کتاب صوتی معجزه شکرگزاری راندا برن + PDF [ دانلود رایگان ]

4.5/5 - (571 امتیاز)

آیا شما هم به دنبال کتاب صوتی معجزه شکرگزاری راندا برن و نسخه PDF آن هستید؟ آیا میخواهید آن را به صورت اصولی یاد بگیرید و از آن نتیجه بگیرید؟ در ادامه به راحتی می‌توانید به دانلود رایگان pdf کتاب معجزه شکرگزاری راندابرن و فایل صوتی آن بپردازید. در متن کتاب معجزه شکرگزاری تمرینات 28 روزه شکرگزاری وجود دارد که باید به همه تمرینات و دستوالمعل‌ها متعهد بوده و مو به مو عمل کنید تا نتیجه آن را ببینید.

این تمرینات طوری تنظیم شده است که از آن برای متحول کردن وضعیت سلامت،پول ،شغل و روابط خودت استفاده کنی.
شگرگذاری به راحتی بسامد ارتعاشی تو را بالا میبرد و برای جذب خواسته هایت به تو کمک میکند. تمرینات کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن صوتی و pdf بوده و باید به صورت روزانه و متوالی به مدت ۲۸ روز انجام دهید. 

تمرینات انقدر عالی و در عین حال ساده هستند که در اکثرا افراد بعد از انجام یک دوره شکرگذاری به صورت عادت همیشگی در می آید. نکته قالب توجه در انجام این تمرینات کتاب معجزه شکرگزاری این است که باید حتما در زمان انجام شکرگزاری به احساستان توجه کنید و باید باید حس خوب و از ته دل شکرگزار باشید.

اگر شما تکنیک شکرگزاری را به خوبی یاد بگیرید و بتوانید از این تکنیک درست در زندگیتان استفاده کنید نتنها آرامش را وارد زندگیتان میکند بلکه چون توجه شما را به روی داشته هایتان میبرد که همان مرکز توجه شماست و با توجه قانون جذب توجه شما روی هر چیزی باشد خود آن چیز یا مشابه همان را وارد زندگیتان میکنید و در این حالت است که نداشته به داشته تبدیل میشود و شما در مسیر جذب خواسته هایتان قرار میگیرد. از طرفی چون توجه شما روی خوواسته یتان است و همسو و هم فرکانس با خواسته هایتان هستید شرایطی برایتان ایجاد میگردد که به اهداف و آن چیزهایی که در زندگیتان میخواهید برسید.

احساس زیبایی که همه ما در کودکی تجربه کرده‌ایم این بود که همه چیز را خوب می‌دانستیم ، هر روزمان نوید دهنده سرگرمی‌ها و رویدادهای تازه است و اینکه هیچ چیز شادی‌مان را نقش برآب نخواهد کرد. ولی هنگامی که رشد کردیم و بالیدیم و به بلوغ رسیدیم ،مشکلات ، مصایب و گرفتاری‌ها خود را بر ما تحمیل کردند و ما نا امید شدیم و آنچه که در کودکی به آن باور داشتیم به یکباره ناپدید شد.
این یکی از دلایلی است که در بزرگسالی دوست داریم به بچه‌ها نزدیک باشیم تا دوباره همان احساس دوران بچگی را تجربه کنیم، هرچند اگر برای یک لحظه کوتاه باشد و تجربه کردن این احساس با کتاب معجزه شکرگزاری ممکن میشود.

راندا برن _ دانلود رایگان کتاب صوتی معجزه شکرگزاری
معجزه شکرگزاری با صدای زیبای فرزان بهنام

در مورد کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن ترجمه معتکف در اینجا باید بگوییم، آنچه که زمانی بدان اعتقاد داشتید حقیقت دارد و این نگرش بزرگسالان نا امید به زندگی است که صحیح نیست . معجزه زندگی حقیقت دارد و به همان اندازه بودن شما راستین است و به راستی زندگی می تواند بیش از آن شگفت آور باشد که شما حتی در درون کودکی می‌پنداشتید.

» تمرینات کتاب معجزه شکرگزاری

در مورد تمرینات کتاب معجزه شکرگزاری باید بگم که در این کتاب، ۲۸ تمرین متنی وجود دارد که باید هر روز تمرین مختص آن روز را انجام دهید و این تمرینات به گونه‌ای ویژه طراحی شده است تا به شما بیاموزد که چگونه نیروی قدرشناسی را به کار بگیرید و سلامتی ، پول، شغل و روابط خود را بهبود بخشید و کاری کنید تا کوچکترین خواسته‌ها و بزرگترین آرزوهاتان به حقیقت بپیوندد. شما همچنین خواهید آموخت که چگونه مشکلات خود را حل کنید و هرگونه موقعیت منفی را تغییر دهید.

» قدرت شکرگزاری و تأثیر آن (جو دیسپنزا)

در کلیپ قدرت شکرگزاری دکتر جو دیسپنزا به بررسی تأثیرات شکرگزاری میپردازد حتما این کلیپ را نیز ببینید.

زمانی که شما در مدار و فرکانس شکرگزاری قرار می‌گیرید در واقع در حال ارسال خواسته‌های خود به جهان هستی هستید و هر قدر میزان شکر گزاری شما بیشتر باشد میزان ارتعاش شما برای جذب خاسته‌هایتان افزایش می‌یابد تا جایی که سبب می‌شود به سرعت به خاسته‌یتان برسید.

اگر برای چیزهایی که هم‌اکنون در زندگی خود دارید سپاس گذار باشید در حال ارسال این فرکانس هستید که خدایا من از این دست نعمت‌ها بیشتر در زندگی‌ام میخواهم و در نتیجه میزان آن نعمت‌ها و مشابه آن در زندگیتان زیادتر می‌شود.

از طرفی زمانی که شما برای چیزهایی که ندارید سپاس گذارید به بیان خودمانی «خداوند را در رودروایسی می‌گذارید که من آن خواسته را از تو میخواهم و خدا هم میگه این بنده من برای چیزی که نداره پیشاپیش سپاس گذاره» و در نتیجه آن خواسته به شکلی معجز آسا در زندگیتان نمایان می‌شود. تا زمانی که از شکرگذاری را تا تست نکنید نمیتوانید از قدرت آن باخبر شوید. تک به تک تمرینات کتاب صوتی معجزه شکرگزاری را از ته دلتان انجام دهید و معجزه‌ی آن را در زندگیتان ببینید.

» نحوه صحیح شکرگزاری

برای اینکه بهترین نتیجه را از کتاب معجزه شکرگزاری بگیرید باید حتما نحوه صحیح شکرگزاری را یادبگیرید. قبل از دانلود کتاب صوتی معجزه شکرگزاری با دقت به فایل صوتی زیر گوش کنید.

در فیلم زیر به صورت کامل خانم ویکتوریا اوستین به نحوه صحیح شکرگزاری برای رسیدن به نتیجه پرداخته؛ توصیه میکنم حتماً این ویدیو آموزشی زیر را قبل از دانلود کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن صوتی را ببینید تا هیچ گونه سوال و ابهامی در زمان انجام تمرینات کتاب معجزه شکرگزاری براتون پیش نیاد.


» کتاب صوتی معجزه شکرگزاری با صدای فرزان بهنام

شما هم اکنون میتوانید کتاب صوتی معجزه شکرگزاری با صدای فرزان بهنام از لینک های زیر دانلود کنید.

فایل نمونه «مبانی و پایه شکرگذاری _ گوینده استاد فرزان بهنام»
در ادامه توجه شما را به شنیدن فایل نمونه (همان مبانی و پایه شکرگزاری) از کتاب صوتی معجزه شکرگزاری با صدای دلنشین و زیبای استاد فرزان بهنام جلب میکنیم:


» کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن صوتی

پس از شنیدن فایل نمونه کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن صوتی میتوانید با خیالی راحت آن را به صورت رایگان دانلود کرده و معجزه شکرگزاری را وارد زندگیتان کنید.

دانلود آسان از کانال تلگرامی ما و دسترسی دائمی به فایل‌ها (جدید)

از لینک زیر میتوانید به همه فایل‌ها بدون حالت فشردگی در تلگرام خود دسترسی داشته باشید. دقت کنید نسخه pdf کتاب معجزه شکرگزاری فقط در کانال تلگرام معجزه شکرگزاری موجود می‌باشد و با فونت و نگارش جدید که بسیار زیبا است که به راحتی قابل دانلود است.


» دانلود رایگان PDF کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن

به در خواست شما عزیزان دانلود رایگان PDF کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن و متن 28 روزه کتاب هم اضافه شده که با جدیدترین ویرایش و زیباترین فونت از لینک زیر میتوانید آن را از کانال تلگرامی ما دانلود کنید.

حجم دانلود: 279 صفحه – 4.4Mb
پسوند فایل: PDF


حتماً مطالب زیر را ببینید:

قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه یا شخص خاص [تکنیک کامل]
دانلود رایگان کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید نسخه بدون سانسور و اصلی (آپدیدت شد)

ثروت سازی و موفقیت با ذهن برتر از ناپلئون هیل
دانلود رایگان کتاب صوتی اثر مرکب با صدای زن [ بهترین گوینده ] + pdf

منبع : سایت نایاب نت 

161 دیدگاه برای “کتاب صوتی معجزه شکرگزاری راندا برن + PDF [ دانلود رایگان ]

  1. فریبا گفته:

    سلام.یک دنیا سپاس از تمام عوامل عم از نویسنده کتاب و مترجم کتاب .گویندگی شیوای آقای بهنام و مدیریت سایت و دیگر عزیزانی ک دست ب دست هم دادن تا این صوت در اختیار ما نازنینها قرارداده بشه.لبخند مهمون همیشگی لبتون دلتون شاد.خدا نگه دارتون

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      باعرض سلام خدمت فریبا خانوم عزیز
      این نظر لطف شما نسبت به مجموعه ماست نظرات شما باعث دلگرمی ماست تا قدرتمندانه در جهت رفع نیازهای شما عزیزان تلاش کنیم.

    • احسان گفته:

      سلام با تشکر از کلیه دست اندرکاران سایت و پخش کتاب صوتی معجزه شکرگزاری من تا روز هفدهم گوش کردم و واقعا معجزه های زیادی تو زندگیم شده هم مالی هم معنوی ضمنا فایل چک سفید رو از کجا باید دانلود کنم

      • مجید محمدی کاشف گفته:

        سلام سپاس گذارم که زحمت کشیدید در اختیار ما گذاشتید فقط یک سوال هرروز باید یه قسمت را گوش بدیم ؟

        • Avatar photo
          فردین حیدری گفته:

          با سلام
          ممنونم از نظر شما. ببینید شما میتونید مطالب پایه رو کامل گوش بدید اما از روز اول که تمرینات شروع میشه هر روز یک قسمت رو گوش داده و تمرینات رو حتما باید انجام بدید باید روند انجام تمرینات به صورت پیوسته در طی 28 روز باشه. هر روز تمرین مختص اون روز رو انجام بدید.

  2. راضيه گفته:

    سلام من نميتونم كتاب صوتي معجزه شكرگزاري با صداي فرزان بهنام دانلود كنم،ميشه بهم كمك كنيد

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام دوست گرامی
      لینک های دانلود به ایمیل شما ارسال شد . همچنین لینک های دانلود سالم بوده و مشکلی ندارند برای باز کردن لینک دانلود فایل معجزه ی شکر گذاری راندا برن با صدای فرزان بهنام حتما باید روی گوشیتون نرم افزار rar نصب شده باشه که به راحتی از کافه بازار قابل دانلود است .

  3. سارا گفته:

    سلام
    بی نهایت سپاسگزارم از شما. در ضمن صدای آقای بهنام هم بسیار دلنشینه ممنون ازیشون.
    سالها پیش این کتابو داشتم برای خوندن هر چی سعی می کردم یه بهانه ایی میشد که نخونمش اما الان خیلی حسم خوبه
    فکر می کنم سپاسگزار بودن لیاقت میخواد از خدا سپاسگزارم که لیاقتشو بالاخره بهم داد. 🙂

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام خدمت شما کاربر گرامی
      لینک دانلود اصلاح شده و فایل ها هم اکنون قابل دانلود هستند . با تشکر از اطلاع رسانی شما

  4. کوثر گفته:

    سلام خیلی خیلی ازتون ممنونم گویندگی کتاب فوق العاده دلچسب و پرانرژی هست و ار همه مهمتر برعکس بقیه سایت ها که به دروغ ادعای دانلود رایگان رو دارن. شما واقعا کتاب هاتون رو رایگان در اختیار ما گذاشتید امیدوارم رونق فراوان در کسب و کارتون ایجاد بشه

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      در ورژن جدید سایت که حدود سه ماه دیگه ارائه میشود مجموعه ای کاملی از کتاب های رایگان قرار داده می شود.

  5. ستایش گفته:

    فوق العاده بود به خصوص نسخه جدید کتاب معجزه ی شکرگذاری ویرایش خوانا داشت و من واقعا از خوندن کتاب لذت بردم. خوندن این کتاب و فایل صوتی کتاب معجزه ی شکر گذاری که با صدای آقای فرزان بهنام هم خیلی دلنشین بود و حس خوبی ایجاد می کنه . من خیلی از سپاس گذاری و تمرینات این کتاب نتیجه گرفتم و خواندن آن را به همه توصیه میکنم.

  6. وانیا شریف گفته:

    سلام خیلی ممنون از قرار دادن فایلها در وبسایت تون
    سلامتی شادی و خوشحالی همراه همیشگی تون باشه
    ازتون سپاسگزارم

  7. امیر گفته:

    با درود و تبریک سال نو
    دوست عزیز ممنون از تمام زحمات شما امیدوارم سالی پر از موفقیت را تجربه کنید

  8. پرناز گفته:

    سلام وقتتون بخیر
    بزرگوار امکانش هست فایل صوتی کتاب شکرگزاری رو برای بنده هم ارسال بفرمایید
    بی نهایت سپاسگزارم

  9. مسعود ابراهیمی گفته:

    باسلام وعرض ادب وتشکر ۴راوان
    خیلی خوشحالم که باسایت شما آشناشدم چرا که بدون گردش و چرخش و جستجوی فراوان براحتی کتاب فوق رو یکجا دانلود کردم. خدا پدر و مادر شما و همکارانتان را قرین رحمت نماید و ازخدا میخوام هیچوقت و هیچکدامتان به در بسته نخورید و همه آرزوهاتون بزودی برآورده بشود،انشالله که خواست خدا نیز همین باشه ک زودتر برآورده بشه.

  10. رویا گفته:

    سلام وقت بخیر
    من کتاب صوتی معجزه شکرگذاری رو قبلا با صدای خانم اکرم رضایی شنیدم. فایل زیپ سایت شما رو که دانلود کردم فایل اولش با صدای خانم رضایی هست مابقی با صدای آقای بهنام،

  11. حبیب گفته:

    درود بر آقا فردین عزیز
    سپاسگزارم از اینکه فایل براحتی قابل دانلود بود ، براتون بهترین ها رو آرزو دارم

  12. محسن گفته:

    سلام دوست عزیز .ممنون از شما و گروه که زحمت کشیدین .فایل بدون دردسر وراحت دانلود و اجرا شد .سالم موفق و شاد باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *