قانون جذب چیست؟ [0 تا 100] چگونه از آن استفاده کنیم؟

تب داغ قانون جذب و مطالب جنجال برانگیز آن چند سالی است که در کشور ما طرفداران زیادی پیدا کرده است و عده ای هم هستند که وجود این قانون را انکار میکنند. خودم من به شخصه وقتی با این قانون آشنا شدم فکر میکردم به هر چیزی فکر کنم آن چیز را به دست می آورم در حالی که این فکر و خیال من توهمی بیش نسبت به قانون جذب نبود. همه ما شنیده ایم که قانون جذب روشی است که می توانیم از آن برای رسیدن به خاسته ها و هدف هایمان استفاده کنیم اما قانون جذب در واقع چیزی بیشتتر از یک قانون است قبل از اینکه به صورت کامل یاد بگیرید قانون جذب چیست و چگونه از قانون جذب واقعا نتیجه بگیرید . باید هر آنچه که تا به امروز در باره قانون جذب دیده و یا شنیده ای فراموش کنید.

خیلی خیلی سوال میشه قانون جذب چیه؟ اصلاً یعنی چی کارش چیه؟ و چه اتفاقی ممکن با این قانون بیفته؟
یکبارمی خواهم در این مقاله به صورت کامل براتون روشن کنم.
قانون جذب موضوع جدیدی نیست و رازی هم نیست که بگیم تازه کشف شده  قانون جذب در واقع قانونی است که سالیان سال بزرگان ما حضرت علی علیه السلام و مولانا و همچنین در کتاب قرآن بسیار بسیار در موردش صحبت شده است.

 

» قانون جذب چیست؟

قانون جذب یک موضوع را به خوبی بیان می کند که ما در هر لحظه در حال ارسال فرکانس یا ارتعاشاتی به جهان هستی هستیم.
جهان هستی اتفاقات و شرایط افراد ایده ها و افکار هماهنگ با آن ارتعاشی که فرستادیم برایمان به وجود می آورد در واقع جهان هستی یک سیستم است که یک سری اطلاعات رو میگیرد از یک فرد به فرد دیگر و مطابق آن فرکانس ها شرایط محیط را برایشان ایجاد می کند و در هماهنگی کامل با قانون عدل الهی است.

 

قانون جذب میگه : در واقع تمامی اتفاقات و شرایطی که در زندگی برای ما ایجاد میشود به خاطر فرکانس هایی است که در حال ارسال هستیم و ارسال میکنیم بعضی ها فکر میکنند که قانون جذب می گوید در گوشه ای بنشینید و به پول و ثروت فکر کنند و ناگهان یک کیسه پر از پول برایشان از آسمان پایین بیفتد و زندگیشان به کل عوض شود در حالی که اصلا اینگونه نیست.

 

 

استر هیکس _ قانون جذب _ آموزش قانون جذب

قانون جذب می گوید به هر آنچه که توجه کنیم تاکید می کنم به هر آنچه که توجه می کنید ریشه آن موضوع را برای خودتان ایجاد می کنید این توجه می تواند به صورت های مختلفی از جمله فکر کردن , شنیدن ,حس کردن ,صحبت کردن و حتی نوشتن باشد.

 

وقتی شما به یک موضوع توجه می کنید ریشه آن موضوع را وارد زندگی خود میکنید.
بسیاری از افراد سوال میکنند که من هر روز به پول فکر می کنم به فلان خواسته خودم فکر می کنم چرا پول دار نمی شوم؟ چرا به خواسته هام نمیرسم؟دقت کنید من اصلا نگفتم شما به چی فکر می کنید من گفتم به آنچه که توجه میکنید.

مواقعی هست که ما به پول و ثروت فکر میکنیم اما در واقع به نبود آن توجه می کنیم به کمبود یک رابطه عاشقانه دل و توجه می کنید و نه به وجود آن یعنی اگر فکر کنید, چرا وضعم خرابه ,خدایا به من پول بده ,خدایا من یک رابطه عاطفی خوب می خوام ,خدایا من سلامتی می خوام ,چرا من مریضم ,چرا قانون جذب جواب نمیده در واقع اگر به این اشکال فکر کنید شما به کمبود آن توجه می کنید و این چیزی که خیلی از افراد قادر به درک آن نیستند و می گویند قانون جذب برای ما کار نمی کند و برای ما جواب نمی دهد.

باز تأکید میکنم قانون جذب بیان می کند کانون توجه شما روی هر آن چه که باشد ریشه ی همان موضوع وارد زندگیتان میشود خیلی از افراد به کمبود پول و فقط فکر میکنند اما به خیال خودشان به بودن آن فکر می کنند.

اما شاید یک سوالی که برایتان پیش بیاید با خودتان می گویید از کجا بدانم که دارم به چیز دلخواهم فکر میکنم که میتونه ثروت, رابطه عاطفی, درآمد خوب ,سلامتی و غیره باشد یا به چیزی که نمیخوام فکر و توجه می کنم؟

جواب این سوال یک کلمه است آن هم احساس

 

 

بروس لی , لی جی فان

» قانون احساس

مهمترین قسمت قانون جذب که به اعتقاد من حلقه گمشده قانون جذب هست و خیلی از افراد قادر به درک آن نیستند همان احساس شماست.اگر به روابط عاشقانه عالی فکر میکنید اما عصبانی میشوید از افرادی که رابطه عاشقانه عالی دارند حرص و غصه میخورید از اینکه ان رابطه دلخواهتان را ندارید و در واقع در عمل به نبود رابطه عاشقانه توجه می کنید و همان را وارد زندگیتان می کنید.
اینکه احساس شما تعیین کننده است که به موضوعی که دلخواه شماست توجه می کنید یا به موضوعی که دلخواه شما نیست.
اگر به پول ثروت فکر میکنید باید احساس شما هم خوب باشد اما اگر به هر دلیلی به پول فکر میکنید و احساس حسادت و غصه و ناراحتی به شما دست می دهد در واقع به نبود و کمبود پول توجه می کنید نه به بودن آن و به همین دلیل هر آنچه بیشتر این کار را انجام دهید از لحاظ مالی ضعیف تر خواهید شد.

 

قانون جذب در یک کلام می گویند تو باید به آنچه که میخواهی توجه کنی و نشانی توجه آن چه که میخواهی احساس شماست.
اگر احساس خوبی دارید به خواسته هایتان توجه می کنید و وقتی به خواسته هایتان توجه می کنید آرام آرام وارد مسیر خواسته های تان می شوید که برای خواسته هایتان حرکت و تلاش انجام دهید.

نمیخواهم بگویم باید تلاش طاقت فرسا بکنید تا به آنچه که می خواهید برسید نه اینجوری نیست افراد و شرایط و موقعیت های وارد زندگیتان می شود و اتفاقاتی برایتان می دهد که شما را در مسیر رسیدن به خواسته هایتان قرار میدهد.

پیشنهادمیکنم مراحل قانون جذب از نظر استر هیکس که در هیچ سمیناری نشنیده اید حتمابخوانید

» قانون جذب در قرآن

یکی از سوالاتی که در پیرامون قانون جذب همان فکر هر کسی را تحت تاثیر خودش قرار میدهد اینکه آیا قانون جذب در قرآن نیز بهش اشاره شده:
که در جواب باید بگویم نه تنها اشاره شده بلکه بالغ بر ۹۰ درصد مطالب قرآن به قانون جذب اشاره دارد.

من برای شما مثالی میزنم بیشتر افعال موجود در قران به صورت مضارع است: مثلا آیه کتابی که هیچ شکی در آن نیست هدایت کننده پرهیزگاران است و در ادامه توضیح میدهد پرهیزکاران چه کسانی هستند؟ کسانی هستند که در هر لحظه به غیب ایمان دارند نه یکبار نه دو بار.

فرکانس یا فری کوینسی در زبان انگلیسی به معنای تکرار است وقتی یک فرکانس ثابت و مناسبی تکرار میشود نتایج ایجاد می شود یعنی اینگونه نیست خدا در قرآن بیان کند شما یک بار کار خوب انجام دهید اتفاقات خوبی برایتان می افتد و وارد بهشت می شوید و به عکس همین ماجرا هم امکان پذیر است که اگر یک بار خطا کنید وارد جهنم می شوید.
در واقع در قرآن صراحتا بیان شده است افرادی جهنمی یا بهشتی افرادی هستند که بصورت مداوم این یک کار درست یا غلط را انجام میدهند و در حال تکرار هستند.

 

قانون جذب در قرآن

 

» قانون جذب در روابط یا قانون جذب عشق 

اگر به مفهوم قانون جذب پی برده باشید می توانید از این قانون برای جذب عشق یا همسر و حتی برای ازدواج از آن استفاده کنید.اگر روابط عاشقانه خوبی ندارید حتما باورها و افکار و از طرفی حس خوبی به روابط خود ندارید.

نکته بسیار مهمی که اینجا است که ما به عنوان تولید کننده و ارسال کننده فرکانس چه فرکانس فکری تولید کنیم از کجا باید بدونیم از کانون توجه مان و احساس مان باید بدانیم اگر شما به نکات منفی همسرتان توجه میکنید فرکانس را به جهان هستی ارسال می کنید که من از همین جنس اتفاق بیشتر می خواهم و جهان هستی هم افرادی را وارد زندگیتان میکند از همان نوع رفتاری که دوست ندارید از طریق هم از طریق همسرتان و هم از طریق دوستان و همراهان تان دریافت می کنید .

و نوید این ضرب المثل است مار از پونه بدش میاد در خونش سبز میشه.
در واقع این جوری است که مار چون به صورت مداوم به پونه توجه میکنه و در مورد اون حرف میزنه همان را می بیند.

اگر شما به جوشی که بر روی صورتتان است هر روز در جلوی آینه توجه کنید و بگید ای بابا این جوش ها تمومی نداره چرا خوب نمیشه به آن توجه کنید اتفاقی که می افتد جهان هستی فرکانس ارسالی شما را دریافت می کند و چون توجه شما به جوش و نازیبایی است اتفاقی که میافتد جهان هستی فرکانس ارسالی شما را وارد زندگی تان می کند و از همین جوش ها و نازیبایی ها را روی صورتتان نشان میدهد و برعکس.

 

اگر شما به یک رفتار خوب همسرتان توجه کنید و به خاطر آن سپاسگزار باشید خوشحال باشید احساس خوبی داشته باشید که همسرم رفتار خوبی داره شما در حال ارسال این فرکانس به جهان هستی هستی که من از این جنس اتفاق ها بیشتر می خوام و در نتیجه اتفاقات و رفتارهای خوب تری که از جنس همین رفتار همسرتان است وارد زندگی تان می شود.

اگر شما نسبت به همسرتان یا رابطه عاطفی خودتان حس خوبی نداشته باشید یعنی افکار بدی در سرتان دارید که باعث از هم پاشیدن رابطه شما می شود.

این نکته خیلی مهم است باید به زندگیتون دقت کنید افرادی که به چیزهای نامناسب توجه میکنند هر روز اتفاقات نامناسب را تجربه می کنند من یک مثال واضح برایتان میزنم:

 

مثلا شما از دوستانتان در فک و فامیل تان افرادی که هر روز اخبار گوش می کنند این افراد به چیزی که نمی خواهند توجه می کنند حتما در مورد جنگ بیماری جدید ترین ویروس ها و وضع اقتصادی فقر تروریسم اخبارهایی تماشا میکنند و شما با جستجوی ساده در اطرافیان خودتان و مقایسه آن با کسانی که این کار را انجام نمیدهند متوجه خواهید شد قانون جذب در هر لحظه خودش را نشان میدهد اما چون توجه نمیکنید و حواسمان نیست آن را نمی بینیم.

 

شما باید بدانید در هر لحظه از زندگیتان به چه چیزی توجه می کنید به رفتار بد دوستانتان یا خوب دوستانتان به بودن پول یا نبودن پول به سلامتی یا عدم سلامتی به موقعیت های عالی که در آینده به کسب و کارم می توانم داشته باشم یا به افراد مشکل ساز توجه میکند به چی فکر و احساس می کنم و در مورد چی صحبت می کنم باید بدانید تمام اتفاقات در هر لحظه تاکید می کنم در هر لحظه خودتان ایجاد می کنید اما ممکنه حواستون باشه آگاهان نباشه پس از این به بعد باید حواستون آگاهانه به این موارد باشد که به چه چیزهایی توجه میکنید و کاملا ورودی های ذهنتون را کنترل کنید.

 

دارن هاردی _ آموزش قانون جذب _ قانون جذب

» ورودی های خودتان را کنترل کنید

باید آگاهانه بدانید به چه چیزی توجه می کنید به حرف های چه کسی گوش می دهید در مورد چی صحبت می کنید و در هر لحظه چه احساسی دارید.

اگر احساس بدی دارید اتفاقات و شرایط بدتری را برای خودتان ایجاد میکنید اگر احساس خوب تری دارید اتفاقات و شرایط خوب تری را برای خودتان ایجاد می کنید هر وقت حالتان خوب است در آرامش بودید و شاد بودید بدانیم جهان به ندای درونی شما پاسخ مثبت میدهد. و اتفاقات و شرایط خوبی را در آینده نزدیک تجربه خواهید کرد و برعکس همین موضوع اگر شاکی باشید حسرت میخورید اگر حالتون بده و ناراحت هستید بدانید دارید به جهان هستی گرایی بدی میدهید و جهان هم مطابق فرکانسی که فرستادی اتفاقات و شرایط بدی را که هم جنس افکار و کانون توجه شماست وارد زندگی تان می کند.

 

به همین خاطر است که افراد موفق در طول تاریخ می توانند به خوبی زاویه دیده خودشان را به شرایط تغییر دهند اینان افرادی هستند که معروف شده اند به افراد بسیار خوشبخت افراد بسیار خاص و متفاوت که در درون بحران می تواند آرامش خودشان را حفظ کنند مانند نلسون ماندلا در زندان و یا ادیسون که در شرایطی کل زندگی با حاصل عمرش در آتش می سوزد و آرامش و امید دارند و حالشان خوب است.

 

شما ببینید افرادی که حالشان به شدت بد است در میان اطرافیان تان جستجو کنید به حرفهای من فقط اتکا نکنید. ببینید از در و دیوار برای یشان اتفاقات بد و بدتر می افتد و بعد به خدا شکایت می کند . که من که اینقدر بدبخت هستم این اتفاق دیگه چی بود؟

نمیدونن که خدا این کارو انجام نمیده بلکه این خودشان هستند که با افکار و توجه خودشان چنین شرایطی را ایجاد می کنند و قانون جذب همواره به ندای درونی شما پاسخ می دهد که خوب باشد چه بد و بلعکس افرادی که حالشان خوب است از در و دیوار برای شان اتفاقات خوب میافتد مولانا میگه در این جهان تمامی اتفاقات به شکلی رخ میدهد که ما میخواهیم دوستان جهان جبر و ندارد که به این اتفاقات جبران یا به زور بر ما تحمیل میشود جهان فقط به ما پاسخ میدهد بخواهید تا به شما داده شود.
این به درخواستی است که شما میدهیم اگر جنس درخواست خودتان را عوض کنید دریافتی شما عوض خواهد شد.

 

پیشنهادمیکنم قانون جذب کائنات و ۷ راز ناگفته حتمابخوانید.

 

 

جیم ران _ قانون جذب پول _ قانون جذب چیست؟_ قانون جذب

» قانون جذب پول و ثروت

در قانون جذب شما مهم نیست چه شغل کار یا حرفه ای داشته باشید بر طبق گفته های ناپلئون هیل شما می توانید درهر کاری به ثروتی فراتر از آنچه که میخواهید خواهید رسید اما شاید بپرسید:
چگونه می توانم ثروتمند شوم؟
چگونه از قانون جذب برای جذب ثروت و پول استفاده کنم؟

قبل از اینکه جواب سوال فوق را بدهم حقیقتاً نسبت به پول چه حسی دارید بیشتر مردم عاشق پول هستند اما اگر به اندازه کافی پول نداشته باشند قطعا نسبت به پول احساس خوبی نخواهند داشت.

اکثر مردم چون به نبود پول فکر می کنند و نسبت به پول حس خوبی ندارند و در نتیجه به همین خاطر است که حدود ۹۰ درصد پول دنیا در دسته ۱۰ درصد از افراد موفق و ثروتمند است.

 

وضعیت مالی شما چه باور کنید و چه باور نکنید بر طبق قانون جذب نتیجه افکار و کانون توجه شما از گذشته تا به امروز است.

بنابراین اگر می‌خواهید در وضعیت مالی خودتان تغییر ایجاد کنید ابتدا و اولین گام لازم است طریق تفکر و احساستان را نسبت به پول عوض کنید.

از این که بر روی نبود پول توجه کنی دست بکشید.
شما نمی توانید به نبود پول فکر کنید و در عین حال انتظار بهتر شدن اوضاع مالی و ورود پول و ثروت به زندگیتان را داشته باشید زیرا نتیجه ارتعاش و فرکانس کمبود بر طبق قانون جذب پول هرگز فراوانی نخواهد بود.

اگر مدام در ذهن تان به کمبود موجودی بانکی و حسابتان فکر می‌کنید و بیشتر در مورد بیکاری و بدهکاری و کمبود درآمد حرف می‌زنید. مسلمان نباید انتظار این را داشته باشید که پول و ثروت وارد زندگیتان شود با آن چیزی که وارد زندگی تان می شود خارج از محدوده فرکانسی خودتان نیست.

 

 

» چرا ثروت به سمت گروه محدودی از افراد جامعه می رود؟

همانطور که قبلا گفتیم این افراد جهت افکار جامعه فکر می‌کنند و به جای اینکه توجه خودشان را بر روی کمبود پول بگذارند بر روی فراوانی و زیاد بودن پول توجه می‌کنند آنها هر روز در مورد پول صحبت می کند. پس به جای تعجب نیست که بیشتر ثروت جامعه در اختیار تنها ۳ الی ۱۰ درصد افراد جامعه است.

سریع ترین راه و عالی ترین راه جذب پول به زندگی این است که احساس خوبی نسبت به پول و ثروت داشته باشید به همین سادگی.

شاید بپرسید چگونه؟ باید به گونه ای به پول فکر کنید که احساس خوبی در شما ایجاد کند سعی کنید بابت هر پولی که وارد زندگیتان می‌شود شکرگزار باشید شکرگزاری نسبت به پول و ثروت سبب تغییر فرکانس شما به مرور زمان و در نتیجه تغییر اوضاع و شرایط شما می‌شود.

در واقع قدردانی و شکرگزاری نسبت به پولی که دارید با پولی که وارد زندگیتان می‌شود به این معناست که قانون جذب پول در زندگی خود پیاده کرده‌اید و هماهنگ و هم‌راستا با خواسته تان هستید که سبب جذب پول بیشتری به زندگی تان می شود.

 

و در پایان هم توصیه میکنم مستند راز با نکاتی که ذکر کردم ببینید.

 

اگر سوالی دارید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید تا پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

5/5 - (19 امتیاز)

3 دیدگاه برای “قانون جذب چیست؟ [0 تا 100] چگونه از آن استفاده کنیم؟

  1. atefeh82ir-3702 گفته:

    منظور ازهم ارتعاش شدن با اون خواسته چیه؟ چجوری مثلا با جذب ثروت هم فرکانس شویم؟

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      ارتعاش همون احساسات ما هستند زمانی که ما فکر مون بده قطعا احساسمون هم بد خواهد بود در این حالت در حال ارسال ارتعاش به جهان هستی هستیم مثلا وقتی فکرمون بده و حسمون بد باشه قطعا اتفاقات بدی را به سمت خودمون جذب میکینم و بلعکس همین قضیه نیز صدق میکنه وقتی فکرمون خوبه و شاد هستیم حس خوبی داریم و در حال ارسال ارتعاشاتی به جهان هستیم که من بیشتر شادی از جنس همین فکر و احساس میخام و بر طبق قانون جذب به صورت اتفاقات و شرایط و موقعیت ها افکار و احساسات ما تجلی می یابد.
      اما برای هم فرکانسی با قانون جذب باید بر روی مواردی توجه کنیم که به ما حس خوبی میده و فقط زمانی واقعیت های افکار ما تجلی می یابد که فکر و احساس ما هم جهت باشند . برای جذب پول و ثروت چون اکثرا یاد گرفتیم فقط بروی نبود پول توجه کنیم و اگر در هنگامی که به پول فکر میکنیم به حسمان توجه کنیم قطعا در اکثریت ما حسمون منفیه و احساس بدی نسبت به پول داریم.پس باید برای جذب پول و ثروت بر طبق قانون جذب باید در اولین گام باورها و افکاری که نسبت به پول داریم رو تغییر بدیم و بروی مواردی توجه کنیم که در مورد پول حس خوبی به ما میدهد . باتوجه به موارد ذکر شده به شما توصیه میکنم کتاب معجزه شکر گذاری اثر راندا برن که از بخش دانلود ها قابل دانلود هستش رو دانلود و مطالعه کنید.

  2. jaffarimohana گفته:

    سلام خسته نباشید!
    من مدتی با یه پسری دوست هستم و ایشون قبل اینکه با من باشه وضعیت روحی خوبی نداشته و به قول معروف شکست عشقی خورده و بعد اون با دخترای زیادی وارد رابطه میشه! اما بعد از اینکه با من اشنا میشه تصمیم میگیرت دیگ اون ادم قبل نباشه و با فقط با من باشه و راه درستو بره! و البته اینکارو هم میکنه! و از من خواست که بهش کمک کنم تا همه چیو باهم درست کنیم! اما بعضی وقتا حس ترس ولم نمیکنه! چطور میتونم با قانون جذب نگهش دارم و رابطمو باهاش گرمتر کنم و یا علاقشو نسبت به خودم بیشتر کنم؟ طوری که دیگ سعی نکنه به کس دیگ ایی توجه کنه! و حواسش پیش من باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *