کتاب صوتی معجزه شکرگزاری راندا برن + PDF [ دانلود رایگان ]

آیا شما هم به دنبال کتاب صوتی معجزه شکرگزاری راندا برن و نسخه PDF آن هستید؟ آیا میخواهید آن را به صورت اصولی یاد بگیرید و از آن نتیجه بگیرید؟ در ادامه به راحتی می‌توانید به دانلود رایگان pdf کتاب معجزه شکرگزاری راندابرن و فایل صوتی آن بپردازید. در متن کتاب معجزه شکرگزاری تمرینات 28 روزه شکرگزاری وجود دارد که باید به همه تمرینات و دستوالمعل‌ها متعهد بوده و مو به مو عمل کنید تا نتیجه آن را ببینید.

این تمرینات طوری تنظیم شده است که از آن برای متحول کردن وضعیت سلامت،پول ،شغل و روابط خودت استفاده کنی.
شگرگذاری به راحتی بسامد ارتعاشی تو را بالا میبرد و برای جذب خواسته هایت به تو کمک میکند. تمرینات کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن صوتی و pdf بوده و باید به صورت روزانه و متوالی به مدت ۲۸ روز انجام دهید. 

تمرینات انقدر عالی و در عین حال ساده هستند که در اکثرا افراد بعد از انجام یک دوره شکرگذاری به صورت عادت همیشگی در می آید. نکته قالب توجه در انجام این تمرینات کتاب معجزه شکرگزاری این است که باید حتما در زمان انجام شکرگزاری به احساستان توجه کنید و باید باید حس خوب و از ته دل شکرگزار باشید.

اگر شما تکنیک شکرگزاری را به خوبی یاد بگیرید و بتوانید از این تکنیک درست در زندگیتان استفاده کنید نتنها آرامش را وارد زندگیتان میکند بلکه چون توجه شما را به روی داشته هایتان میبرد که همان مرکز توجه شماست و با توجه قانون جذب توجه شما روی هر چیزی باشد خود آن چیز یا مشابه همان را وارد زندگیتان میکنید و در این حالت است که نداشته به داشته تبدیل میشود و شما در مسیر جذب خواسته هایتان قرار میگیرد. از طرفی چون توجه شما روی خوواسته یتان است و همسو و هم فرکانس با خواسته هایتان هستید شرایطی برایتان ایجاد میگردد که به اهداف و آن چیزهایی که در زندگیتان میخواهید برسید.

احساس زیبایی که همه ما در کودکی تجربه کرده‌ایم این بود که همه چیز را خوب می‌دانستیم ، هر روزمان نوید دهنده سرگرمی‌ها و رویدادهای تازه است و اینکه هیچ چیز شادی‌مان را نقش برآب نخواهد کرد. ولی هنگامی که رشد کردیم و بالیدیم و به بلوغ رسیدیم ،مشکلات ، مصایب و گرفتاری‌ها خود را بر ما تحمیل کردند و ما نا امید شدیم و آنچه که در کودکی به آن باور داشتیم به یکباره ناپدید شد.
این یکی از دلایلی است که در بزرگسالی دوست داریم به بچه‌ها نزدیک باشیم تا دوباره همان احساس دوران بچگی را تجربه کنیم، هرچند اگر برای یک لحظه کوتاه باشد و تجربه کردن این احساس با کتاب معجزه شکرگزاری ممکن میشود.

راندا برن _ دانلود رایگان کتاب صوتی معجزه شکرگزاری
معجزه شکرگزاری با صدای زیبای فرزان بهنام

در مورد کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن ترجمه معتکف در اینجا باید بگوییم، آنچه که زمانی بدان اعتقاد داشتید حقیقت دارد و این نگرش بزرگسالان نا امید به زندگی است که صحیح نیست . معجزه زندگی حقیقت دارد و به همان اندازه بودن شما راستین است و به راستی زندگی می تواند بیش از آن شگفت آور باشد که شما حتی در درون کودکی می‌پنداشتید.

» تمرینات کتاب معجزه شکرگزاری

در مورد تمرینات کتاب معجزه شکرگزاری باید بگم که در این کتاب، ۲۸ تمرین متنی وجود دارد که باید هر روز تمرین مختص آن روز را انجام دهید و این تمرینات به گونه‌ای ویژه طراحی شده است تا به شما بیاموزد که چگونه نیروی قدرشناسی را به کار بگیرید و سلامتی ، پول، شغل و روابط خود را بهبود بخشید و کاری کنید تا کوچکترین خواسته‌ها و بزرگترین آرزوهاتان به حقیقت بپیوندد. شما همچنین خواهید آموخت که چگونه مشکلات خود را حل کنید و هرگونه موقعیت منفی را تغییر دهید.

» قدرت شکرگزاری و تأثیر آن (جو دیسپنزا)

در کلیپ قدرت شکرگزاری دکتر جو دیسپنزا به بررسی تأثیرات شکرگزاری میپردازد حتما این کلیپ را نیز ببینید.

زمانی که شما در مدار و فرکانس شکرگزاری قرار می‌گیرید در واقع در حال ارسال خواسته‌های خود به جهان هستی هستید و هر قدر میزان شکر گزاری شما بیشتر باشد میزان ارتعاش شما برای جذب خاسته‌هایتان افزایش می‌یابد تا جایی که سبب می‌شود به سرعت به خاسته‌یتان برسید.

اگر برای چیزهایی که هم‌اکنون در زندگی خود دارید سپاس گذار باشید در حال ارسال این فرکانس هستید که خدایا من از این دست نعمت‌ها بیشتر در زندگی‌ام میخواهم و در نتیجه میزان آن نعمت‌ها و مشابه آن در زندگیتان زیادتر می‌شود.

از طرفی زمانی که شما برای چیزهایی که ندارید سپاس گذارید به بیان خودمانی «خداوند را در رودروایسی می‌گذارید که من آن خواسته را از تو میخواهم و خدا هم میگه این بنده من برای چیزی که نداره پیشاپیش سپاس گذاره» و در نتیجه آن خواسته به شکلی معجز آسا در زندگیتان نمایان می‌شود. تا زمانی که از شکرگذاری را تا تست نکنید نمیتوانید از قدرت آن باخبر شوید. تک به تک تمرینات کتاب صوتی معجزه شکرگزاری را از ته دلتان انجام دهید و معجزه‌ی آن را در زندگیتان ببینید.

» نحوه صحیح شکرگزاری

برای اینکه بهترین نتیجه را از کتاب معجزه شکرگزاری بگیرید باید حتما نحوه صحیح شکرگزاری را یادبگیرید. قبل از دانلود کتاب صوتی معجزه شکرگزاری با دقت به فایل صوتی زیر گوش کنید.

در فیلم زیر به صورت کامل خانم ویکتوریا اوستین به نحوه صحیح شکرگزاری برای رسیدن به نتیجه پرداخته؛ توصیه میکنم حتماً این ویدیو آموزشی زیر را قبل از دانلود کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن صوتی را ببینید تا هیچ گونه سوال و ابهامی در زمان انجام تمرینات کتاب معجزه شکرگزاری براتون پیش نیاد.


» کتاب صوتی معجزه شکرگزاری با صدای فرزان بهنام

شما هم اکنون میتوانید کتاب صوتی معجزه شکرگزاری با صدای فرزان بهنام از لینک های زیر دانلود کنید.

فایل نمونه «مبانی و پایه شکرگذاری _ گوینده استاد فرزان بهنام»
در ادامه توجه شما را به شنیدن فایل نمونه (همان مبانی و پایه شکرگزاری) از کتاب صوتی معجزه شکرگزاری با صدای دلنشین و زیبای استاد فرزان بهنام جلب میکنیم:


» کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن صوتی

پس از شنیدن فایل نمونه کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن صوتی میتوانید با خیالی راحت آن را به صورت رایگان دانلود کرده و معجزه شکرگزاری را وارد زندگیتان کنید.

دانلود آسان از کانال تلگرامی ما و دسترسی دائمی به فایل‌ها (جدید)

از لینک زیر میتوانید به همه فایل‌ها بدون حالت فشردگی در تلگرام خود دسترسی داشته باشید. دقت کنید نسخه pdf کتاب معجزه شکرگزاری فقط در کانال تلگرام معجزه شکرگزاری موجود می‌باشد و با فونت و نگارش جدید که بسیار زیبا است که به راحتی قابل دانلود است.


» دانلود رایگان PDF کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن

به در خواست شما عزیزان دانلود رایگان PDF کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن و متن 28 روزه کتاب هم اضافه شده که با جدیدترین ویرایش و زیباترین فونت از لینک زیر میتوانید آن را از کانال تلگرامی ما دانلود کنید.

حجم دانلود: 279 صفحه – 4.4Mb
پسوند فایل: PDF


حتماً مطالب زیر را ببینید:

قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه یا شخص خاص [تکنیک کامل]
دانلود رایگان کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید نسخه بدون سانسور و اصلی (آپدیدت شد)

ثروت سازی و موفقیت با ذهن برتر از ناپلئون هیل
دانلود رایگان کتاب صوتی اثر مرکب با صدای زن [ بهترین گوینده ] + pdf

منبع : سایت نایاب نت 

4.6/5 - (527 امتیاز)

154 دیدگاه برای “کتاب صوتی معجزه شکرگزاری راندا برن + PDF [ دانلود رایگان ]

  1. نگار فاخری گفته:

    خیلی ممنونم که همه مواردی که در رابطه با کتاب معجزه شکرگزاری برام ابهام بود و سوال داشتم در محتوای این صفحه بهش به صورت خیلی کامل و جامع اشاره کردید.
    من بی نهایت از شما سپاس گذارم بابت وقتی که گذاشتید و این مطالب رو به اشتراک گذاشتید.

  2. کیمیا گفته:

    با سلام
    خیلی ممنونم که علاوه بر اینکه کتاب صوتی معجزه شکرگزاری رو اینجا گذاشتید دانلود کنیم کانال دوره معجزه شکرگزاری هم قرار دادید تا بتونیم از طریق تلگرام به فایلها دسترسی داشته باشیم.
    ممنون میشم کتاب معجزه شکرگزاری نسخه pdf رو در کانال دوره شکرگزاری آپلود کنید تا سایر دوستان بتونن از آن استفاده کنند. بازم ممنون 🤗❤️

  3. یوسف گفته:

    باسلام و عرض خسته نباشید
    خیلی از شما ممنونم که کتاب معجزه شکرگزاری رو قرار دادید تا دانلود و استفاده کنیم.
    به نظر من این کتاب رو باید هر کسی بخونه و تمریناتش رو انجام بده . در کل دید انسان رو نسبت به زندگی و داشته‌ها تغییر میده .

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      قطعاً همین طور هست و شکرگزاری را باید هرکسی یادبگیرد و در این کتاب تمامی مطالب به ساده ترین شکل ممکن توضیح داده شده که هر فردی میتواند در زندگی خود آن را بکار بگیرید و تا زمانی که واقعاً از نیروی شکرگزاری استفاده نکنید نمیتونید قدرت آن را درک کنید.

  4. حسین مقدم گفته:

    اقا دمتون گرم. نسخه pdf کتاب معجزه شکرگزاری که بسیار زیبا و نگراش خیلی تاپی داره و من در هیچ سایتی ندید.
    و در ضمن کتاب صوتی معجزه شکرگزاری که هم گذاشتید صدای گوینده بسیار دلنشین بود و خیلی راحت تونستم دانلود کنم. ممنونم از سایت خوبتون🙏❤️

  5. سمیه نوری گفته:

    خیلی عالی و جامع مطالب شکرگزاری رو پوشش دادید. بعضی از جاهاش برم سوال بود اما با توجه به مطالب این پست از وب سایتتون تونستم خیلی خوب مطالب کتاب معجزه شکرگزاری رو درک کنم.
    هم کتاب صوتی معجزه شکرگزاری صدای گوینده بسیار دلنشین بود هم نسخه pdf کتاب که ویرایش خیلی جذاب و خواندی داشت.
    واقعاً از شما نهایت سپاس رو دارم که این مطالب رو به رایگان در اختیار ما گذاشتید تا استفاده کنیم.

  6. دیانا گفته:

    کتاب معجزه شکرگزاری راندابرن به من کمک کرد تا بتونم از افسردگی خلاص بشم. من قبلا آدم خیلی افسرده ای بودم و همین موضوع سبب شده بود تا با هر کسی هم که وارد رابطه میشم به شدت از من دلخور بشه چون رفتارهایی رو از خودم بروز میدادم که سبب رنجش طرف مقابل من میشد. من حدود دو ماه پیش با سایت شما آشنا شدم و کتاب معجزه شکرگزاری رو دانلود کردم و پیوسته در این دو ماه تک به تک تمرینات ۲۸ روزه رو انجام دادم. و باورم نمیشه الان فردی هستم که خیلی خوشحالم. از لحاظ جسمی و روحی زمین تا آسمون با اون دختری که قبلا بودم فرق دارم بهترین روابط رو دارم. واقعا دوستان شکرگزاری جواب میده جدیش بگیرید و در اون استمرار داشنه باشید تا معجزه رو با چشم های خودتون ببینید.

  7. روژین بهرامی گفته:

    با سلام
    من خواستم از تجربه ام در خصوص کتاب معجزه شکرگزاری صوتی براتون بگم. من حدود چند وقت پیش کتاب صوتی رو از سایت شما دانلود کردم خیلی به کار و پول احتیاج داشتم مطابق مطالب کتاب اومدم و کار دلخواهم رو نوشتم که میخوام این مقدار ساعت در روز کار کنم. روزهای تعطیل کار نکنم و خلاصه بیمه داشته باشم و میزان حقوقم رو نوشتم و هر روز صبح این هدفم رو مینوشتم و بابتش شکرگزاری میکردم و شب قبل خواب چند دقیقه به این هدفم فکر میکردم و خودم رو میدیدم که به این هدفم رسیدم و همه خانواده بهم تیریک میگن و سر ماه حقوقم را دریافت میکنم و باهاش وسایلی که مورد نیازمه و دوست دارم رو میخرم و حس شکرگزاری داشتم قبل خواب.
    فک کنم حدود سه هفته این تمرین همون جوری که گفته بودید مداوم انجام دادم و باورم نمیشه چند روز پیش اگهی استخدام در شیپور برای یک کارگاه خیاطی در شهر خودمون رو دیدم و برای مصاحبه رفتم . و از دیروز در این کارگاه خیاطی درست با همون حقوق بیمه و ساعت کاری که نوشته بودم استخدام شدم. واقعا شکرگزاری با تصویر سازی جواب میده فقط کافیه در اون استمرار داشته باشید و به منفی ها اصلا توجه نکنید. من معجزه ش رو دیدم و بابت این از خدا و شما اقای حیدری بی نهایت سپاس گذارم.

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با تشکر از شما دوست عزیز
      ببینید دوستان شکرگزاری همیشه جواب میده. من هم خودم بارها برای سلامتی و جذب پول ازش نتیجه گرفتم. و شما هم میتونید از ان نتیجه بگیرید به شرطی ک با تموم وجود برای داشته‌ها و خواسته‌هایی که میخواهید در زندگی داشته باشید شکزگزاری کنید. هر روز چیزهایی که میخواهید داشته باشید و تجربه کنید رو بنویسیسد و در ساعاتی واقعا حس و حال عالی دارید بابتش شکرگزاری کنید.
      شکر گزاری توجه شما را روی واسته تون میذاره و سرعت رسیدن شما را به خواسته تون افزایش میده. تمرینات کتاب معجزه شکرگزاری 28 روزه با جدیت و پیوسته انجامش بدید تا به نتایج دلخواهتون برسید.

  8. المیرا گفته:

    کتاب صوتی معجزه شکرگزاری رو دانلود کردم و در کانال تلگرامی معجزه شکرگزاری شما عضو شدم. خیلی ممنونم که مطالب رو کامل و جامع توضیح دادید.
    لطفا کتاب های صوتی بیشتری اc اقای فرزان بهنام در سایتتون بگذارید.
    امیدوارم بتونم از معجزه شکرگزاری در زندگی شخصی خودم استفاده کنم و تکنیک هاشو کامل انجام بدم.

  9. سیران طاهریان گفته:

    از وقتی این کتابو خوندم زندگیم یه جور دیگه شده. انگار ی یه دریچه جدید به روی دنیا باز شده و همه چیز قشنگتر و پربرکت تر شده.
    منی که هر روز صبح با غر ردن و شکایت روزم رو شروع میکردم الان به جای غر زدن و ناشکری، برای چیزهای خوب زندگیم شکرگزاری میکنم.
    و میدونین چیه؟
    معجزه شکرگزاری واقعاً جواب میده!
    از وقتی شکرگزاری رو شروع کردم، اتفاقات خوب و مثبت بیشتری تو زندگیم میفته. هر روز مشتریام زیاد شده با اینکه دوستام از وضع بد بازار و کسادی شکایت دارند اوضاع کاری من هر روز بهتر میشه تازه دو ماهه دارم به صورت جدی انجام میدم تمرینات 28 روزه شکرگزاری رو. و همیشه میگم ای کاش زوتر این کتاب ارزشمند آشنا شده بودم.
    انگار که یه انرژی مثبت و قدرتمند وارد زندگیم شده و همه چیز رو داره به سمت بهتر شدن هدایت میکنه.
    با تشکر از و ب سایت نایاب نت که این کتاب عالی رو به رایگان گذاشتن. نسخه صوتی کتاب معجزه شکرگزاری هم که با صدای زیبای استاد فرزان بهنام بود بسیار حس خوبی به ادم میده.
    خلاصه که اگه دنبال یه کتاب خوب برای تغییر زندگیتون هستین، کتاب معجزه شکرگزاری رو بهتون پیشنهاد میکنم.
    مطمئنم که پشیمون نمیشین.

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      بله دوست عزیز
      قطعاً همین جوره. یعنی اگر شخصی زمان بگذاره و تمرینات کتاب رو انجام بده حتی اگر حوصله خوندن نسخه pdf معجزه شکرگزاری رو نداشته باشه و فقط به جای گوش دادن موزیک روزی 10 دقیقه زمان بگذاره و کتاب معجزه شکرگزاری صوتی رو گوش بده و 5 دقیقه هم زمان بگذاره و تمرینات رو با تموم وجود زمانی که حالش عالیه انجامشون بده
      به جرات میتونم بگم طی مدت یک الی دو ماه زندگیش زمین تا آسمون با سطح الانش فرق خواهد کرد. باید تمرینات کتاب صوتی معجزه شکرگزاری رو انجام بدید تا نتیجه‌های ارزشمند آن را ببینید. و آون وقت که شکرگزاری به یک روتین همیشگی زندگیون تبدیل خواهد شد.

      • هیلدا اکبری گفته:

        با سلام خدمت استاد حیدری عزیز
        ببخشید اگر من تمرینات ۲۸ روز کتاب معجزه شکرگزاری صوتی رو انجام بدم، بعد از انجام تمرینات این ۲۸ روز آیا میتونم برای یکی از مشکلاتم مثلا روابط فقط هر روز تمرین روابط رو انجام بدم و بعد از اینکه مشکلم حل شد برم روی موضوعات دیگه مثلا تغییر وضعیت مالی
        اگر بنده رو در این خصوص راهنمایی کنید بسیار مچکر میشم…

        • Avatar photo
          فردین حیدری گفته:

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          ببینید اینکه شما میتونید بعد از انجام 28 روز اول از تمرینات کتاب معجزه شکرگزاری برید روی یک تمرین خاص برای برطرف شدن یک مشکلتون مثلا همون مشکل روابط این درسته از طرفی میتونید از همون روز اول بخش تمرینات رابطه در کتاب رو انتخاب کنید و متعهدانه فقط اون تمرینات رو انجام بدید فرقی نداره.

          • هیلدا اکبری گفته:

            خیلی ممنون از پاسخگوی سریع و کاملتون.
            پس من از فردا شروع به انجام تمرینات کتاب میکنم.

          • Avatar photo
            فردین حیدری گفته:

            موفق باسید و امیدوارم که نتایج تون رو از کتاب مغجزه شکرگزاری راندا برن برای ما کامنت کنید تا سایر دوستان هم بتونند از داستان‌ها و مطالب شما در ارتباط با این کتاب جذاب استفاده کنند و انگیزه لازم را برای انجام تمرینات شکرگزاری و تبدیل آن به یک عادت موثر در زندگیشان بهره گیرند.

  10. لیلا گفته:

    سلام خدمت شما اقای حیدری بزرگوار
    من از طریق گوگل با وب سایت شما بزرگوار آشنا شدم و تونستم کتاب صوتی معجزه شکرگزاری راندا برن ترجمه معتکف رو دانلود کنم. صدای بسیار شیوای استاد فرزان بهنام که گذاشتید باعث شد کلا هر روز به این تمرینات کتاب گوش بدم و بهشون عمل کنم. و حال روحیم خدا رو شکر در مدت این 28 روز که تمرینات انجام دادم بسیار عالی شده. امیدوارم بتونم شکرگزاری رو یکی از اصول اصلی زندگیم قرار بدم.

  11. خسرو گفته:

    سلام
    از شما به خاطر اینکه لینک دانلود رایگان pdf کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن رو در سایتتون گذاشتید بی نهایت سپاس گزارم.
    من کتاب رو دیدم واقعاً نگارش کتاب و متن های کتاب بسیار جذاب و خواندنی است.
    اینکه شما بدون دریافت هیچ هزینه ای و به صورت رایگان رایگان این مطالب رو منتشر کردید نشان از حس نیت و بزرگواری شما رو میرسونه.
    دمتون گرم

  12. ساجده گفته:

    سلام
    من خواستم از تجربه ای که در طی ۳ هفته گذشته از کتاب معجزه شکرگزاری به دست آوردم اینجا بگم شاید خیلی از دوستان براشون جالب باشه.
    من همیشه چون یه شغلی مناسبی رو نداشتم شاکی بودم و تمام وجودم رو اذیت میکرد این مسئله و جوری شده بودم که حس قربانی بودن بهم دست میداد.
    تا اینکه توسط یکی از دوستانم با کتاب معجزه شکرگزاری آشنا شدم و تصمیم گرفتم به صورت جدی تک به تک تمریناتش انجام بدم. و به جای تمرکز روی اینکه شغل خوبی ندارم تمرکزم رو گذاشتم روی اینکه من بهترین شغل رو متناسب با اون ویژگی هایی که مدنظرمه پیدا میکنم. سه روز پیش یه اگهی استخدام شرکتی دیدم و رفتم مصاحبه و امروز با من تماس گرفتن و گفتن از فردا میتونم برم سر کار. برای من شبیه یک معجزه ست فقط میدونم شکرگزاری واقعا جواب میده اگه با تمام وجود انجامش بدید. امیدوارم تجریبات بیشتری از شکرگزاری داشته باشم و با شما در میون بگذارم.

  13. شهلا عارفی گفته:

    جذابترین کتابی است که تا به حال خوندم و ازش نتیجه دیم همین کتاب معجزه شکرگزاری بوده. نمیدونم چه جوری بگم تا چه حد زندگی من با خوندن این کتاب تغییر کرد همه ابعاد زندگیم درام پیشرفت میبینم اون فقط در عرض سه ماه. تا قبل از خوندن این کتاب و انجام شکرگزاری آدمی بودم که از زمین و زمان شاکی بود افشردگی شدید داشتم، روابطم بد بود و اخلاقی داشتم که همه ازم بدشون میومد. اما با اشنا شدن با این کتاب و انجام تمریناتش من دیگه یک ادمی جدیدس شدم بهترین روابط رو دارم بهترین اخلاق درک گل یک ادم دیگه شدم. اقای حسدی خیلی از شما ممنونم که کتاب رو به رایگان گذاشتید تا همه ازش استفاده کنند تا ابد ممنون و سپاس گزار جناب عالی هستم.
    زندگیتون پر از شادی و خیر و پرکت.
    امیدوارم که همه فقط سه ماه زمان بگذارن و تمامی تمرینات کتاب رو انجام بدن و در هر بخش زندگیشون که مشکلشون زیاده چه مشکل مادی باشه و چه مشکل روابط یا سلامتی زیاد و با احساس خوب شکرگزاری کنند و بعد یکی دو ماه جادوی شکرگزاری رو میبینند که چطور از در و دیوار نعمت وارد زندگیشون میشه ولی مهم اینکه اگه یک دقیقه شکرگزاری میکنند با تموم وجود انجامش بدن. امیدوارم نظر بنده رو انتشار بدین.

  14. زینب ثقفی گفته:

    سلام دوستان چقدر عالیه این کتاب
    من دو ماهه که شکرگزاری رو با کتاب معجزه شکرگزاری انجام دادم. و باید بگم همه زندگیم شده معجزه . الان انگار تازه از خواب بیدار شدم و ۳۵ سالی که از خدا عمر گرفتم تا به حال به اندازه این یکی دو ماه اخیر حس و حالم عالی نبوده، اینقدر سطح زندگیم عالی نبوده، من هر چیز مادی و فیزیکی که فکرش بکنید داشتم اما مدتها بود که از ته دل شاد نبودم از ته دل حس خوبی نداشتم این کتاب زندگی منو تغییر داد. از افسردگی شدیدی که داشتم و زندگیم رو ۱۰ ساله که جهنم کرده بود در عرض ۲ ماه نجاتم داد. تمریناتشو همون جوری که استاد میگه انجام بدید باید شکرگزاری رو حس کنید اگه بابت سلامتیتون شکرگزاری میکنید با تموم وجودتون الان که سلامت هستید رو حس کنید. فقط اگه حسش کنید جواب میگیرید و باید مستمر هر روز انجامش بدید و بعد یکی دو ماه مثل من ببینید که زندگیتون چقدر تغییر میکنه، اتفاقاتی در زندگیتون میفته که فکرشو هم نمیتونید بکنید فقط کافیه چند ماه در روز ۱۰ الی ۲۰ دقیقه زمان بگذارید.
    خدا عمر با عزت بهتون بده استاد حیدری عزیز بابت این کتاب ارزشمند

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با تشکر از نظر شما دوست گرامی در مورد کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن، کتابی که به نظرم هر کسی و در هر سطح از زندگیش باید بارها و بارها بخوندش و به تک تک تمریناتش عمل کنه.

  15. وحید گفته:

    با سلام و عرض ادب
    خواستم چند نکته خدمت دوستانی که تازه میخوان شکرگزاری رو اغاز کنند بگم:
    شکرگزاری بهترین روش برای این است که از ذهنمون رو از روی ناخواسته ها برداریم. اگر به چیزهایی که در زندگی ندارید فکر مکنید و حالتون بد میشه بهترین کار اینکه فکرتون رو ببرید روی موارد ی که الان در زندگیتون دارید هرچند کوچیک اما به شما احساس شکرگزاری میده. تاکبد مبکنم حس شکرگزاری بهتون میده.
    اینجوری میتونید حستون رو خوب کنید و برطبق قانون اینکه به هر آنچه که توجه کنید وارد زندگیتون میشه وقتی بابت نعمتهایی که الان در زندگیتون دارید شکرگزارید وقتی خدا سپاس گزاری شما رو میبینه نعمتهای بیشتری وارد زندگیتون میکنه فقط انجامش بدید تا نتیجه شو ببینید به نظرم اینقدر نباید دنبال تکنیکهای مختلف برای جذب نباشید فقط تمرینات کتاب معجزه شکر گزاری کفایت میکنه به شرطی که با احساس خوب انجامش بدید و روتین ش کنید صد در صد جواب میگیرید.

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام خدمت شما دوست عزیز
      ببینید کلیه فایل‌ها در کانال تلگرامی آپلود شده است. فقط کافی است در کانال تلکرامی معجزه شکرگزاری عصو شده و به صورت دائمی هم به جدیدترین نسخه pdf و هم به کتاب صوتی معجزه شکر گزاری دسترسی داشته باشد و رایگان دانلود کنید. با عصویت در کانال تلکرامی ما از مطالب جذابی که در آینده در کانال مقرار میگیرد بهره مند خواهید شد.

  16. shadi mohammadi گفته:

    با تشکر از شما که pdf معجزه شکرگزاری رو به رایگان انتشار دادید.
    خدا عمر با عزت به شما بدهد. 💚💚💚

  17. کیمیا نجاری گفته:

    سلام
    من سال جدید رو با شکرگزاری اغاز کردم و مطمئنم امسال بهترین سال زندگی من خواهد بود فعلا فایل اول مبانی پایه شکرگزاری رو گوش دادم و بسیار ذهنیتم در مورد اینکه چگونه شکرگزاری کنم تغییر کرد. و استاد بزرگوار شما هم تمام آنچه لازم بوده رو برای ما گذاشتید امیدوارم بتونم از کتاب صوتی صوتی معجزه شکرگزاری نهایت بهره رو ببرم. حس و حالم بی نهایت عالیه.
    ممنونم از شما جناب بابت اشتراک گذاری کتاب معجزه شکرگزاری ❤️🌹❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *