راز پنهان تاثیر کلمات بر آب و مولکول‌های آن

در سالیان اخیر دکتر ماسورو ایموتو تحقیقاتی در زمینه‌ی تاثیر کلمات بر آب انجام داد که همگان را به حیرت وا داشت. کلمات علاوه بر ناخودآگاه بر سایر موجودات پیرامونمان هم تاثیر می‌گذارد. در این مقاله به برسی تاثیر خواندن قرآن بر آب و تاثیر کلمات بر روی مولکولهای آب میپردازیم.

دکتر ماسارو ایموتو محقق ژاپنی با انتشار یافته‌های تحقیقات خود مدعی شد که مولکول‌های آب نسبت به مفاهیم انسانی تأثیرپذیر هستند.

نظریه این محقق ژاپنی که تاکنون از سوی موسسات علمی فیزیکی و زیست‌شناسی مورد تأیید قرار گرفته است، مبتنی بر بررسی نمونه‌های فراوانی از کریستال‌های منجمد شده آب و مقایسه آن با یکدیگر است. کتاب ایشان با عنوان های مختلفی چون: “The messages from water”در چندین جلد منتشر گشته است. ایشان در اغلب کشورهای دنیا سمینارها و کنفرانس‌هایی با این پیام داشته و دارند.

» تاثیر کلمات بر آب

پروفسور «ایموتو»‌ معتقد است که مفاهیم متافیزیکی محیط بر روی ترکیب مولکولی آب تأثیر می‌گذارد. این دانشمند ژاپنی که فارغ‌التحصیل دانشگاه یوکوهاماست، دارای یک مؤسسه تحقیقاتی به نام IHM در ژاپن است که امور تحقیقاتی مربوط به کریستالیزه شدن آب را در آنجا انجام می‌دهد.

دکتر ایموتو معتقد است که همانطور که شکل ظاهری آب نسبت به ظرف‌ها و مکان‌هایی که در آن قرار می‌گیرد تغییر می‌کند. شکل مولکولی آب هم نسبت به محیط و شرایط پیرامونی خودش تغییر می کند. آب‌هایی که راکد هستند مانند آب پشت سدها و آب دریاچه ها بدلیل عدم پویایی وحرکت از لحاظ نمای مولکولی زشت و کریه هستند. همچنین آب هایی مانند آب رودخانه ها با وجود جاری بودن وسیلان داشتند بدلیل اینکه ازمیان شهرها می گذرند و اکثرمردم دارای افکار منفی هستند نمای زشتی پیدا می کنند.

بزرگترین دریاچه در مرکز ژاپن “دریاچه بیواکو” است. چون آب دریاچه راکد است و ایستاده، همین سکون و ایستادن باعث می‌شود مولکولهای آب زشت شوند. هرگونه سکون باعث زشتی آب می‌شود.

تاثیر کلمات بر آب

کلیه‌ی آزمایشات دکتر ایموتو :

الف – ایموتو در تعدادی ظرف هم شکل مقداری آب ریخت و کلماتی را روی آن‌ها بیان کرد و نوشت، سپس در حالات مختلف آب ( انجماد و مایع ) در زیر میکروسکوپ عکسبرداری کرد. مولکولهای آب در برابر کلمات مثبت، بلورهای منظم و زیبا و در برابر کلمات منفی، بلورهای زشت و نامنظم تشکیل دادند.

ب – دکتر ایموتو در یکی از سمینارهایش در دریاچه جلیله‌ی فلسطین از نفراتی که آنجا بودند تقاضا کرد برای پاکی ظرف آبی که در دفتر توکیویش بود دعا کنند. بعد از اتمام جلسه و دعا از آن آب عکس برداری کرد و بلورهای بسیار زیبایی را مشاهده کرد .

ج – در کنار ظرف آبی گلی قرار داد و بلورهای آب به شکل گل بعد از عکسبرداری در آمدند.

د – آزمایشات دیگری رد برابر مولکولهای آب انجام داد که شامل :
_ تاثیر کلمات شیطان و فرشته بر آب
_ تاثیر نگاه‌های محبت آمیز بر آب
_ تاثیر نگاه در هنگام انزوا و تنهایی بر آب
_ تاثیر پخش موسیقی متال و موسیقی آرامش بخش بر آب

در ادامه ی تحقیقات دکتر ایموتو آزمایشاتی توسط دانشمندان ایرانی صورت گرفت که اثبات کرد کلمات و اصوات بر سایر موجودات و حتی محرک‌های محیطی نیز تاثیر دارد. شاید یکی از زیباترین مولکولهای آب در این تحقیقات هنگام پخش صوت قرآن بود که همگان را متعجب کرد. که نشان دهنده تاثیر کلمات قران بر مولکولهای اب ست.

تاثیر کلمات قران بر مولکولهای اب

» تاثیر کلمات قران بر مولکولهای اب

تحقیقات علمی نشان داده است که تلاوت قرآن کریم، ساختار مولکول‌های آب را به طور شگفت‌انگیزی تغییر می‌دهد. این تغییرات، به طور قابل‌توجهی در افزایش نظم و زیبایی بلورهای یخ حاصل از آب تلاوت‌شده، نمود پیدا می‌کند.

همچنین، مطالعات نشان داده است که آب تلاوت‌شده، خواص فیزیکی و شیمیایی متفاوتی نسبت به آب معمولی دارد. به عنوان مثال، قدرت حلالیت آب تلاوت‌شده افزایش می‌یابد و طول عمر آن نیز بیشتر می‌شود.

هنوز مکانیزم دقیق این پدیده به طور کامل شناخته نشده است، اما دانشمندان معتقدند که ارتعاشات صوتی ناشی از تلاوت قرآن، بر ساختار مولکول‌های آب تاثیر می‌گذارد.

این یافته‌های علمی از تاثیر کلمات قران بر مولکولهای اب، گواهی بر قدرت و عظمت کلام الهی است و نشان می‌دهد که قرآن کریم، تنها یک کتاب آسمانی نیست، بلکه منبعی از معجزات و اسرار شگفت‌انگیز است که بشر در حال کشف آن‌ها است.

» نتیجه گیری از تاثیر حرف بر آب

  • آب در سرچشمه به مراتب زیباتر از آب لوله کشی منازل است .
  • دعای خیر انرژی مثبتی است که از را دور قابل انتقال است .
  • کلمات روی آب تاثیر گذاشتند. حال دو سوم از جهان و بدن انسان را آب تشکیل می‌دهد، روی آنها چه تاثیری میگذارد؟4 کلمات انرژی جذب بالایی دارند.
  • کلمات تکان می‌دهند اما تکان نمی‌خورند ( یعنی ارتعاش ایجاد می کنند ).
  • هیچ کلمه‌ای در کائنات بدون ثمر باز نمی‌گردد .
  • انسان با کلامی که بر زبان می‌آورد پیوسته قوانینی برای خود وضع می‌کند.
  • مراقب واکنش کلامت در کائنات باش حتی یک کلمه.
  • روح و ضمیر ناخودآگاه باید از تفکر نادرست رهانیده شود و تنها علاجش تکرار و نوشتن کلمات مثبت است. (توجه بر نکات مثبت و زیبایی‌ها).

توجه :
70% کره زمین را آب تشکیل می دهد.
60% وزن بدن انسان را آب تشکیل می‌دهد.
70% وزن ماهیچه‌های انسان را آب تشکیل می‌دهد.
80% خون انسان را آب تشکیل می‌دهد.
90% ریه‌های انسان را آب تشکیل می‌دهد.
وقتی قدرت صحبت شما این چنین روی آب تاثیر میگذارد، ببینید فکر شما با بدن خودتان چه کار خواهد کرد.

جمله پایانی : با توجه به یافته‌های علمی که تاثیر حرف بر آب به دست آمده است باید از نفوذ کلام خود با خبر شده باشید در هنگام گفتگو دقت بسیاری به خرج دهید چون هر کلمه بر بدنتان اثر خواهد گذاشت.

4.3/5 - (20 امتیاز)

6 دیدگاه برای “راز پنهان تاثیر کلمات بر آب و مولکول‌های آن

  1. لیلا گفته:

    سلام
    مطالب سایت شما در مورد تاثیر حرف بر آب بسیار جذاب بود. حالا میفهمم چرا باید در هر لحظه مواظب ورودی های ذهن و اینکه به خودمان چه میگوییم و اینکه چگونه صحبت کنیم باشیم.
    تغییر شکل مولکول های آب در برابر کلمات نشان دهنده این است که ما با کلام و طرز فکرمان داریم زندگیمان را خلق میکنیم و تمامی این موارد به همین نکته اشاره دارد که ما بدون چون و چرا داریم سرنوشت خود و اتفاقات زندگیمان را خلق میکنیم.
    امیدوارم مطالب جذاب و بهتری در سایتتون قرار بدید. با تشکر از شما

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام خدمت شما دوست گرامی
      برداشت شما از تاثیر کلام بر آب کاملاً درست بود تمامی این موارد نشاندهنده آن است که ما در هر لحظه با فکر و کلاممان در حال خلق آینده خود هستیم.

  2. ثنا شاهدی گفته:

    از صحبت با آب یا تاثیر کلمات بر آب میشه فهمید که هر چیزی از انرژی است پس کلام و کلماتی که بر زبان میاریم داری انرژی است. باید از این قدرت بی نظیر که خدا به ما داده در جهت رسیدن به اهدافمان استفاده کنیم، اما متاسفانه ما اکثر اوقات در حال غر زدن و ناله و شکایت هستیم و چون کلماتی که بر زبان میاریم با افکار و احساسات ما همراستاست داریم ضمییر ناخودآگاه همان را برنامه ریزی میکنیم برای اینکه مشکلات بیشتری را وارد زندگیمیان کنیم. چون جهان ما فرکانس ها رو میگیره و با دقت ۱۰۰ درصدی به صورت فیزیکی اتفاقاتی را همراستا با افکار و احساسات و کلام ما وارد زندگیمان میکند. به همین دلیله که ما خالق زندگیمان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *