۵ استراتژی برای جلب توجه مشتریان با تکنیکهای فروش حرفه ای

تکنیکهای فروش حرفه ای , تکنیکهای فروش حرفه ای, تکنیکهای فروش حرفه ای , جلب توجه مشتریان

۵ استراتژی برای جلب توجه مشتریان با تکنیکهای فروش حرفه ای

۵ استراتژی برای جلب توجه مشتریان

میانگین جلب توجه مشتریان از ۱۲ ثانیه در سال ۲۰۰۰ میلادی به ۸ ثانیه در سال ۲۰۱۵ کاهش پیدا کرده است. چنین پدیده‌ای به علت انقلاب موبایلی است که دامنه توجه ما را از یک ماهی کوتاه‌تر کرده است.

زمانی که یک مشتری برای اولین بار وب‌سایت شما را مشاهده می‌کند، زمان کوتاهی در اختیار دارید که توجه‌اش را جلب کنید. متن، عکس و تعاملات بصری، تصمیم‌گیرنده رشد کسب‌وکار شما در آینده است. سوال این است که چگونه می‌توان جلب توجه مشتریان را سریعاً جلب کرد؟

 

یشنهاد میکنم  ۶ ایده جدید برای شروع درآمدزایی از تلگرام حتمابخوانید


روش های جلب توجه مشتریان

 اگر مخاطبان کاری را جذاب و انگیزه‌بخش بیابند، توجه‌شان برای مدت طولانی‌تری جلب می‌شود. جای نگرانی نیست. اگر به هنگام ارائه محصول به احتیاجات مشتری توجه کنید، افراد از آن استقبال خواهند کرد. مسائل دیگر در درجه دوم اهمیت قرار دارند.

 

۱- مانند مشتریان خود فکر کنید.

دیوید اوگیلوای، پدر تبلیغات، به هنگام فروش هر چیز به زبان مشتریان دقت می‌کرد. برای ترغیب افراد به خرید چیزی، تنها بر محصول خود تمرکز نکنید. برای جلب نظر مخاطب، زبان مشتری را بفهمید. این فهم ساده، یک محصول معمولی را به نوع موفقی از آن تبدیل می‌کند.

شخصیت اصلی محصولات شما، مشتریان هستند. آن‌ها چهره‌ای از محصول شما هستند. بدون آنان شما نمی‌توانید مخاطبان را جذب کنید. تمام فضا را در اختیار مشتریان قرار دهید و خود را از محصول جدا کنید.

 

۲- علاقه مادرانه را کنار بگذارید.

مادران فرزندانشان را بسیار دوست دارند. آن‌ها رفتار بد کودکانشان را نادیده می‌گیرند. در ذهنشان می‌دانند که فرزندانشان دچار اشتباه هستند ولی به واسطه عشق بی‌اندازه‌شان آن را پوشش می‌دهند. چهره معصوم کودکان، مادران را از تلاش برای بهتر کردن رفتار آنان دور می‌کند.

به محصولتان عشق بیش از اندازه نداشته باشید. از محبت مادرانه دوری کنید. آنقدر به محصولتان وابسته نشوید که اشکالات آن را نبینید. شما همیشه محصولتان را دوست خواهید داشت. مانند فرزند شماست. اما باید آن را به فروش برسانید. برای ایجاد این عشق در چشم افراد، به محصولتان از دید خریداران نگاه کنید.

 

پیشنهاد میکنم  یک نقشه عظیم و اجرایی برای بدست آوردن یک صد میلیون تومان حتمابخوانید

به عنوان یک تولید کننده، از خود بپرسید چرا افراد باید برای ایده شما سرمایه‌گذاری کنند. تنها یک ایده منحصر به فرد می‌تواند در رقابت با محصولات دیگر جان سالم به در برد. پیش از آغاز به کار محصول و یا خدماتتان، باید بر ویژگی مخصوص به فروشتان کار کنید. این چیزی است که کسب‌وکارتان را از سایرین جدا می‌کند.

 

۳- بر روی یک ایده منحصر بفرد برای فروش کار کنید.

شرکت‌های تولیدکننده موبایل بسیاری وجود دارند. چگونه یک برند خاص از بقیه موفق‌تر می‌شود؟ قطعاً جایگاه خاصی را در بازار فروش به خود اختصاص می‌دهد. اگر نوشیدنی مقوی می‌فروشید، یک نوشیدنی معمولی کارساز نیست. نوشیدنی شما باید احتیاجات مشتریان را با عاری بودن از رنگ مصنوعی و کم کالری بودن پوشش دهد.

 

تکنیکهای فروش حرفه ای, تکنیکهای فروش حرفه ای, تکنیکهای فروش حرفه ای, تکنیکهای فروش حرفه ای

 

 

۴- شخصیت خریدار ایده‌آل خود را به وجود بیاورید.

خود را به جای خریدار بگذارید. تنها به ایده‌های خود توجه نکنید. برای جلب نظر مشتریان ، لازم است نظر آنان را بدانید. نیاز به محصول را از نظر مشتری درک کنید.
زمانیکه به کمک نظرسنجی‌ها اطلاعاتی در مورد مشتریان کسب کنید، ایجاد شخصیت خریدار مشکل نخواهد بود. این اطلاعات شامل گروه سنی، اطلاعات آماری، علایق، مسئولیت‌ها و دیگر مسائل مربوط به مشتریان است. اطلاعات دقیق مشتریان و محصولی که به بهره می‌رسانید به شما در ایجاد محتوا، پیگیری فروش و حفظ مشتری کمک می‌کند.

 

۵- برای محصولتان میکرو ویدئو ایجاد کنید.

در دنیای اطلاعات، ویدئومارکتینگ در جلب توجه مشتریان بسیار مهم است. مشتریان اطلاعاتی در اندازه کوچک می‌خواهند. در غیر این صورت بدون توجه به محصولتان رد می‌شوند. ویدئوی محصول تأثیر طولانی‌تری نسبت به عکس و متن بر مشتریان می‌گذارد. ویدئو، به شیوه ظریفی محصولتان را ترویج می‌دهد.

شبکه‌های اجتماعی اجازه‌ی پخش ویدئو را می‌دهند بنابراین میکرو ویدئوها فرصت بسیار خوبی برای افزایش دیده شدن شما به صورت آنلاین هستند. وقت خود را با ساخت ویدئوهای بی‌ربط هدر ندهید. هدف این است که ایده کلی خود را در یک تا دو دقیقه نشان دهید. جدا از امتیازات محصول، جنبه‌ی جالب برندتان را نیز به تصویر بکشید. این عمل کوچک، ارتباط عمیق‌تری بین مشتریان و شما ایجاد می‌کند.

اگر نمی‌توانید تأثیر بسزایی داشته باشید، نا امید نشوید. به پیشرفت رقبا نگاهی بیاندازید و از خود سه سؤال بپرسید: چرا آنان موفق‌ترند؟ چه چیز آنان را خاص می‌کند؟ چرا من نمی‌توانم مخاطبان را جذب کنم؟

 

پیشنهاد میکنم  چگونه با اپلیکیشن های رایگان درآمد داشته باشیم؟ حتمابخوانید

 

منبع : ponisha.ir

بازدید کنندگان این مطلب از مطالب زیر بازدید کرده اند:

درباره نویسنده

فردین حیدری

علاقه زیاد من به اصول موفقیت , قانون جذب و کسب و کار اینترنتی باعث شد نایاب نت رو راه اندازی کنم. من عاشق کسب و کار اینترنتی آموزش محور و موفقیت هستم امیدوارم با راه اندازی این وب سایت بتونم به دوستان عزیزم که در این زمینه دوست دارند فعالیت کنند کمک کنم.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

  • سلام ،خوش آمدید , مهمان
4 ثانیه تا دانلود دوره فاصله دارید
فقط کافی است ایمیلتان را وارد کنید...
4 ثانیه تا دانلود دوره فاصله دارید
فقط کافی است ایمیلتان را وارد کنید...
4 ثانیه تا دانلود دوره فاصله دارید
فقط کافی است ایمیلتان را وارد کنید...
دانلود دوره راز و رمزهای ناگفته جذب پول و ثروت
بیش از 3 ساعت فایل آموزشی