کتاب صوتی معجزه شکرگزاری راندا برن + PDF [ دانلود رایگان ]

آیا شما هم به دنبال کتاب صوتی معجزه شکرگزاری راندا برن و نسخه PDF آن هستید؟ آیا میخواهید آن را به صورت اصولی یاد بگیرید و از آن نتیجه بگیرید؟ در ادامه به راحتی می‌توانید به دانلود رایگان pdf کتاب معجزه شکرگزاری راندابرن و فایل صوتی آن بپردازید. در متن کتاب معجزه شکرگزاری تمرینات 28 روزه شکرگزاری وجود دارد که باید به همه تمرینات و دستوالمعل‌ها متعهد بوده و مو به مو عمل کنید تا نتیجه آن را ببینید.

این تمرینات طوری تنظیم شده است که از آن برای متحول کردن وضعیت سلامت،پول ،شغل و روابط خودت استفاده کنی.
شگرگذاری به راحتی بسامد ارتعاشی تو را بالا میبرد و برای جذب خواسته هایت به تو کمک میکند. تمرینات کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن صوتی و pdf بوده و باید به صورت روزانه و متوالی به مدت ۲۸ روز انجام دهید. 

تمرینات انقدر عالی و در عین حال ساده هستند که در اکثرا افراد بعد از انجام یک دوره شکرگذاری به صورت عادت همیشگی در می آید. نکته قالب توجه در انجام این تمرینات کتاب معجزه شکرگزاری این است که باید حتما در زمان انجام شکرگزاری به احساستان توجه کنید و باید باید حس خوب و از ته دل شکرگزار باشید.

اگر شما تکنیک شکرگزاری را به خوبی یاد بگیرید و بتوانید از این تکنیک درست در زندگیتان استفاده کنید نتنها آرامش را وارد زندگیتان میکند بلکه چون توجه شما را به روی داشته هایتان میبرد که همان مرکز توجه شماست و با توجه قانون جذب توجه شما روی هر چیزی باشد خود آن چیز یا مشابه همان را وارد زندگیتان میکنید و در این حالت است که نداشته به داشته تبدیل میشود و شما در مسیر جذب خواسته هایتان قرار میگیرد. از طرفی چون توجه شما روی خوواسته یتان است و همسو و هم فرکانس با خواسته هایتان هستید شرایطی برایتان ایجاد میگردد که به اهداف و آن چیزهایی که در زندگیتان میخواهید برسید.

احساس زیبایی که همه ما در کودکی تجربه کرده‌ایم این بود که همه چیز را خوب می‌دانستیم ، هر روزمان نوید دهنده سرگرمی‌ها و رویدادهای تازه است و اینکه هیچ چیز شادی‌مان را نقش برآب نخواهد کرد. ولی هنگامی که رشد کردیم و بالیدیم و به بلوغ رسیدیم ،مشکلات ، مصایب و گرفتاری‌ها خود را بر ما تحمیل کردند و ما نا امید شدیم و آنچه که در کودکی به آن باور داشتیم به یکباره ناپدید شد.
این یکی از دلایلی است که در بزرگسالی دوست داریم به بچه‌ها نزدیک باشیم تا دوباره همان احساس دوران بچگی را تجربه کنیم، هرچند اگر برای یک لحظه کوتاه باشد و تجربه کردن این احساس با کتاب معجزه شکرگزاری ممکن میشود.

راندا برن _ دانلود رایگان کتاب صوتی معجزه شکرگزاری
معجزه شکرگزاری با صدای زیبای فرزان بهنام

در مورد کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن ترجمه معتکف در اینجا باید بگوییم، آنچه که زمانی بدان اعتقاد داشتید حقیقت دارد و این نگرش بزرگسالان نا امید به زندگی است که صحیح نیست . معجزه زندگی حقیقت دارد و به همان اندازه بودن شما راستین است و به راستی زندگی می تواند بیش از آن شگفت آور باشد که شما حتی در درون کودکی می‌پنداشتید.

» تمرینات کتاب معجزه شکرگزاری

در مورد تمرینات کتاب معجزه شکرگزاری باید بگم که در این کتاب، ۲۸ تمرین متنی وجود دارد که باید هر روز تمرین مختص آن روز را انجام دهید و این تمرینات به گونه‌ای ویژه طراحی شده است تا به شما بیاموزد که چگونه نیروی قدرشناسی را به کار بگیرید و سلامتی ، پول، شغل و روابط خود را بهبود بخشید و کاری کنید تا کوچکترین خواسته‌ها و بزرگترین آرزوهاتان به حقیقت بپیوندد. شما همچنین خواهید آموخت که چگونه مشکلات خود را حل کنید و هرگونه موقعیت منفی را تغییر دهید.

» قدرت شکرگزاری و تأثیر آن (جو دیسپنزا)

در کلیپ قدرت شکرگزاری دکتر جو دیسپنزا به بررسی تأثیرات شکرگزاری میپردازد حتما این کلیپ را نیز ببینید.

زمانی که شما در مدار و فرکانس شکرگزاری قرار می‌گیرید در واقع در حال ارسال خواسته‌های خود به جهان هستی هستید و هر قدر میزان شکر گزاری شما بیشتر باشد میزان ارتعاش شما برای جذب خاسته‌هایتان افزایش می‌یابد تا جایی که سبب می‌شود به سرعت به خاسته‌یتان برسید.

اگر برای چیزهایی که هم‌اکنون در زندگی خود دارید سپاس گذار باشید در حال ارسال این فرکانس هستید که خدایا من از این دست نعمت‌ها بیشتر در زندگی‌ام میخواهم و در نتیجه میزان آن نعمت‌ها و مشابه آن در زندگیتان زیادتر می‌شود.

از طرفی زمانی که شما برای چیزهایی که ندارید سپاس گذارید به بیان خودمانی «خداوند را در رودروایسی می‌گذارید که من آن خواسته را از تو میخواهم و خدا هم میگه این بنده من برای چیزی که نداره پیشاپیش سپاس گذاره» و در نتیجه آن خواسته به شکلی معجز آسا در زندگیتان نمایان می‌شود. تا زمانی که از شکرگذاری را تا تست نکنید نمیتوانید از قدرت آن باخبر شوید. تک به تک تمرینات کتاب صوتی معجزه شکرگزاری را از ته دلتان انجام دهید و معجزه‌ی آن را در زندگیتان ببینید.

» نحوه صحیح شکرگزاری

برای اینکه بهترین نتیجه را از کتاب معجزه شکرگزاری بگیرید باید حتما نحوه صحیح شکرگزاری را یادبگیرید. قبل از دانلود کتاب صوتی معجزه شکرگزاری با دقت به فایل صوتی زیر گوش کنید.

در فیلم زیر به صورت کامل خانم ویکتوریا اوستین به نحوه صحیح شکرگزاری برای رسیدن به نتیجه پرداخته؛ توصیه میکنم حتماً این ویدیو آموزشی زیر را قبل از دانلود کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن صوتی را ببینید تا هیچ گونه سوال و ابهامی در زمان انجام تمرینات کتاب معجزه شکرگزاری براتون پیش نیاد.


» کتاب صوتی معجزه شکرگزاری با صدای فرزان بهنام

شما هم اکنون میتوانید کتاب صوتی معجزه شکرگزاری با صدای فرزان بهنام از لینک های زیر دانلود کنید.

فایل نمونه «مبانی و پایه شکرگذاری _ گوینده استاد فرزان بهنام»
در ادامه توجه شما را به شنیدن فایل نمونه (همان مبانی و پایه شکرگزاری) از کتاب صوتی معجزه شکرگزاری با صدای دلنشین و زیبای استاد فرزان بهنام جلب میکنیم:


» کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن صوتی

پس از شنیدن فایل نمونه کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن صوتی میتوانید با خیالی راحت آن را به صورت رایگان دانلود کرده و معجزه شکرگزاری را وارد زندگیتان کنید.

دانلود آسان از کانال تلگرامی ما و دسترسی دائمی به فایل‌ها (جدید)

از لینک زیر میتوانید به همه فایل‌ها بدون حالت فشردگی در تلگرام خود دسترسی داشته باشید. دقت کنید نسخه pdf کتاب معجزه شکرگزاری فقط در کانال تلگرام معجزه شکرگزاری موجود می‌باشد و با فونت و نگارش جدید که بسیار زیبا است که به راحتی قابل دانلود است.


» دانلود رایگان PDF کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن

به در خواست شما عزیزان دانلود رایگان PDF کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن و متن 28 روزه کتاب هم اضافه شده که با جدیدترین ویرایش و زیباترین فونت از لینک زیر میتوانید آن را از کانال تلگرامی ما دانلود کنید.

حجم دانلود: 279 صفحه – 4.4Mb
پسوند فایل: PDF


حتماً مطالب زیر را ببینید:

قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه یا شخص خاص [تکنیک کامل]
دانلود رایگان کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید نسخه بدون سانسور و اصلی (آپدیدت شد)

ثروت سازی و موفقیت با ذهن برتر از ناپلئون هیل
دانلود رایگان کتاب صوتی اثر مرکب با صدای زن [ بهترین گوینده ] + pdf

منبع : سایت نایاب نت 

4.5/5 - (546 امتیاز)

161 دیدگاه برای “کتاب صوتی معجزه شکرگزاری راندا برن + PDF [ دانلود رایگان ]

  1. بابک گفته:

    سلام.سایتتون عالیه.اقای بهنام واقعا صدای شیوا و زیبایی دارن .امیدوارم همیشه سلامت و خوش و خرم باشید .

  2. بهار گفته:

    بسیار سپاسگزارم بدون مشکل تونستم دانلود کنم.
    امیدوارم راهتون همیشه روشن باشه

  3. سهیلا گفته:

    سلام
    ممنون از سایت عالی و حرفه ایتون، بابت کتاب معجزه شکرگذاری نهایت تشکر رو دارم امیدوارم بتونم از مطالب مفیدی که در سایتتون قرار میدید استفاده لازمه رو ببرم.

  4. نگین لطیفی راد گفته:

    کتاب صوتی معجزه شکرگذاری یکی از برترین کتابهایی هست که در حوزه موفقیت فردی خوندم و نتایج بسیار زیادی هم در جنبه مادی زندگیم و هم سلامتی ازش گرفتم به جرات میتونم بگم ارزش بارها و بارها خواندن را دارد به شرطی همراه خواندن آن تمریناتش به صورت جدی انجام شود یعنی حتی یک روز هم نباشد که تمرینات کتاب را رها کنید و انجام بدید من به شخصه خیلی نتیجه گرفتم به همین دلیل به همه کسانی که واقعا میخواهند از طریق قانون جذب و شکرگذاری به اهدافشان برسند این کتاب مطمئنا جزوه بهترین راهنماها و منابع به حساب می آید.
    سعی کنید به صورت همیشگی تمرینات کتاب را انجام دهید به خصوص تمرین نوشتن سه اتفاق خوب در طول روز قبل از خواب که به شدت ذهن شما روی توجه به نکات مثبت در طول روز قرار میدهد.

  5. محمد گفته:

    سلام الان کتاب معجزه ی شکر گزاری را خودم و همه ی تمرین هاش را هم انجام دادم و بعدش باید چیکار کنم

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      این تمرینات همیشگی هستند و باید حتما انجام بدید هر چقدر بیشتر شکرگزاری کنید مسلما نتایج بیشتری میگیرید البته سعی کنید در اون قسمت از زندگیتون که مشکلی دارید یا خاسته ای دارد بیشتر شکرگذاری کنید. و تمرین سه اتفاق مهم در طول روز که براتون افتاده و شب قبل از خواب این سه اتفاق رو حتما مرور کرده بابتشون شکرگزار باشید. حتی میتون روز بعدشم بعد از بیدار شدن مجددا برای همون اتفاقات شکرگزاری کنید یا میتونید برای خواسته ای که دوس دارید در طول اون روز تجربه کنید شکرگزاری کنید.

    • تینا گفته:

      با سلام
      من حدود سه ماهه و به صورت پیوسته تمرینات کتاب معجزه شکرگزاری صوتی رو انجام میدم. در همه بخش های زندگیم نتایجی گرفتم که حتی وقتی خودم به گذشته نگاه میکنم باورم نمیشه. روابط عالی، جذب شغل عالی و با حقوق خوب و از همه مهمتر سلامتی بوده . من قبلا در همه جنبه ای زندگیم وضعیتم بد بود اما از وقتی که شروع به سپاس گذاری کردم زندگیم به کلی عوض شده.
      خواستم تجربه خودم رو بگم و این نکته رو عرض کنم اگه یک تمرین باشه که پیوسته و هر روز باید انجام بدید اونم شکرگزاری هستش چون واقعا تمام توجه شما رو از روی نداشته برمیداره و روی داشته ها متمرکز میکنه و همین سبب ورود خواسته هاتون و نداشته هاتون به زندگیتون میشه.

  6. آمنه خسروی گفته:

    با سلام و تشکر فراوان از سایت عالیتون.
    نسخه pdf و همچنی معجزه شکرگزاری صوتی رو دانلود کردم هم صوت کیفیتش عالیه و هم نسخه کتاب خوان و زیبا هستش به طوری ادم میتونه روی گوشی راحت کتاب رو مطالعه کنه. امیدوارم نتایج خوبی از کتاب صوتی معجزه شکرگزاری بگیرم و بتونم اون رو با شما به اشتراک بگذارم.

  7. aysan گفته:

    با سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت استاد حیدری عزیز
    من میخواستم از شما تشکر کنم که به صورت مرتب و یکجا معجزه شکرگزاری صورتی راندابرن رو در اختیار ما گذاشتید تا با استفاده از تمرینات ارزشمند این کتاب بتونید تغییر ی در ذهن و زندگیمان ایجاد کنیم. من در روز نهم از تمرینات کتاب معجزه شکرگزاری هستم و باید بگم روحیه خیلی بهتر شده همچنین من این کتاب رو به همه ی افراد فامیلمون و آشنایان توصیه کردم. امیدوارم بتونم به نتایجی که خیلی از دوستان در کانالهای تگرامی به اشتراک میگذارند برسم. باتشکر از شما و سایت عالیتون

  8. ناصر گفته:

    سلام
    باتشکر ازتون که کتاب معجزه شکرگزاری ترجمه معتکف رو در سایتتون قرار دادید تا بتونیم از مطالب ناب این کتاب استفاده کنیم.
    به قول مولانا شکر نعمت نعمتت افزون کند، کفر نعمت، نعمت از کفت برون کند.
    من خیلی از شکرگزاری تجربه های عالی دارم اما مدتی شکرگزاری رو کنار گذاشتم حال مجددا میخوام شروع کنم. چیزی که مهمه شکرگزاری بارها در قرآن به اون اشاره شده و امیدوارم افرادی که به دنبال تغییر دائمی در همه جنبه های زندگیشون هستند بتونند شکرگزاری رو در همه جنبه های زندگیشون بکاربگیریند.

  9. نفس گفته:

    سلام خسته نباشید عالی بود هم صدا . هم کتاب خوانی من کتاب صوتی دیگه هم گوش دادم تنها مجموعه کار شما راهنمایی وتاکید هر روز را داشت👏👏👏

    • مائده گفته:

      سلام
      من میخواستم نتیجه ای که از کتاب معجزه شکرگزاری گرفتم رو بهتون بگم. دوستان من حدود سه ماه پیش نسخه صوتی کتاب معجزه شکرگزاری با صدای استاد فرزان بهنام رو از اینجا دانلود کردم. توسط یکی از دوستانم با این کتاب آشنا شدم. وضع مالی به شدت بدی داشتم اصلا راهکاری به ذهنم نمیرسید. هیچ شغلی نداشتم و دائما خودمو به خاطر اینکه کار ثابت و شغل درست و حسابی نداشتم سرزنش میکردم. تا اینکه با خودم عهد بستم سه ماه تمام با جون دل تمرینات این کتاب انجام بدم ماه اول اتفاق خاصی برام رخ نداد و راستشو بخواید داشتم نا امید میشدم اما عهد بسته بودم سه ماه تمرینات رو با جون و دل انجام بدم.
      خلاصه فک کنم ۱۳ روز از ماه دوم گذشت و من میخاستم یک کار خوب پیدا کنم. من هر شب قبل خوابم بابت پیدا کردن کار خوب و اینکه مطمئنم خدایا یه کار خوب که مدنظرم باشه رو بهم میده شکرگزاری میکردم و میخابیدم. تا اینکه تو تلگرام چشمم به یک اگهی استخدامی شرکت تولیدی لباس افتاد رفتم برای کار و خلاصه منو استخدام کردن اصلا باورم نمیشد الان دوره کار اموزی ام رو تموم کردم و به صورت ثابت مشغول به کار شدم با حقوق ماهیانه عالی که خدارو شکر کفاف زندگی ام رو میده و از همه مهمتر آرامشی که بابت شغلم دارم. خدایا شکرت .
      دوستان فقط روی تمرینات حتما استمرار داشته باشید شک نکنید نتیجه میگیرد من به شدت منفی بافم و نتیجه گرفتم پس شما هم حتما نتیجه میگیرید. الان دارم برای رسیدن به ماشین دلخواهم بک پژوه ۲۰۶ هستش شکرگزاری میکنم و مطمئنم بهش میرسم و خدا منو به اون ماشین دلخواهم میرسونه.

      • Avatar photo
        فردین حیدری گفته:

        با سلام
        با تشکر از نظر شما دوست عزیز امید وارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید و نتایج بیشتری از کتاب معجزه شکرگزاری در همه ابعاد زندگیتون چه مالی، روابط عاطفی و سلامتی بگیرید. نکته ای که باید خاطر نشان کنم و شما هم بهش اشاره کردید تمرکز روی داشته های الانتون در زندگی هست که هر چند کم باشه و استمرار در انجام تمرینات شکرگزاری تا رسیدن به نتیجه دلخواه است و به تجربه اگر در انجام تمرینات پافشاری کنید و پیوستگی داشته باشید قطعا به نتیجه خواهید رسید اصلا نتایج مجبورا که وارد زندگیتون بشن.

  10. علی یاسمی زاده گفته:

    سلام دوست عزیز.خیلی ممنون از این کاربزرگت.معلومه شما دل بزرگی داری داداش.داداش چطوری میتونم کتاب مجزه شکرگذاری راندابرن ترجمه فارسیش رو دانلود کنم؟اگه لینکش رو داری واسم بفرستش ممنون

  11. امیر گفته:

    سلام.ب اندازه ی تمام نعمتهایه خدا چه در این دنیا و چه در آخرت از شما ممنون و سپاسگزارم.درپناه حق.یاعلی

  12. افسانه گفته:

    سلام وقتتون بخیر خواستم قدر دانی کنم بابت این لطفی که بدون پرداخت هزینه انجام دادین امیدوارم ده‌هابرابر نعمت وثروت وشادی وخوشبختی بهتون برگرده به امیدخدا ازمعجزاتم میام براتون میگم 🙏

  13. امیرحسین گفته:

    سلام فردین
    تشکر فراوان از همت و لطفی که برای همه کردی و آفرین به آرزوی قشنگت که برای سیستم آموزش و پرورش کشور کردی با همه وجود انتظار آن روز را میکشم

  14. مهدی گفته:

    سلام خدا قوت میخواستم ببینم به غیر از این فایل صوتی دیگه نیست فقظ همینه یا این که اونا رو کا باید گش کنیم ممنون میشم جواب بدید

  15. Dr alireza گفته:

    سلام ممنونم از سایت و‌ ادمین ‌خوبتون که همیشه جوابگو سوالات ما هستن ، هروز که ده نعمت رو مینویسم مثلا در روز دوم که ده نعمت دیگر نوشتیم باید برای بیست نعمت شکر گذار باشیم یا همون ده نعمت ؟

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      نه فقط شما هر روز برای همون ده نعمت همون روز شکرگزاری میکنید. در واقع هر روز تمرکزتون روی 10 نعمت میگذارید و با تموم وجودتون شروع به شکرگزاری میکنید. راز اصلی شکرگزاری در اینکه باید واقعا احساس شکرگزاری داشته باشید و الکی و با بی میلی یا بی حوصلگی نباید شکرگزاری کنید.

  16. ستایش علی دوستی گفته:

    خیلی ممونم از شما که کتاب صوتی معجزه شکرگزاری و pdf کتاب را به رایگان و با صدای زیبای استاد فرزان بهنام در اختیار ما قرار دادید تا بتوانیم از مطالب ارزشمند این کتاب بهره لازمه را ببریم.
    من توسط یکی از دوستانم با این کتاب آشنا شدم ایشون از کتاب معجزه شکرگزاری نتنها تونسته بود ثروت و پول جذب کنه بلکه در مدت زمان کوتاهی تونسته بود در کل زندگیش تغییرات چشم گیری ایجاد کنه به همین دلیل منم تصمیم گرفت تا با جدیت مطالب این کتاب و تمرینات آن را انجام بدم امیدورارم بتونم نتایجی که دلم میخواد رو بگیرم با تشکر فراوان از شما.

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با تشکر از نظر شما دوست عزیز و گرامی
      امیدوارم نظر شما برا دوستانی که خواهان استفاده از کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن صوتی هستند و میخواهند از آن نتیجه بگیرند موثر باشد.

  17. فرهاد اسکندریان گفته:

    با سلام
    من توسط یکی از دوستان با سایت شما آشنا شدم. ممنون از شما که کتاب معجزه شکرگزاری رو به رایگان در اختیار ما قرار دادید. امیدوارم کتاب های انگیزشی و موفقیت بیشتری در سایتتون قرار بدید .
    با تشکر از شما 🙏❤️

  18. شاهرخ کبوتری گفته:

    سلام و درود بر شما
    من حدود یک ماه پیش کتاب معجزه شکرگزاری رو از سایت شما دانلود کردم . کل تمرینات کتاب رو در این ۳۰ روز انجام دادم . و باور نمیشه اولا از لحاظ روانی چقدر خوشحال و شاد هستم و احساس عالی دارم . من بیشتر برای ورود پول و ثروت در این ۳۰ روز شکرگزاری کردم و خدارو شکر تونستم یک شغل دوم برای خودم پیدا کنم .
    خواستم بگم دوستان اگر واقعا و به صورت پیوسته تمرینات رو و صد البته با حس خوب همنجوری که استاد گفتند انجام بدید قطعا نتیجه میگیرید و اصلا شک نکنید. این اولین نتایج من از کتاب معجزه شکرگزار یود که خواستم با شما و سایر دوستانی که از کتاب میخواهند استفاده کنند و نتیجه بگیرند به اشتراک بگذارم.

  19. رویا گفته:

    من کتاب صوتی معجزه شکرگزاری رو دانلود کردم اما نتونستم روی گوشیم اجرا کنم، اگر راهنمایی کنید که باید چیکار کنم خیلی مچکر میشم؟ 😇😇

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام خدمت شما کاربر گرامی
      باید همراه کتاب حتما نرم افزار بازکردن فایل‌های فشرده یا win rar رو هم دانلود کنید و با اون اقدام به بازکردن فایل دانلود شده روی گوشیتان کنید در این صورت به راحتی میتوانید به تمام فایل صوتی کتاب معجزه شکرگزاری دسترسی داشته باشید و آن را روی گوشیتان اجرا کنید.

  20. سیما گفته:

    با تشکر از شما که بدون دریافت هیچ هزینه ای نسخه کامل کتاب صوتی معجزه شکرگزاری با صدای زیبایی اقای فرزان بهنام رو در اختیار ما قرار دادید. زنده باشید بزرگوار 🙏🙏🙏

  21. محدثه مولانی گفته:

    خیلی جامع بود مطالب سایتتون برخلاف سایت های دیگه که دسترسی به فایل ها خیلی مشکله
    و از طرفی نسخه pdf کتاب معجزه شکرگزاری رو گذاشتید که بسیار خوانا و با فونت جذاب نگارش شده و هم نسخه صوتی اون رو که با گویندگی اقای فرزان بهنام عزیز گذاشتید.
    سپاس فراوان

  22. شیدا تهرانی گفته:

    سلام خدمت شما اقای حیدری عزیز
    بسیار متشکرم که اینقدر جامع و کلی کتاب معجزه شکرگزاری رو به صورت رایگان گذاشتید تا همه بتونن از مطالب آموزشی این کتاب استفاده کنند.
    من قبلا با کتاب معجزه شکرگزاری آشنا بودم اما چون طریقه درست شکرگزاری رو نمیدونستم تمرینات کتاب رو سرسرکی انجام میدادم و به همین دلیل نتایجی که میگرفتم بسیار کم بود و یا اون نتیجه که دلم میخواست رو نمیگرفتم. ولی الان بعد از یک هفته واقعا حس و حالم عالی شده و بسیار خوشحال و شاداب تر هستم رابطه م با اعضای خانواده ام بهتر شده و چندین ایده برای اینکه کسب و کار خودم رو راه اندازی کنم به سرم زده.
    بی نهایت از شما سپاس گذارم که این مطالب رو به خوبی نشر دادید تا افرادی که واقعا خواهان تغییر در زندگیشون هستند از این کتاب بهره بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *