قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه یا شخص خاص | قدرتمندترین روش

4.3/5 - (158 امتیاز)

سوالی که در کلاس‌ها و سمینارها زیاد از من می‌شود این است که: آیا قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظر و روابط عشقی تاثیر دارد؟ آیا می‌شود با استفاده از قانون جذب عشق برای جذب فرد مورد علاقه به سمت خود جذب کرد؟ و در کل آیا میتوان از قانون جذب برای جذب فرد خاص استفاده کرد؟
اگر میخواهید پاسخ همه این سوالات را بدهم و اینکه چگونه ارتعاش عشق بفرستیم و روش اصولی هم فرکانس شدن با شخص خاص را یاد بگیرید تا آخر این مطلب را با دقت بخوانید.

دقت کنید ارزش این مطالبی که در این مقاله گفته شده بسیار بالاست و استفاده از آن به خود شما بستگی دارد. اگر این مطالب را یاد بگیرید و بکار ببندید میتوانید به مشکلات عشقیتان پایان دهید و هر شخص را که بخواهید با توجه به نکات گفته شده جذب کنید.

قانون جذب بیان می‌کند که: می‌توانید با استفاده از افکار و قدرت ذهن خود هر چیزی را به واقعیت تبدیل کنید. افکار و توجه ما روی هر موضوعی که باشد قانون جذب آن را به سمت ما جذب می‌کند. اما شاید این سوال برایتان پیش آید که آیا می‌توان با استفاده از قانون جذب عشق را جذب کرد؟ خبر خوب این است که پاسخ بله است.

قانون جذب فرد خاص

قانون جذب فرد خاص [ قانون جذب فرد مورد علاقه ]

عشق یکی از مهمترین احساسات موجود در این جهان است. وقتی صحبت از پول، شغل و خیلی چیزهای دیگر به میان می‌آید آدم‌ها برای نشان دادن آن سختی زیادی متحمل نمی‌شوند. اما در مسائل احساسی، اگر آن چیزی که می‌خواهید را به دست نیاورید، دچار درد عمیقی می‌شوید. کسی که دوستش دارید، آن فرد خاص، مهمترین فرد برای شماست و حتی کل دنیا نمی‌تواند برایتان جایگزین او شود. خبر خیلی خیلی خوبی برایتان داریم. شما می‌توانید کسی که دوست دارید را جذب خودتان کنید.

اگه بخوای طبق قانون جذب و روش‌های گفته شده در جاهی مختلف عمل کنی، باید هی تجسم کنی ولی چون هنگام تجسم نگاه و توجه شما به اینکه ” نکنه با یک شخص دیگه یاشه؟ نکنه دوسم نداشته باشه؟ پس کی جذبش میکنم؟ اگه این روش جواب نده چی؟ و فر فکر منفی از این قبیل در ذهنتان باشد و یا آن شخص را بالاتر از خودتان ببینید و ارزش آن شخص را از ارزش خوتان بالاتر بدانید باید به شما بگم که اینجوری نه تنها به عشقتان نمی‌رسید بلکه بیشتر او را از خودتان دورتر می‌کنید.

قانون لیاقت و باور در جذب فرد مورد علاقه

در این مورد خاص که می‌خواهید از قانون جذب عشق برای جذب یک فرد خاص استفاده کنید باید قبل از هر چیزی به قانون لیاقت و باور توجه کنید.

یک راز بسیار مهم اینه: ” شما باید به اندازه شخص مورد نظر بزرگ بشی … در این صورت شخص مد نظر خود به خود جذب شما میشه! “

برای مثال فرد مورد نظر شما این ویژگی‌ها رو داره: ثروتمنده، ماشین داره، خوش اخلاقه، مهربانه، خوش چهره، با صلابت و …. است. حالا وقتی شما خودتو با این شخصیت مقایسه می‌کنی یک احساس بی‌ارزشی و عدم لیاقت در شما ایجاد میشه. و خودتان را پایین‌تر از آن شخص می‌بینید.

در واقع یک گفتگوی ذهنی درون شما شروع میشه و هی بهت یادآوری می‌کنه که تو لایق همچین فردی نیستی … مگه نه؟

ببین دوست خوبم، وقتی که شما به شخصیت دلخواهت فکر می‌کنی و در درونت احساس کوچک بودن و کم ارزش بودن نسبت به اون ایجاد میشه، چجوری می‌خوای شخص مورد نظرت رو جذب کنی؟

راهکار اینکه: ” شما باید در گام نخست به اندازه شخصیت فردی که مورد نظرت هست بزرگ بشی. باید خودت رو اونقدر تغییر بدی و به جنبه‌های مثبت خودت توجه کنی که اون بخش گیردهنده ذهنت هیچ دلیلی نداشته باشه برای اینکه خودتو کمتر از اون بدونی.”

متأسفانه این احساس عدم لیاقت یکی از بزرگترین دلایل نرسیدن به عشقتان و عدم جذب آن شخص خاص مدنظرتان است.

پس گام نخست در جذب رابطه‌ی زیبا و دلخواه اینکه عظمت درونی خودتان را شکوفا کنید و به اندازه شخصیتی که مد نظرتان هست بزرگ شید. در این صورت باور‌های قدرتمندی در درون شما ایجاد میشود که شما را تبدیل به یک آهنربا میکند برای اینکه شخص مورد نظر جذب شخصیت جدیدتان شود.

حتماً را ببینید: کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن صوتی

تمرینات بخش روابط کتاب معجزه شکرگزاری را حتماً انجام دهید. یکی از عالی‌ترین تمرینات برای جذب فرد مورد علاقه و بهبود رابطه استفاده از قدرت شکرگزاری است.

قانون جذب یک فرد خاص

اما برای استفاده درست از قانون جذب عشق برای جذب فرد مورد علاقه و اینکه بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید نیاز است که ابتدا ذهن خود را بررسی کنید. ذهن خودتان را از هرگونه احساسات منفی که باعث می‌شود شما را از رسیدن به شخص مورد علاقه‌تان دور کند خالی کنید. احساساتی مانند (ترس، شک، نگرانی، تردید و …) چون همه این موارد حس بدی در شما ایجاد میکند و نشانه عدم باور شما در رسیدن به آن شخص است.

برای این کار زمانی را برای خود اختصاصی دهید و بررسی کنید که آیا واقعاً باور دارید که به آن شخص میرسید؟ یا نسبت به اینکه به عشقتان برسید دچار نگرانی، ترس و دو دلی هستید؟
اگر جوابتان بله بود یعنی اینکه باور ندارید که به آن شخص میرسید و بعد از ایجاد احساس لیاقت باید باور اینکه به آن شخص میرسید و اینکه میتونید به آن شخص دلخواهتان برسید را در خودتان ایجاد کنید.

قانون باور

زمانی که شما خود را از احساسات بد خالی می‌کنید، خود را آماده دریافت عشق می‌کنید بسیار زیاد می‌توانید در این قدم خوب پیش بروید. برای اینکه باور کنید که فرد مورد علاقه شما و رابطه‌ ایده‌آل را جذب می‌کنید کافی است، همیشه سطح انرژی خود را بالا نگه‌دارید اما چگونه؟

میتوانید تمرکز خود را روی نکات مثبت و ویژگی‌هایی از آن شخص بگذارید که حس خوبی در شما ایجاد میکند، ویژگی‌هایی در آن شخص که شما عاشق آن هستید مثل صورت زیباش، قیافه‌اش، اخلاق خاص آن شخص و … نگه‌دارید. هرگاه افکار منفی سراغ شما آمد، بلافاصله توجه‌هتان را به سمت این ویژگی‌های مثبت ببرید. برای اینکار میتوانید این ویژگی‌ها را یادداشت کرده‌ و هر روز آن را نگاه کنید جوری که آن را حس کنید.

_ باور یعنی اینکه شما هیچ شک و ترس و یا دو دلی نسبت به اینکه به آن شخص میرسید ندارید و در واقع هر وقت به آن شخص فکر میکنید احساس خیلی خوبی دارید و اصلاً نگران اینکه چطور به آن شخص میرسید و یا اینکه چه زمانی به آن شخص برسید نیستید اینکه چه زمانی به آن شخص میرسید به این بستگی دارید که تا حد امکان حستان را نسبت به آن شخص خوب نگه دارید.

قانون باور در تمام کیهان و ساختار کوانتومی جهان هستی نفوذ دارد. هر باور شما یک ارتعاش مخصوصی از وجود شما به کائنات ارسال می‌کند و نظام آفرینش مانند یک آینه عمل می‌کند که افراد، رویداد‌ها، شرایط و لحظات مشابه با ارتعاشات و باور‌های شما را به خودتان برمی‌گرداند.

این یک راز خیلی مهم و جهانی هست: ” ساختار کوانتومی و نظام‌مند جهان هستی طوری طراحی شده که باور‌های غالب ذهن شما را تأیید کند و به اثبات برساند “.

قانون جذب عشق و فرد مورد علاقه

قانون جذب عشق: نقش بازی کنید

گام دوم از قدرت تصویرسازی استفاده کنید. بپذیرید شخصی که دوست دارید با او زندگی کنید وجود دارد و با او هستید. طوری رفتار کنید که گویا او در حال حاضر هست. احساساتی را تجربه کنید که فرد موردنظر حضور دارد.

برای این کار از خودتان بپرسید اگر واقعاً با این شخص الان در حال رابطه بودم چه احساسی داشتم؟ اگر الان با آن شخص ازدواج میکردم واقعاً چه احساسی داشتم؟ به این سوال پاسخ دهید. قانون جذب با احساسات شما کار می‌کند. هرچقدر بتوانید آن احساسات را به‌طور واقعی تجربه کنید سطح ارتعاشات و فرکانس به مراتب قوی‌تری را ارسال خواهید کرد. و در نتیجه چون در حال هم فرکانس شدن با شخص خاص و کراشتون هستید سریع تر آن شخص را جذب خواهید کرد.

_ اما شاید بپرسید که میخواهید از قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظرتان و یا اینکه با شخصی وارد رابطه شوید که ویژگی‌های مدنظرتان را دارد و الان آن شخص در زندگیتان نیست پس باید چیکار کنیم؟

برای اینکه از قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظرتان و یا اینکه با شخصی که در رویا و تصورتان است که هنوز در دنیای خارج پیدا نکردید و یا اینکه یا او وارد رابطه شوید باید در ابتدا المان‌های شخصیتی مثل اخلاق، رفتار، درآمد، مشخصات فیزیکی و … را باید در ذهنت کنار هم بگذارید و شخصیت مد نظرت را بسازید. و آن را در یک برگه کاغذ یادداشت کنید.

_ مثلاً من میخواهم با شخصی که ثروتمنده ازدواج کنم. شخصی که بسیار وفا داره و از همشه از من حمایت میکنه ازدواج کنم. شخصی که بسیار خوشتیپه و قیافه‌اش بلنده ازدواج کنم و ….

هیچ محدودیتی در جهان هستی ما وجود ندارد … باید این باور قلبی شما باشد که هزاران مرد و زن با شخصیت مد نظر شما وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها شخص مورد علاقه‌تان را جذب کنید و با او خوشبخت شوید.

حال شب قبل از خواب و صبح زمانی که بیدار شدید این برگه را بخوانید و آن را حس کنید. واقعاً احساس کنید که این شخص الان در زندگی شما هست و با او رابطه دارید. همیشه این سوال را از خودتان بپرسید اگر واقعاً با چنین شخصی رابطه داشتم چه احساسی داشتم؟ به این احساسات و اینکه الان با آن شخص هستید فکر کنید و بابت آن شکرگزاری کنید. و خواهید دید که قانون جذب برایتان کار میکند و چنین شخصی را با همین ویژگی‌های که نوشتید جذب خواهید کرد و وارد زندگیتان خواهد شد.

نکته مهم این است تا زمانی که آن شخص وارد زندگیتان میشود باید این کار را انجام دهید و اصلاً نباید نگران اینکه چه زمانی و یا اینکه چگونه وارد زندگیتان میشود نباشید. به زمان بندی خدا اعتماد کنید و سعی کنید تا رسیدن به نتیجه حستان را خوب کنید احساس شما کلید رسیدن به خواسته‌تان است.

اینکه چگونه ارتعاش عشق بفرستیم و یا این که بتوانید با هم فرکانس شدن با شخص خاص آن فرد را جذب کنید به صورت کامل در این مطلب به آن پرداختیم اما اینکه چقدر نتیجه بگیرید به شما بستگی دارد که این مطالب رو رعایت کنید یا ن. در صورت داشتن سوال، سوالات خود را برای ما کامنت کنید من شخصاً پاسخ خواهم داد.

حتماً بخوانید :
تجسم خلاق برای ازدواج با یک تکنیک خارق العاده
چگونه از قانون جذب برای ازدواج سریع استفاده کنیم؟

منبع : nayabnet.ir

563 دیدگاه برای “قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه یا شخص خاص | قدرتمندترین روش

  1. Avatar photo
    neda گفته:

    سلام ببخشید من تمریناتو انجام میدم ولی حس بد ته دلم از بین نمیره چیکار کنم؟با اینکه از کسی ک بین منو عشقم افتاد جدا شده نمیاد سمت من دیگه،بخاطر این حس بدمه؟؟
    حس میگم ب اندازه کافی جذابیت ندارم براش یا اینکه دوسم نداره

  2. Avatar photo
    نگار گفته:

    سلام اقای حیدری من ۱۶ سالمه همیشه یک فکری تو ذهنم میاد اینکه کسی من را دوست نداره و اگه کسی بعدا هم بهم علاقمند نشه من باید چیکار کنم و همیشه ی فکری میاد تو سرم که نکنه کسی خواستگاری من نیادش
    من یکی تز پسر های فامیلمون را دوستش دارم اما نمیدونم من را ددست داره یانه همه میگن تو رفتارش احساس میشه تورو دوست داره اما خب من نمیدونم چجوری جذبش کنم پدرش سر یک مسئله ای با پدر من قهر هستند و من نمیتونم بهش پیام بدم و نمیدونم چ بحثی را پیش بکشم
    اما ی حسی تو دلم میگه من را دوست داره چجوری باید مطمئن بشم؟؟

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      اولا وقتی شما این فکر رو میکنید که شما رو دوست نداره و هی برای خودتون مرور میکنید در حال ایجادش در دنیای واقعیتون هستید.
      اینکه اون پسر شما رو دوست داره یا ن مهم نیست مهم اینکه جذبش کنید و برای جذب باید ابتدا حستون به اون شخص کاملا خوب باشه این حس خوبه که باعث جذب میشه.
      باید به مدت 21 تا 30 روز هر روز 7 ویژگی از اون شخص که حس خوبی در شما ایجاد میکنه رو بنویسید و بابتش شکرگذاری کنید. اگر ویژگی یک روز با روز قبل تکراری بود مشکلی نداره.
      مثلا خدایا شکرت که عشقم خوش قیافت. یا خدایا شکرت که عشقم خوشتیپه. هر ویژگی که وقتی بهش فکر کنید حس عالی در شما ایجاد کنه.
      وقتی شما حستون خوب شه کم کم شرایطی ایجاد میشه که یا اون شخص به سمت شما میاد یا از یه طریقی با شما آشنا میشه در کل شرایط و اتفاقاتی می افته که وارد زندگیتون بشه.

  3. Avatar photo
    نسی گفته:

    سلام آقای حیدری میگم شما گفتین تا ۹۸ درصد میشه یه نفر خاص رو جذب کرد خب ولی دوره های استاد های مثل عباس منش یا امیر شریفی گفتن که اصلا نمیشه شما چطور گفتین میشه آیا واسه خودتون ثابت شده هس آیا کسی وجود داشته که یه شخص خاص رو جذب کرده واقعا ما نمیخوایم این تمرینات رو بدون اثباتش انجام بدیم واقعا ما باید چیکار کنیم خیلی سخته اعتماد کنیم به حرف کدوم از شما😔

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      ببینید من نگفتم صد در صد میشه تا حدود 98 درصد میشه یک فرد خاص رو جذب کرد مثلا یک خواننده خواص رو . اما چرا میگم صد در صد نیست و دو درصد امکان داره نشه چون با این کار عملا شما به اون فرد مسلط میشید یعنی قدرت انتخاب و اختیار که حق هر فردی است رو از اون شخص میگیرید و نداشتن آزادی مخاف قانون جهانه و به همین دلیل میگم صد در صد نیست.
      اما 98 درصد زمانی روی میده که شما از لحاظ ذهنی کاملا با اون شخص هم فرکانسید و عمل جذب روی میده . و کل عمل جذب فرکانس و ارتعاش روی حس خلاصه میشه بدون حس خوب عمل جذب روخ نمیده. گاهی شما از لحاظ ذهنی کاملا با اون شخص هم فرکانسید حستون عالیه، هیچ وابستگی یا حساسیت و فکر منفی روی اون شخص ندارید و میبیند اون فرد هیچ تمایلی به برقراری ارتباط با شما نداره در این حالته که میگیم عمل جذب صد در صدی نیست.
      خیلی از افراد هستند که حاضر نیستند برای جذب شخصی که میخواهند هیچ عمل یا اقدامی انجام بدند و انتظار دارند بتونند اون شخص رو جذب کنند مثلا انجام همین تمرین ساده به چشم شک و تردید بهش نگاه میکنند.
      از طرفی چیزی که نتیجه نده رو مطرح نمیکنم این تمرین قدرتمند ترین تکنک هستش میتونید تستش کنید همین و معجزشو ببینید. و ما کسی رو مجبور به استفاده از هیچ تمرینی نمیکنیم.

  4. Avatar photo
    ستایش گفته:

    با سلام اقای حیدرنژاد من حدود ی هفته هست تمریناتو پیوسته انجام میدم هر وقت میرم اینستا ب ی طریقی اسمش از راهای مختلف ی جایی هست ک میاد جلو چشمم مثلا تو تبلیغ ی پیج و مثل اینا بنظر شما اینا می‌تونه نشونه باشه ک درست انجام میدم تمریناتو؟؟؟

  5. Avatar photo
    hasti گفته:

    سلام وقتتون بخیر
    اقای حیدری من توضحاتتون رو مطالعه کردم من سوالی داشتم
    اگر ممکنه شماره اتون رو بگذارید یا ایدی تلگرامتون چون ندیدم شماره اتونو
    ممنون از لطفلتون

  6. Avatar photo
    نسی گفته:

    واقعا که😐😒 چه فایده داره تا ۹۸ درصد بیایم خودمون بکشیم این همه تمرین انجام بدیم بعد ایشون نخواد با من تو رابطه عشقی بیاد منم خب مطمنم که ۹۸ درصد تمرین هارو انجام بدم تلاش کنم تهش اون نمیاد تو رابطه عشقی😒😐💔

  7. Avatar photo
    fatemeh گفته:

    سلام من همیشه معتقد بودم کسی بارها بهم محبت کنه و یه مدت با هم باشیم اونوقت میتونم عاشق شم ولی من یکی از افراد ورزشکارو دیدم با اینکه نه علاقه ای به ورزش دیدن داشتم و… ولی به اتفاق مسابقه رو دیدم همون نگاه اول تو قلبم یه احساسی شکل گرفت که یه مدته همش تو فکرمه انگار یه موجود کوچولو داره تو قلبم میچرخه همچین احساس قوی دارم بهش عاخه چرا با یک نگاه باید عاشقش شم منکه همچین دختر نبودم که
    هرچقدر میخوام خودمو قانع کنم که بیخیالش شم میگم اون طرف ازم دوره منو تا حالا ندیده اون خیلی معروفه خونوادش بدون شناخت واسش هردختریو نمیگیرن یا ممکنه کسی تو زندگیش باشه و…. ولی انگار یه ندایی از درون میگه بیخیال نشو حیفه
    حالا نمیدونم حکمت خدا چی بوده چرا این شخص یک درصد شبیه اون ویژیگی هایق که نوشتم نیست از لحاظ ظاهری اما انقدر بدلم نشسته و انقدر بهش علاقه مند شدم
    من نخواستم عاشقش شم اصلا بهش فکر نکردم همین که نگاه اول دیدمش قلبم یچیزیو حس کرد

    این حس از کجا اومده ؟

    بنظرتون این احساسو ادامه بدم یا بیخیال شم ؟

    و چطور بیخیال این شخص شم عاخه من حتی یکبار ایشونو از نزدیک ندیدم ولی خیلی قلبمو درگیر کرده طوریکه به تموم دخترای دورش حسادت میکنم چطور بیخیال شم چطور این احساسی که ناگهانی تو قلبم شکل گرفتو بیخیال شم

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      ببینید این به خود شما بستگی داره خواسته تون رو رها کنید یا ن یا بخواید به خواسته تون برسید یا ن .
      وقتی شما میگید یگم اون طرف ازم دوره منو تا حالا ندیده اون خیلی معروفه خونوادش بدون شناخت واسش هردختریو نمیگیرن یا ممکنه کسی تو زندگیش باشه و یا به دخترای دورو برش حسادت میکنم یعنی دارید فرکانس منفی به خواسته تون میدید و نتنها اون شخص رو جذب نمیکنید بلکه اون شخص از شما فاصله میگیره.
      تنها کاری که باید انجام بدید به این حس توجه نکنید و کم کم مرکز توجهتون رو از اون شخص بردارید. زمان بره ولی شدنیه.

  8. Avatar photo
    نسی گفته:

    امروز یه مطلبی خوندم که ما به علاوه اینکه تمرینات رو انجام بدیم باید بریم حسمون رو به اون فرد بگیم نباید منتظر باشیم ایشون بیاد ابراز احساسات کنه😔 اخه یعنی چی ما میخوایم وقتی جذبشون کنیم خودشون بیان ابراز کنن حالا مخصوصا با این اوضاع که راه ارتباطی خاصی مثل از نزدیک دیدن که بهش بگیم به شما علاقه دارم رو ندارم شما بگید چیکار کنم من فقط میخوام جذبش کنم و حالا ایشون خودشون بیان بگن علاقه دارن بهم نه اینکه من برم بگم لطفا بگید دارم از غصه دق میکنم

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      ببینید وقتی شما تمریناتو انجام میدید حستون خوب میشه و این حس خوبه که ارتعاشات و فرکانس جذب رو ایجاد میکنه . در پی اون شرایط و اتفاقاتی می افته افراد جدید وارد زندگیتون میشه یا موقعیتی پیش میاد که بتونید با اون شخص ارتباط برقرار کنید اینکه از چه راهی یا چطوری اون شخص رو جذب کنید نه من بلکه هیچ کسی نمیدونه و اینکه چطوری و یا اینکه چیکار کنید به شخص برسید بصورت ایده شرایط و اتفاقات و حضور افراد در زندگیتون نمایان میشه.
      شما نباید برای رسیدن به اون شخص راه تعیین کنید. خدا از بهترین راه شما رو به اون شخص میرسونه.

  9. Avatar photo
    ستایش گفته:

    سلام اقای حیدر نژاد عزیز، یادتونه بهتون گفتم ب بهونهای مختلف اسم طرفمو میبینم؟
    بعد شما گفتین احتمالا نشونه هستن!!
    امروزم تو اینستا ی فال احساسی خیلی اتفاقی اومد جلوم واسه سرگرمی بازش کردم دیدم واسه ماه من نوشته اگه منتظر کسی با این اسم هستین نگران نباشین بزودی میاد سمتتون
    دقیقا اسم طرفم بود
    بنظرتون اینم میتونه نشونه باشه؟؟

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      بله، همینجوری که گفتم قبل از رسیدن به خواسته نشونه میبینید و دیدن نشونه ها خبر از این داره که اولا دارید به خواسته تون نزدیک میشید و دوما در مسیر درست درست دارید پیش میرید یعنی با خواسته تون هم جهت و هم فرکانسید.
      در واقع شرایط و اتفاقات و ایده هایی میاد که با پیروی و دنبال کردنشون شما رو به خواسته تون میسونه.

  10. Avatar photo
    نسی گفته:

    آقای حیدری من میخوام ۵ دقیقه تمرین تجسم رو انجام بدم نمیشه وقتی چشامو می بندم هیچی نمیاد تو ذهنم اصلا اون چیزی که میخوام رو تصویر سازی کنم نمیشه
    شما بگید چطور تجسم کنم

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      ببینید قرار نیست شما خواسته تون رو تصویرسازی یا تجسم کنید. خیلی از افراد هستند که نمیتونند خواسته شون رو تصویرسازی کنند مثل شما. تنها کاری که بایستی بکنید اینکه خواسته تون رو با تمام وجود حس کنید. مثلا اگه خواسته تون خرید یک گوشی A71 سامسونگه، اگر به شما بگم الان این گوشی رو داشتید چه احساسی داشتید قطعا در جواب میگید حس خیلی خوبی داشتم برای گوشیم این کاور رو میگرفتم اینجوری باهاش عکس میگرفتم و وقتی اینا رو میگید در واقع خواسته تون رو حس میکنید. و یا اگه بگم الان یک لیمو ترش یا کوجه سبز رو گازش بگیرید. ترشیش زیر زبونتون حس مکنید و بزاق دهنتون ترشح میشه.
      قرار نیست اگه نمیتونید خواسته تون رو تجسم کنید حتما باید این کار رو بکنید تنها کافیه وقتی به اون خواسته فکر میکنید حسش کنید.
      واگر در حس خواسته تون مشکل دارید میتونید این سوالات رو از خودتون بپرسید:
      اگر الان این خواسته یا اون شخص در زندگیم بود چه حسی داشتم؟
      چه جوری رفتار میکردم؟
      چه جوری فکر میکردم؟
      وقتی به پاسخ این سوالات فکر میکنید در حال ارسال ارتعاش درست جذب با حس خوب هستید و لزومی نداره حتما تصویرسازی کنید. حس شما به هرچیزی، فرکانس جذب رو ایجاد میکنه.

  11. Avatar photo
    هستی گفته:

    سلام وقتتون بخیر چند وقت پیش با یه آقایی آشنا شدم که ایشون همه ی ایدالهای من رو داشتن ولی فقط یکبار همو دیدیم و رابطه ادامه پیدا نکرد ولی من واقعا این شخص رو دوست دارم و اینکه با وجود اینکه سه ماه پیش این شخص رو دیدم ولی هر روز تو ناخوداگاهمم با این شخص گفت گوی درونی دارم دست خودمم نیست اما دائما دارم باهاش صحبت میکنم تو فکرم و تا به حال نسبت به هیچ کس اینطوری نبودم که بخوام دائما تو ذهنم باهاش حرف بزنم شما دلیلشو میدونید که بهم بگید؟

  12. Avatar photo
    neda گفته:

    اقای حیدر نژاد تمرینات رو انجام میدم حدود ۱۵روز هستش دیروز خواب دیدم ک بهم پیام داده و گفته که میخامت خودم حدس زدم ک تو راه درست هستم بنظرتون خواب هم جزو نشونها میتونه باشه؟؟

  13. Avatar photo
    سیمه دستی رزم گفته:

    سلام استاد حیدری عزیز وقتتون بخیر.
    من سمیه هستم. مدتی با یه آقایی ارتباط نزدیک داشتم و خیلی ازش خوشم میومد. تا اینکه اون آقا از ادامه ی ارتباط منصرف شد و ارتباطش رو با من قطع کردن. الان میخوام کسی شبیه اون آقا بیاد تو زندگیم. البته میخوام فقط ویژگیهای خوب ایشون رو داشته باشن و اون اخلاقهای بد مثل بی توجهی کم توجهی عدم صداقت تردیدهاش دودلی هاش در ارتباط با من و باقی چیزای ناخوشایندی که در وجود اون آقا بود و منو آزار میداد دیگه در وجود این فرد جدید نباشه.
    میشه راهنماییم بفرمایید. من خیلی اون آقا رو دوست داشتم و هنوزم دوسش دارم خیلی دلم میخواد فرد جدیدی بیاد تو زندگیم کاملا شبیه اون آقا ولی با این فرق که دوسم داشته باشه و عاشقم باشه.
    البته استاد حیدری از شما چه پنهان اگه خود اون آقای قبلی هم بازم جذبم بشه خوبه. بدون اینکه من پیش قدم بشم برای ارتباط مجدد خودش باز باهام ارتباط بگیره و عاشقم بشه.

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      برای جذب اون شخص قبلی باید حستون رو به اون شخص خوب کنید درست عین اولین روز ارتباطتتون، یعنی وقتی بهش فکر کردید احساس عشق کنید تا تنفر و بیزاری . حال میپرسید چه جوری؟ با تمرکز روی ویژگی‌هایی از اون شخص که وقتی بهش فکر میکنید حالتون رو خوب میکنه، حستون عالی میشه مثل تیپ، قیافه، اخلاق و….
      اما اگر بخواید شخصی عین ایشون و حتی بهتر با معیارهای خودتون جذب کنید باید تمام ویژگی‌های اون شخص قبلی که دوست دارید در فرد جدیدی که وارد زندگیتون میخواهید بشه وجود داشته باشد را یاداشت کرد کرده و هر روز بابتش شکرگذاری کنید درست عین اینکه الان در زندگیتونه و با اون شخص هستید. و اگر شب قبل خواب بتونید فقط 5 دقیقه اون شخص رو با چنین ویژگی‌هایی تجسم کنید که با هم هستید و الان در رابطه‌اید و از رابطه تون دارید لذت میبرید میتونید جذبش کنید و در تجسم همیشه نتیجه رو ببینید یعنی الان با اون شخص هستید باهاش ازدواج کردید و خوشبختید.

  14. Avatar photo
    سیمه دستی رزم گفته:

    استاد حیدری عزیز ممنون از پاسختون
    ولی یه سوال: اینجوری درسته که من انجامش بدم؟ دلم میخواد همسرم شغلش مشابه اون آقای قبلی کارمند بانک باشه. ریزنقش باشه. رنگ پوستش برنزه باشه. خونه‌‌ش خیابون پیروزی باشه. و بقیه خصوصیات اخلاقی و ظاهری و غیره. اینجوری درسته استاد؟ این خصوصیات مد نظر و مورد علاقه م رو یادداشت کنم و بابتش شکرگزاری کنم و تجسم کنم که الان ازدواج کردیم و خوشبختیم یعنی همین فرد وارد زندگیم میشه؟ یه فرد جدید میاد یا همون آقای قبلی؟

  15. Avatar photo
    ناشناس گفته:

    و خدا بهترین گزینه برای پناه است :):
    سلام آقای حیدری یه چیزی میخوام بهتون بگم شاید خنده دار هم باشه من دیشب داشتم یه عکس با یه فیلم از خواننده ای که علاقه دارم رو نگاه میکردم بعد تو عکس مثلا با یه پیراهن راه راه با یه ماسک هندسی زده بود و یه فیلمش هم نگاه کردم که تو اسنپ بود بعد هی نگاهش میکردم و دقیقا امروز هم تو اسنپ بود و یه فیلم به صورت
    بومرنگ گذاشت تو استوری اینستا که دقیقا همون لباس راه راه با همون ماسک رو زده بود ممکنه نشونه باشه؟؟ ولی من اصلا تمرین انجام نمیدم و گهگاهی فکر مثبت و کمی هم منفی میکنم ولی خب مثلا همون دیشب یه فیلم عاشقانه خیلییی کوتاه نگاه کردم که درباره جذب کردن فرد خاص و اینکه چه چیز هایی تجسم کنیم، حس خوبی گرفتم، الانم تا این نشونه رو دیدم یه لحظه به ذهنم خطور کرد که من بهش میرسم😕،شما واسم بگید چطوری هس

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      اگر شما حس غالبتون خوب و مثبت باشه در رابطه با اون شخص شک نکنید جذبش میکنید. اصلا گاهی نیاز به تجسم نیست حس خوب، شما را در مدار جذب قرار میده، کم کم نشونه‌ها میان و بعد در شرایطی قرار میگیرید که جذبش کنید.

  16. Avatar photo
    ستایش گفته:

    سلام استاد حیدر نژاد عزیز من اون کارایی ک شما گفتین انجام دادم اما بعد ۲۰روز رهاش کردم با اینکه رهاش کردم ولی میبینم ک تقریبا حدود ۱هفتس هر شب برام استوریهای احساسی میزاره انگار ک‌ دوس داره برگرده ولی منتظر من هست من باید چکار کنم الان؟

  17. Avatar photo
    B گفته:

    سلام استاد من ی مدت با اقای از تهران در رابطه بودم ارتباطمون عمیق عمیق نبود ولی از حددوستیم فراتر رفته بود من اون اقا رو دوس دارم ولی ایشون میگن ما دوست هستیمو…
    البته ک من اهواز زندگی میکنم و ایشون شوشتر خاستم بدونم میشه ایشونو جذب کرد تا عاشقم بشه؟ اگه میشه چطور؟

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      ببینید شما باید حستون به اون شخص خوب باشه وقتی حستون خوب باشه کم کم بیشتر باهم ارتباط میگیرید شرایطی ایجاد میشه زیادتر باهم در ارتباط باشید. حس خوب یعنی عدم شک و تردید به اینکه به اون شخص میرسید. و وقتی بهش فکر کردید حستون عالی عالی بشه و در این حالته در حال ارسال ارتعاشات درست برای جذب اون شخص هستید.

  18. Avatar photo
    B گفته:

    ببخشید حسم عالی بشه یعنی چی؟؟
    یعنی من باید اونو دوس داشته باشم؟؟؟
    من گاهی ک مثلا پیام نمیده سراغ نمگیره فک میکنم حسی بم نداره
    دقیقا حسم باید چجوری باشه؟؟

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      ببینید اول رابطه که عاشق یک نفر میشید دیدید حستون بهش چقدر عالیه به این فکر نمیکنید که اون دوستون داره یا نداره ، سرده یا گرمه در رابطه، فقط حس عشق دارید حس هیجان و بی قرار دیدن اون شخص هستید این یعنی حس عالی .
      حال میپرسید چه جوری به اون حس برسید: با فکر کردن روی ویژگی هایی از اون شخص که حالتون رو عالی میکنه و اون شخص رو براتون خاص میکنه مثلا نحوه لباس پوشیدنش، طرز حرف زدن و اخلاقش و…. باید حستون به اون شخص عالی باشه روی اون شخص حساس و وابسته هم نباشید این دو حس باعث جدای در رابطه میشه.
      حستون باید دقیقا مثل اولین روز شروع رابطه با عشقتون باشه همون قدر عالی و خوب.

  19. Avatar photo
    اا گفته:

    سلام خوب هستین استاد
    استاد یک سوال این مدت ذهن من و خیلی درگیر کرده راستش وقتی با قانون جذب میشه یک شخصی که قبلا باهاش بودیم یا حتی کسی و که حتی باهم رابطه نداشتیم و فقط دوست داریم که بیاد جلو رو میتونیم جذب کنیم و من واقعا به چشم دیدم اینو و قبولش دارم پس سوال من اینه.
    ینی فرقی نداره که طرف معروف مشهور پولدار یا حتی در این کشور باشه یا نباشه ما میتونیم اون رو جذب کنیم درسته؟

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      فرقی نداره اون شخص کجا باشه یا پولدار و یا اینکه مشهور باشه نتنها باید باور کنید میتونید اون شخص رو جذب کنید. البته باید این نکته رو مدنظر داشته باشید که میتونید با قانون جذب فقط تا 98 درصد اون شخص رو جذب کنید و قطعی نیست.
      چون با این عمل آزادی رو انتخاب رو از اون شخص میگیرید و چیزی شبیه به طلسم و تسخیر میشه که اصلا درست نیست و مخالف کامل قانون قدرت انتخاب و اختیار که خداوند به انسان داده میشود و به همین دلیل صد در صدی نیست.

  20. Avatar photo
    B گفته:

    استاد ببخشید من خیلی سوال میپرسم !!
    میگم که ی جایی مطالعه کردم ی روانشناس خارحی بود میگفت ک اگه کسیو تو زندگیتون تصور و باهاش زندگی کنین اختیار اون شخص ازش گرفته و وارد زندگیتون میشه بنظر شما چقدر درست این حرف؟؟

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      ببینید اگر شما با اون فرد هم فرکانس بشید یعنی به اصطلاح خودمانی اون شخص از شما خوشش بیاد و شما هم همین حس رو به اون شخص داشته باشید میتونید اون شخص رو جذب کنید و تا 98 درصد این امکان پذیره اما اینکه با تصور بتونی اختیار یک شخص رو در اختیار بگیرید غلطه و کاملا با قانون اختیار و انتخاب که خداوند به انسان داده مغایرت داره از طرفی چنین کاری حالت دربند و اسارت ایجاد میکنه و اصلا عشق نیست لذا چنین چیزی اصلا درست نیست و با فکر و تصور نمیشه اختیار یک فرد رو گرفت و اون شخص رو جذب کرد مگر اینکه ار لحاظ احساسی و ارتعاشی با اون شخص هم فرکانس شید. و یکی از بهترین راه‌های هم ارتعاشی استفاده از قدرت تخیل و تصویر سازی است و با اینکار در مدار جذب اون شخص قرار میگیریم و میتونید چون با اون شخص هم فرکانس هستیم اون رو جذب کنیم.

  21. Avatar photo
    اعظم گفته:

    سلام استاد حیدری
    خیلی از اساتید قانون جذب میگن نمیشه کسی رو که عاشقش هستیم و دوسش داریم جذب کنیم و این اصلا مقدور نیست که به شخص خاصی فکر کنیم و ارتعاش عشق بدیم و اون فرد بهمون برگرده و بیاد سمتمون.
    شما میفرمایید اگه همفرکانس باشیم تا 98درصد میشه. کدوم حرف صحیح هست واقعا؟
    بلاخره میشه یا نمیشه؟
    من فقط به عشقم فکر میکنم که باهام کات کرده و جدا شده. فقط زندگی آینده م رو با اون تصور و تجسم میکنم. ولی هنوز که برنگشته بهم. انگار داره برای خودش زندگی میکنه. پس کجا میره این ارتعاش های عشق و فرکانس خواستن که من میفرستم. فراوانی هم تصور میکنم تجسم میکنم باهاش دارم زندگی میکنم و فرزند داریم و کنار همیم ولی پس چرا نمیشه؟ چرا نمیاد؟ چرا برنمیگرده؟ یعنی منو فراموش کرده دیگه؟ همه ی راههای ارتباطی ش رو با من مسدود کرده

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام ببینید میشه اون شخص رو جذب کرد اینکه میگم قطعی نیست چون هر فردی حق انتخاب داره شاید اون فرد نخواد با شما باشه و یک نفرد دیگر رو ترجیح بده. از طرفی شما قبلا اون شخص رو جذب کردید یعنی باهاش در رابطه بودید یعنی جذبش کردید و دیگر بحث 98 درصدی مطرح نیست و اینکه الان اون شخص راهای ارتباطیشو با شما مسدود کرده و با شما در ارتباط نیست به علت فرکانس و ارتعاشات منفی خود شماست که رابطه تون کات شده و تنها کاری که باید انجام بدید جهت بازگشت عشقتون اینکه حستون به اون شخص خوب بشه.
      اما در مورد اینکه میگید تجسم میکنم عشقم برگرده اما برنگشته هنوز ، ببینید اگه شما تجسم کنید اما در طول روز وقتی به عشتون فکر کردین و حستون بد شد یعنی احساس دل تنگی و یا اینکه نکنه با کسی دیگه دوس شده باشه و هر فکری در مورد اون شخص که حالتون رو بد کنه بهتون دست داد دارید فرکانس و ارتعاش منفی میدید و چون ارتعاش غالبتون منفیه پس جذب صورت نمیگیره و عشقتون ازتون دورتر میشه.

  22. Avatar photo
    نسیم گفته:

    آقای حیدری شما گفتین که واسه جذب هر چیزی بی تلاش نمیشه به چیزی رسید حتی تو یکی از مقاله هاتون درباره قانون جذب اینکه وجود داره یا نه گفتین هم مثلا ما یه چیزی رو میخوایم بلفرض پول میخوایم فقط نباید بشینیم فکر مثبت کنیم یا ارتعاش بفرستیم بعد پول بیاد دم در خونه باید برید دنبال کار مثلا بعد قانون جذب کمک میکنه بهتون وگرنه بدون تلاش و نداشتن کار هیچ پولی رو بدست نمیاریم، و تو بحث قانون جذب فرد خاص که فقط تا ۹۸ درصد میشه شما میگید حستون رو خوب کنید در طول روز، تجسم یا حالا تمرین و شکر گذاری انجام بدین بدون هیچ احساس نیازی،در کل عالی باشید ،ولی اینی که دارید میگید هم هیچ تلاشی نیس و باید تلاش کرد واسش اینکه فقط بشینیم حسمون رو خوب کنیم که نمیشه واسه جذب یه شخص معروف که هیچ مارو ندیده یا ما هم ندیدیم و خیلییی دوریم چطور بشه اخه چطور میخواد ارتعاش مارو دریافت کنه ،اینطوری که فقط میشه یه فانتزی تو ذهن ،شما توضیح بدین لطفا

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام خدمت شما
      ببینید وقتی صحبت از رسیدن به هدف میشه حال هدف جذب یک رابطه جدید یا بدست آوردن پول باشه یا هر چیزی باشه ما با دو نوع تلاش میتونیم به اون هدف برسیم یک تلاش ذهنی و دو تلاش جسمی. که تلاش ذهنی به مراتب مهم تر از تلاش جسمیه چون هر کاری که ما انجام میدهیم در ابتدا از ذهن ما نشات میگیره ما تا نیازی نباشه دست به اقدام نمیزنیم و نیاز از ذهن شروع میشه. وقتی شما مثلا خواسته تون جذب پول بیشتره و یا رابطه جدید با تجسم و حس خوب اون خواسته رو به سمت خودون میکشید و در حال ارسال ارتعاش اون خواسته هستید و با اون خواسته هم فرکانس میشد بعد از یک مدت زمان معین که به صورت مرتب اون ارتعاش رو فرستادید خواسته شما به صورت ایده، افراد جدید در زندگیتون و شریط و اتفاقاتی وارد زندگیتون میشه تا اینجا بعد ذهنی یا تلاش ذهنی برای رسیدن به خواسته تون بود حال نوبت به تلاش جسمی میرسه اینکه چقدر اون ایده تون رو دنبال کنید و یا اینکه برید دنبال هدفتون که میشه تلاش جسمی.
      براتون مثالی از روابط میزنم
      مثلا شما میگید شخص را با این ویژگی‌ها (خوش قلب، وفادار،بامزه،دوس داشتنی،خوش تیپ و پولدار و….. باشه) میخواهم یا دوست دارم جذب کنم
      و زمانی که به اون فردی که این ویژگی ها رو دارد فکر میکنید و حس خوبی در شما ایجاد میشود در حال ارسال ارتعاش جذب اون شخص هستید. و اگر این ارتعاش شما به صورت مرتب تکرار شود بعد از مدتی مثلا سه الی چهار هفته این ارتعاشات شما باعث میشن که که به صورت اتفاقی شخص در شبکه های اجتماعی بهتون پیام بده که دقیقا همون ویژگی ها رو داره و یا با شخصی آشنا بشید که کاملا مدنظر شماست .حال میپرسید منکه هیچ تلاشی نکردم یا کاری نکردم در حالی که پاسخ دادن به پیام اون شخص میتونه بعد اقدام یا همون تلاش جسمی شما برای رسیدن به اون شخص مدنظرتون باشه.
      یا مثال دیگری از روابط براتون بزنم شما یک شخصی مثلا در فامیلتون یا در محل کارتون خوشتون میاد و تا حالا هیچ برخوردی با هم نداشتید و میخواهید جذبش کنید. وقتی اون شخص رو میبیند حستون بی نهایت عالی میشه احساس عشق و دوست داشتن میکنید و وهر وقت به اون شخص فکر میکنید حستون عالی میشه و در مورد اون شخص با دوستاتون حرف میزنید و همه این موارد یعنی شما در حال ارتعاش جذب اون شخص هستید و چون مرتبا این ارتعاش میفرستید به خدا و جهان میگید که این خواسته منه حال خواسته تون به صورت ایده (برید و در انیستاگرام اکانت اون شخص رو دنبال کنید) و یا اینکه افرادی میاد تو زندگیتون که از در مورد شخص حرف میزنند و یا از اون فرد براتون خبر میارن و یا اتفاقاتی می افته که اون شخص شما رو میبینه و حتی پیش قدم رابطه با شما بشه و در کل شرایطی ایجاد میشه که شما به اون فرد نزدیکتر بشید این موارد میشه بعد ذهنی رسیدن به هدف که در اینجا جذب یک شخصه باشه و بعد جسمی قدم هایی که ما برای رسیدن به اون شخص بر میداریم مثلا لایک پست های اون شخص در شبکه های اجتماعی و یا ارسال پیام و پرسجو در مورد اون شخص و هر چیزی که به ذهنتون برسه و عملیش کنید باشه . و در کل وقتی شما حستون خوبه و شکرگذاری و تجسم میکنید برای خواسته تون، در فرکانس و مدار جذب اون خواسته قرار میگیرید و اینکه چیکار کنید کم کم بهتون نشون داده میشه.
      اینکه اون شخص ازتون خیلیم دور باشه یا نه به شما ربطی نداره چون چگونگی رسیدن به هدف و خواسته رو شما تعیین نمیکنید و بلکه شما فقط باید پاسخ این سوال رو بدید که چرا این خواسته و یا این شخص رو میخواید و اینکه چگونه به این خواسته برسید کار کائناته نه کار شما هر چقدر شما ارتعاشات درستی بفرستید جهان جوری شما رو به خواسته تون میرسونه که حتی به ذهن کسی خطور نکنه و این راه همان جور که گفتم به صورت ایده ، قرار گرفتن در شرایط مختلف و یا اتفاقاتی که براتون می افته و حضور افراد جدید در زندگیتون رخ میده و به این صورت ارتعاشات شما رو دریافت میکنه. باز هم میگم اینه شما بدونید چگونه به هدف اصلا به شما مربوط نمیشه و این به مکانسیم جهان و خدا مربوط میشه نه شما. و خدا شما رو از بهترین راه به خواسته تون میرسونه شما فقط باید باور کنید که میتونید به اون شخص برسید و ارتعاشات درست بفرستید اتفاقات لازم جهت رسدن به اون خواسته اتوماتیک وار برای شما می افته. در واقع به هر چیزی توجه کنید براتون بولد میشه و جنبه بزرگنمایی پیدا میکنه.

  23. Avatar photo
    نسیم گفته:

    حتی من خواستم دوره جذب عشق رو شرکت کنم و گفت بدون اینکه شمارو ببینه و یا تا حالا ندیده نمیشه جذب کرد اصلا خب اینو وقتی میگین و مایی که شرایط دیدار نداریم یا راه دور چطور ارتعاش مارو دریافت کنه خب اینطور که جذب نمیشه همون تا ۹۸درصد هم کامل توضیح بدین چون خیلی ها سوالشون همین هستش

  24. Avatar photo
    نسیم گفته:

    خب من قانون جذب رو اصلا اجرا نکردم ولی طی اون مدت که همش حس بد یا حتی دیدن عکس کلاس هاشون یا عکس با اون هنر جو ها میدیدم گریم میگرفت ایده اومد به ذهنم هی میگفتم چرا من نباید کلاس ها رو برم چرا من نباید از نزدیک ببینم ایشون رو و عکس بگیرم و فکر جذب کردن ایشون از طریق قانون جذب هم هس ولی بعد جواب های سوال خودمم میدم که عه چرا من این سوال هارو می پرسم خب معلومه که من نمیتونم شرکت کنم چرا چون راه دور هس چون پول نداریم اگه هم برم اونجا جا و مکان نداریم و به خانواده هم که بگم میگن نه بیا کلاس های اینجا رو برو و اونجا رو اجازه نمیدن چون هیچ شرایطی ندارم و حق دارن هم اگه بگن نه چون حداقلش زندگیمون باید اونجا باشه و حتی اگه هم بگم که نیاز نیس ما زندگیمون ببریم اونجا و راه تایین نکنم و بگم خب من با کرایه تو هفته دوبار خانوادم ببرنم تهران که برسم کلاس رو شرکت کنم هم نمیشه واقعا چون اونجا هیچ جایی رو ندارم بمونم و خانوادم کارو زندگیشون به خاطر من ول کنن با این همه راه دور منو دوبار در هفته ببرن اونجا که بتونم خب واقعا نمیشه و خیلیییی سخته و من هم این مسئله رو درمیون گذاشتم باهاشون و همینو هم بهم گفتن دقیقا همون چیزهایی که خودم میدونستم میگن بهم، خب بیا حالا درست که من قانون جذب اجرا نکردم ولی این ایده اومد ذهنم که کلاس هاشو برم که اونم با چیز هایی که بهتون گفتم نمیشه ،به خاطر همین هست هم که من میگم قانون جذب رو هم اگه انجام دادم یه ایده میاره به ذهنم که مثلا من برم فلان کار یا فلان جا رو برم یعنی قانون جذب راهش رو بهم نشون بده آدرس رو بهم بده که من انجام بدم چه فایده داره اخه که این ایده بیاد ذهنم وقتی محدودیت دارم واسه عملی کردن اون چیز و نمیتونم😓 اینجا تلاش جسمی که مرحله دوم هست نمیشه
    حالا با این اوضاع که گفتم نظر شما چیه؟؟!

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      ببینید در بحث قانون جذب شما نباید به اینکه چگونه به یک هدف خاص میرسید فکر کنید چون وقتی به چگونگی رسین به هدف فکر میکنید استرس تمام وجودتون رو میگیره وقتی شما روی هدف متمرکز میشید و تمام توجه شما رسیدن به هدفه، چگونگی و نقشه رسیدن به اون هدف به شما نشون داده میشه شما با همان طرز فکر قبلی انتظار دارید راه جدیدی به شما نشون داده بشه؟!
      اگر ذهنیت شما تغییر کنه توجه هتون رو فقط روی هدف و خواسته تون بگذارید راه های رسیدن به هدفتون به صورت گام به گام به شما نشون داده میشه، راه هایی که با طرز فکر قبلیتن اصلا به ذهنتون خطور نمیکرد. از طرفی شما حستون بده چون روی موانع تمرکز کردید و هرکجا توجه شما باشه انرژی اونجاست و جایی که انرژی باشد آفرینش هم همان جاست. از طرفی ذهن انسان طراحی شده مشکلات و موانع رو حل کنه باید به جای متمرکز شدن روی مانع روی رسیدن به هدف و حل موانع تمرکز کنید.

  25. Avatar photo
    B گفته:

    سلام اقای حیدرنژاد ببخشید ی سوال بهتون گفتم به ی اقای اهل تهران علاقه مند شدم
    چن روز من هر روز بهش پیام میدادم وحالشو میپرسیدم دیروز دیگه من بهش پیام ندادم ببینم اون سراغ منو میگیره یا نه ولی متاسفانه نگرفت هرچند ک اوایل رابطه فقط اون بود ک اول پیام میداد بهم بعد جامون برعکس شد البته رابطمون جدی جدی نیست در حد ی اشناییه ولی میگم اینکه سراغمو نگرفته دو روزه یعنی نتونستم جذبش کنم؟؟؟

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      ببینید شما میگید اول رابطه اینجوری نبوده چون اول رابطه روی اون شخص حساس نبوده و شما فقط با حس عالی از بودن اون شخص لذت میبردید کم کم که حس عالیتون به وابستگی و حساسیت تبدیل شده و براساس قانون جذب چون حساسیت و وابستگی حس منفیه اون شخص ازتون دور میشه پس باید توجه هتون رو از اینکه دیر جواب میده یا اینکه همش شما اس بدید بردارید و حستون رو به اون شخص خوب کنید تا زمانی که توجه شما روی نکات منفی باشه از جنس همان را جذب خواهید کرد.

  26. Avatar photo
    B گفته:

    استاد خب شما میگین وابستگیو حساسیت نباشه چطور میشه خب کسی که کسیو دوس داره اینجوریه دیگه

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      ببینید به اول رابطه توجه کنید چون در اول هر رابطه ای حساسیت و وابستگی نیست چقدر حس تون عالیه و حس عالی یعنی اتفاقات خوب و در نتیجه همه چیز خوبه. ولی به محض اینکه این موارد وارد رابطه‌ای میشه قطعا به جدایی ختم میشه. چون وابستگی و حساسیت حس منفیه و حس منفی یعنی جذب شرایط و اتفاقاتی که نمیخواهیم و باعث میشه ارتعاش جدایی و چیزی که نمیخواهید بفرستید. باید نگرانی و اینکه اون شخص رو از دست میدید و در اصل، ترس از دست دادن نداشته باشید از بودن با اون شخص در هر لحظه لذت ببرید در این حالته که اون شخص کنارتون میمونه.

  27. Avatar photo
    محبوبه نقی زاده گفته:

    سلام آقای حیدری شبتون خوش ، من با یه آقایی قرار بود ازدواج کنم که مخالفت خونواده ها و یه شرایطی از مخالفت های خانوادگی مانع شد و با قانون جذب و ارتباط با فرشتگانم الان تونستم دوباره بهشون نزدیک بشم از طریق اینکه نتشون هیچ وقت روشن نیست نه تلگرام و نه واتس آپ تا مواقعی که من کاملا مثبت در مورد ارتباطم با ایشون و زندگی مشترکمون صحبت میکنم ، میان و آن میشن ، که الان احساس میکنم فرشته عشقشون هم میاد پیشم همیشه ، و من ۲روز پیش که همینطوری تو پیجش داشتم باهاش حرف میزدم در واقع با حالت جذب و ارسال از طریق فرشتگانم و دستم خورد و یه ویسی از من ارسال شد به ایشون و من سریع حذفش کردم چون صدای دیگران هم بود و باید پاک میشد ، اما چون تو واتس آپ دیلت دیده میشه دیروز بعد ۷ماه یه استیکر تعجب گذاشتن و من خیلی دوست دارم که ازدواجمون صورت بگیره و ایمان دارم که این پیامم هم اتفاقی نبود و یه حکمتی داشت چون باوردارم زمانش فرارسیده حالا ازشما میخوام کمکم کنید چه پاسخی بدم ؟ سپاسگزارم که راهنماییم میکنید

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      ببینید روی زمان رسیدن به خواسته حساس نشید و زمان رو به خدا بسپارید خدا در بهتین زمان شما رو به خواسته تون میرسونه. دوما سعی کنید به شدت روی احساستون کار کنید تمامی تمرینات قانون جذب برای این است که ما در لحظه احساسمون عالی باشه و فرکانس و ارتعاش جذب بفرستیم. شما باید وقتی به ایشون فکر میکنید حالتون و حستون عالی باشه (تمرین فکر کردن به ویژگی های از اون شخص که حس عشق و دوست داشتن بهتون میده مثل صداقت، وفاداری و خوشتیپی و … ) نه اینکه به این فکر کنید اگه نشه چی؟ اگه نرسم چی؟ پس کی وقتش میرسه؟ و… چون در این حالت روی چیزی که نمیخواهید متمرکزید و خواسته تون ازتون دور میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *