یه پسری تو رابطه ام ک دقیقا همون آدمیه ک می‌خوام یعنی شکل خودمه همه اخلاق و رفتارش خیلی دوسش دارم اونم دوسم داره ولی بخاطر شرایط من شاید خونوادش برا ازدواج مخالفت کنن آیا میشه با قانون جذب به دستش بیارم؟

  7. Mr گفته:

    سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه بنده به شغل بازیگری علاقه دارم و می‌خوام که این شغل رو جذب کنم تو تهران چون می‌خوام چند ماه دیگه برم اونجا درس بخونم ولی دوست دارم برم سر کار ،کلی پیشنهاد بازیگری داشته باشم و هم به علاقم برسم و کلی اتفاق های خوب بیفته واسم اونجا چطور با قانون جذب برسم به اون چیز و در کمترین زمان به اون چیز که می‌خوام برسم

  8. ... گفته:

    سلام خسته نباشید
    من حدودا سه ساله که عاشق دختری شدم و الان خیلی باهم صمیمی‌هستیم ولی اون تقریبا ادمه بی احساسیه و بعضی وقتا زیاد بمم اهمیت نمیده میخواستم بدونم میتونم با قانون جذب علاقشو نسبت به خودم بیشتر کنم و یکاری کنم که وارد رابطه شیم؟اون اوایل که زیاد بهش وابستگی نداشتم خیلی بیشتر عاشقم بود ولی الان ک بهش وابست شدم حس‌میکنم عشقش کمتر شده
    چجوری با قانون جذب جوری جذبش کنم که باهاش وارد رابطه بشم؟
    و اینکه چجوری وابستگیمو کم کنم که رابطمون خراب نشه؟
    ممنون میشم به سوالاتم پاسخ بدید

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام ببینید ب وابستگی اتفاقا از شما بیشتر فاصله میگیره چون وابسته بودن خلاف جهت قانون جذبه.
      اینکه چه جوری وابستگیتون رو کم کنید سعی کنید نسبت به ایشون کمتر حساس بشید. اما همون جور که گفتم باید حستون رو با تمرکز روی ویژگی هایی از اون شخص که حستون رو عالی میکنه خوب کنید مثلا شخصیتش و یا تیپش و ….. هر چقدر حستون عالی باشه اتفاقاتی در راستای ایشون براتون میفته که باعث میشه به ایشون نزدیکتر بشید در ضمن حتما عزت نفستون رو بالاتر ببرید و ایشون رو هم تراز خودتون ببینید.

  9. کاربر سمیرا گفته:

    سلام خسته نباشید من یه مدت با یه نفر ارتباط کاری داشتم و ازش حس خیلی خوبی میگرفتم گاهی اونقد حسم خوب بود که باوجود این که رتباطمون سنگین و کاری بود بهم میگفت که دوست داره بیاد ببینتم و حاضر بود از حتی شهر دورم بیاد که فقط منو ببینه کلی ازم تعریف میکرد و هرکاری برام انجام میداد ولی یه مدت بعدش کارهام خراب شد و تو مسیر شغلی شخصی خودم که فقط مربوط به خودم بود موفق نشدم حس و حالم از طرفی خوب بود از طرف اون قضیه کارم هم بد بود واس همین فک کردم اون چه فکری میکنه که من موفق نشدم کلی مدیتیشن و جذب و اینا میکردم تا یه پیام بده و..جواب میداد ولی نه خیلی الان حدودا چندماه زنگ نمیزنه و پیام نمیده فقط چندبار خودم پیام دادم و دیگه ندادم انگار خودشم خیلی مشغوله یادش میره منم تمرکزم رفته رو اینکه نیست چون وقتی بود حسم عالی بود حتی نمیتونم کارامو درست انجام بدم نمیتونم رو کارم تمرکز کنم و همش چشمم به گوشیه که اون زنگ بزنه یا پیام بده و پرخاشگر شدم و عصبی چیکار کنم میشه راهنماییم کنید؟ میخوام شروع کنم ویژگیهای مثبتشو مرور کردن روشی هست که انجام بدم زنگ بزنه پیام بده

  10. لادن گفته:

    سلام اگر یک چهره خاصی مد نظرمون باشه با کلی مشخصات و در صورتیکه هم ارتعاش بشم با خواستم هیچ مانعی برای رسیدن به اون شخص وجود نداره؟ مثل سن خانواده تحصیلات و غیره ممنونم

      • زهرا گفته:

        سلام‌وقت بخیر کسایی ام‌هستن که کارای شمارو انجام داده باشن مثل شکرگذاری و… چیزایی ک‌خودتون‌نوشتید و نتیجه گرفته باشن اگه اره لطفا به اشتراک‌بذارید..

        • Avatar photo
          فردین حیدری گفته:

          با سلام خدمت شما دوست عزیز
          ببینید خیلی از افراد نتیجه گرفتن اما چون شخص کمتر به این صفحه از سایت برمیگرده و نظراتش رو به اشتراک میگذاره به همین دلیل نتایج زیادی در کامنت ها نیست.
          مگرنه مورد داشتیم که طرف از خودکشی دست کشیده و الان بهترین زندگی رو با شخص ایده آلش داره و ازدواج بی نظیری داشته.
          شما باید تمرینات و مطالب گفته شده رو انجامش بدید حداقل به مدت یک الی دو ماه و بدون ترس و شک و ترید. اگر شک و تریدی و ترش داشته باشید خوب نمیتونید در جذب فرد مورد علاقه تون موفق باشید. چون ملاک برای جذب یک شخص حس خوب و حال خوب شماست و زمانی که شما با حس خوب و حال خوب به اون شخص فکر می‌کنید و نگران این نیستید که چه زمانی و چطوری به اون شخص دلخواهتون میرسید در واقع در حال هم فرکانس شدن با شخص خاص و مدنظرتون هستید و به این صورت هست که میتونیم ارتعاش عشق بفرستیم و در مسیر جذب کراش تون یا پارت نرتون قرار میگیرید و شرایط جوری به نفع شما خواهد بود که اون شخص خاص رو جذب کنید.

  11. کیان شهروردی گفته:

    سلام خدمت شما استاد
    ببخشید آیا من اینکه چگونه ارتعاش عشق بفرستیم رو فهمیدم و حتی موصوعی مثل اینکه احساس لیاقت کنیم و هم فرکانس شدن با شخص خاص رو یاد گرفتم الان باید تا چند رو این تمرینات رو انجام بدم؟ آیا باید تا زمان جذب اون شخص با اینججوری خدمت شما عرض کنم کراشم تمرینات رو ادامه دهم؟
    آیا مواردی مثل اینکه کد جذب عشق و اینکه جذب عشق با نوشتن صحت داره؟ من مطالب این چنینی در سایت های دیگه دیدم و برام سوال پیش اومد. در این خصوص هم راهنمایی اگر بفرمایید بسیار مچکر میشم؟

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام خدمت شما
      ببینید اصلا شما نباید به این توجه کنید که باید تا چه زمانی این تمرینات و انجام بدید جون همون جوری که ملاک بریا جذب شخص خاص یا کراش همون حس شماست و زمانی که حس شما خوب باشد به اون شخص میرسید.
      اگر حس شما بد باشه یا اینکه همش در ذهنتون این باشه کی میشه چرا جواب نمیده شما تمرکزتون روی چیزی هست که نمیخواهید و دقیقا همون رو جذب میکنید.
      پس باید بگم به صورت کلی برای هم فرکانس شدن با شخص خاص و مدنطرتون حتما باید حس تون عالی باشه زمانی که به اون شخص یا کراشتون فکر میکنید.
      اما درمورد سوال دوم شما من به شحصه به کد جذب شخص باور ندارم و اصلا چنین چیزی درست نیست. اما در مورد جدب عشق با نوشتن باید بگم زمانی که شما در مورد عشقتون فکر میکنید حالا به و ویژگیهای از اون کراش یا پارتنرتون که احساس خوبی در شما ایجاد میکنه رو مینویسید توجه شما به صورت کامل روی آن شخص است و داریدسرعت جذب خودتون رو افزایش میدید.

      • کیان شهروردی گفته:

        حالا فهمیدم چرا جواب نمی گرفتم. و اینکه کراشم چرا بهم پیام نمیده و یا از من دور میشه چون دائماً توجه من روی چیزی بود که نمیخواستم و همیشه احساسم بد بود.
        به نظر شما عبارات تاکیدی برای جذب فرد مورد نظر استفاده کنیم آیا کارایی داره و جواب میده؟ قطعاً این نتنها سوال من هست بلکه سوال خیلی از افراد هستش ممنون میشم توضیحات لازمه رو در این خصوص هم بدید.

        • Avatar photo
          فردین حیدری گفته:

          ببینید اینکه از عبارات تاکیدی برای جذب فرد مورد نظر استفاده کنید به خودتون بستگی داره.
          ار شما از از عبارات تاکیدی برای جذب فرد مورد نظر مثل من نیتونم جذبش کنم استفاده کنید و حس توانستن و اعتماد به نفش در شما ایجاد میکنه و باعث میشه احساس شما هالی باشه خوب میتوند از عبارات تاکیدی جذب عشق استفاده کنید.
          پس به صورت کلی هر روشی که باعث بشه احساس شما خوب بشه در هنگام فکر کردن به شخص مورد نطر و مورد علاقه تون، باعث فعال شدن قانون جدب عشق میشه و در نتیجه شما در مسیر جذب آن شخص فرار میگیرید.

  12. روزبه گفته:

    با سلام
    من مطالب شما رو خوندم و کامنت ها رو نیر بررسی کردم خیلی صبورانه پاسخ دایدو یک سوالی که خدمت شما داشتم آیا با قانون جذب میشه کاری کرد که اول کراشم بهم پیام بده یا به صورت کلی چیکار کنم کراشم بهم پیام بده؟

  13. ارغوان مظفری گفته:

    سلام
    واقعا مطالب سایتتون بی نظیره، من تازه شیوه درست و اصولی جذب شخص خاص و هم فرکانس شدن با شخص خاص رو یادگرفتم.
    همیشه به پارتنرم وقتی فکر میکردم اون شخص رو بیشتر از خودم با ارزش میدونستم و حتی حسم اونقدر بد میشد که میرفتم سراغ گوش دادن به آهنگ های غمیگن که حال منو بدتر میکرد.
    اینقدر زیبا به مطالب پرداختید و مو به مو مورد بررسی قرار دادید که سوالی در مورد قانون جذب عشق و نحوه استفاده از اون رو باقی نذاشتید. فقط به نظرم باید به این مطالب عمل کرد تا نتایج آن را ببینیم و ازش استفاده کنیم.
    امیدوارم که بتونم ارتغاش عشق بفرستم و شخص ایده الم رو جذب کنم.

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با تشکر از نظز شما دوست عزیز
      سعی ما این است که با استفاده از این مطالب از قانون جذب عشق یتونید درست استفاده کنید. و روابط پایدار و درستی برای خودتون بسازید.

  14. Maryam گفته:

    سلام استاد
    من تونستم عشقم رو بعد چهارماه از زمانی که منو بلاک کرده بود برگردونم. فقط فک کنم ۲۶ یا ۲۷ روزی میشه مدام به این صفحه از سایتتون سر میزنم و این مطالب رو میخونم و حسم سعی کردم خوب کنم در طی این چند هفته.
    باورم نمیشه امروز صبح بهم پیام داد.و گفت بیا یه بار دیگه با هم باشیم وقتی صبح پیامش رو دیدم اشک شوق میریختم.
    واقعا حالا میفهمم و درک میکنم چرا میگید اگه حست خوب کنی به طرف مقابلت، و به منفی ها پشت کنی و توجه نکنی تمام جهان متحد میشه برای اینکه شرایطی ایجاد بشه که اون شخص رو جذب کنی.
    بهترین استاد در روابط هستید از شما خیلی خیلی ممنونم که اینقدر صادقانه وقت گذاشتید و این مطلب قرار دادی تا بتونیم استفاده کنیم.

  15. sosan گفته:

    با سلام
    ببخشید آیا کد جذب عشق ۵۱۱۵ که در نی نی سایت دوستانی هستند که در موردش صحبت میکنند واقعیت دارد؟
    آیا میشه با کد جذب عشق ۵۱۱۵ یک فر یا شخص خاصی را جذب کرد خیلی برام سواله که ببینم واقعاً این روش‌ها جواب میدهند؟ اگر جواب میدهندهند لطفاً روش و طرز استفاده از اون رو بهم بگید استاد خیلی ممنون میشم.
    وجود انبوه زیادی از مطالب در اسنترنت و اینکه هر کسی یک چیزی در این رابطه داره میگه آدم گیج میشه چی درسته چی غلطه لطفاً کامل منو راهنمایی کنید …

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      سلام خدمت سوسن خانم عزیز
      ببینید اینها مواردی هستند که شما را گمراه میکنه، قانون جذب عشق و اینکه عشقتون رو جذب کنید و یا اینکه عشقتون رو برگردونید چیزی جز موارد بالا که در مقاله ذکر کردم نیست. تمامی این ها برای گمراه کردن شما و اینکه جیب شما رو خالی کنند هستش.
      ببینید یک قانون در جهان هست اینکه ما خالق سرنوشت و زندگی خودمان هستیم و این یعنی که ما توجه خودمان روی هر چیزی که بگذاریم وارد زندگی ما میشه و داریم دعوتش میکنیم به زندگیمون. توجه ما میشه موارد که در طور زوز بهشون فکر میکنیم، باورشون داریم و یا در موردش صحبت میکنیم چه با خودمون و چه با دیگران و آنچه را که تجسم میکنیم. حال چه جوری بفهمیم به مواردی که میخواهیم توجه میکنیم و یا در مورد چیزی خوبی فکر میکنیم؟ جواب احساس شماست. اگر احساس شما در هر لحظه خوب باشد یعنی دارید به چیزهایی که دوست دارید و میخواهید وارد زندگیتان شود توجه میکنید و اگر احساس شما بد باشد یعنی دارید چیزی که نمیخواهید را وارد زندیگتان میکنید. قانون جذب عشق یعنی همین. پس به جای اینکه وقتتون رو تلف کنید وقت بگذارید و این قانون رو خوب درک کنید و ازش استفاده کنید شک نکنید نیاز به هیچ تکنیک یا روش خاصی ندارید بخدا من از این روش نتایجی گرفتم در روابط که خیلی از افراد تصورش هم براشون سخته.
      پس توجه خودتون رو ویژگی هایی از اون شخص بگذارید که وقتی بهش فکر مکنید حس و حالتون عالی میشه و چشاتون برق میزنه و نه اینکه به نبود اون شخص و اینکه چگونه و چطوری به اون شخص میرسید اصلا توجه نکنید کم کم در مسیر جذبش قرار میگیرید شرایطی ایجاد میشه ایده‌ها، افراد و آدمهایی وارد زندگیتون میشن که شما رو به اون شخص میرسونند.
      اما اینکه چرا برخی از افراد از کد عشقی اینا نتیجه میگیرند دلیلش چیه؟ این افراد باور داشتند ک این روش براشون کار میکنه در اصل این کد جذذب عشق نبوده که باعث شده یک فردی رو جذب کنند بلکه باور به اینکه جواب میدهد و نتیجه میگیرند بوده که باعث شده نتیجه بگیرند نه صرفاً اون کد جذب عشق. در اصل شما هر جور که فکر و باور کنید جهان متناسب با اون فکر و باور شما واقعیت‌های جهان بیرون رو براتون ایجاد میکنه.

  16. raha گفته:

    سلام خدمت استاد حیدری عزیز
    استاد کد کیهانی ceeport چیه؟ و آیا اگر از این کدها استفاده کنیم میتونیم هر شخصی را جذب کنیم؟ آیا اینها واقیعیت داره؟ لطفاً راهنمایی کنید استاد .
    خیلی از افرار میگن ازش استفاده کردند و نتیجه گرفتند من هم کنجکاو شدم که بدونم راز کلمه ceeport چیه و اینکه چطور میشه از این قانون استفاده کرد برای رسیدن به اون شخصی که مدنظمون هست؟

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      لطفاً جوابی که به کامنت بالا یعنی سوسن خانم رو بخونید تا کاملاً متوجه بشید و قانون جذب عشق رو درک کنید.
      خواهش میکنیم وقت خودتون رو با این روش ها که فقط باعث سردرگمی شما میشه تلف نکنید. کد کیهانی ceeport یا کد جذب عشقی مواردی هست که فقط توسط یک عده افراد سود جو استفاده میشه. شاید بپرسید خب برای یک سی از افرارد جواب داده که در جواب باید بگم بله درستهچون اون اشخاص باور داشتند که این روش براشون جواب میده در اصل باوره بوده نه اون کد کیهانی که باعث نتیجه شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *