قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه یا شخص خاص | قدرتمندترین روش

سوالی که در کلاس‌ها و سمینارها زیاد از من می‌شود این است که: آیا قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظر و روابط عشقی تاثیر دارد؟ آیا می‌شود با استفاده از قانون جذب عشق برای جذب فرد مورد علاقه به سمت خود جذب کرد؟ و در کل آیا میتوان از قانون جذب برای جذب فرد خاص استفاده کرد؟
اگر میخواهید پاسخ همه این سوالات را بدهم و اینکه چگونه ارتعاش عشق بفرستیم و روش اصولی هم فرکانس شدن با شخص خاص را یاد بگیرید تا آخر این مطلب را با دقت بخوانید.

دقت کنید ارزش این مطالبی که در این مقاله گفته شده بسیار بالاست و استفاده از آن به خود شما بستگی دارد. اگر این مطالب را یاد بگیرید و بکار ببندید میتوانید به مشکلات عشقیتان پایان دهید و هر شخص را که بخواهید با توجه به نکات گفته شده جذب کنید.

قانون جذب بیان می‌کند که: می‌توانید با استفاده از افکار و قدرت ذهن خود هر چیزی را به واقعیت تبدیل کنید. افکار و توجه ما روی هر موضوعی که باشد قانون جذب آن را به سمت ما جذب می‌کند. اما شاید این سوال برایتان پیش آید که آیا می‌توان با استفاده از قانون جذب عشق را جذب کرد؟ خبر خوب این است که پاسخ بله است.

قانون جذب فرد خاص

قانون جذب فرد خاص [ قانون جذب فرد مورد علاقه ]

عشق یکی از مهمترین احساسات موجود در این جهان است. وقتی صحبت از پول، شغل و خیلی چیزهای دیگر به میان می‌آید آدم‌ها برای نشان دادن آن سختی زیادی متحمل نمی‌شوند. اما در مسائل احساسی، اگر آن چیزی که می‌خواهید را به دست نیاورید، دچار درد عمیقی می‌شوید. کسی که دوستش دارید، آن فرد خاص، مهمترین فرد برای شماست و حتی کل دنیا نمی‌تواند برایتان جایگزین او شود. خبر خیلی خیلی خوبی برایتان داریم. شما می‌توانید کسی که دوست دارید را جذب خودتان کنید.

اگه بخوای طبق قانون جذب و روش‌های گفته شده در جاهی مختلف عمل کنی، باید هی تجسم کنی ولی چون هنگام تجسم نگاه و توجه شما به اینکه ” نکنه با یک شخص دیگه یاشه؟ نکنه دوسم نداشته باشه؟ پس کی جذبش میکنم؟ اگه این روش جواب نده چی؟ و فر فکر منفی از این قبیل در ذهنتان باشد و یا آن شخص را بالاتر از خودتان ببینید و ارزش آن شخص را از ارزش خوتان بالاتر بدانید باید به شما بگم که اینجوری نه تنها به عشقتان نمی‌رسید بلکه بیشتر او را از خودتان دورتر می‌کنید.

قانون لیاقت و باور در جذب فرد مورد علاقه

در این مورد خاص که می‌خواهید از قانون جذب عشق برای جذب یک فرد خاص استفاده کنید باید قبل از هر چیزی به قانون لیاقت و باور توجه کنید.

یک راز بسیار مهم اینه: ” شما باید به اندازه شخص مورد نظر بزرگ بشی … در این صورت شخص مد نظر خود به خود جذب شما میشه! “

برای مثال فرد مورد نظر شما این ویژگی‌ها رو داره: ثروتمنده، ماشین داره، خوش اخلاقه، مهربانه، خوش چهره، با صلابت و …. است. حالا وقتی شما خودتو با این شخصیت مقایسه می‌کنی یک احساس بی‌ارزشی و عدم لیاقت در شما ایجاد میشه. و خودتان را پایین‌تر از آن شخص می‌بینید.

در واقع یک گفتگوی ذهنی درون شما شروع میشه و هی بهت یادآوری می‌کنه که تو لایق همچین فردی نیستی … مگه نه؟

ببین دوست خوبم، وقتی که شما به شخصیت دلخواهت فکر می‌کنی و در درونت احساس کوچک بودن و کم ارزش بودن نسبت به اون ایجاد میشه، چجوری می‌خوای شخص مورد نظرت رو جذب کنی؟

راهکار اینکه: ” شما باید در گام نخست به اندازه شخصیت فردی که مورد نظرت هست بزرگ بشی. باید خودت رو اونقدر تغییر بدی و به جنبه‌های مثبت خودت توجه کنی که اون بخش گیردهنده ذهنت هیچ دلیلی نداشته باشه برای اینکه خودتو کمتر از اون بدونی.”

متأسفانه این احساس عدم لیاقت یکی از بزرگترین دلایل نرسیدن به عشقتان و عدم جذب آن شخص خاص مدنظرتان است.

پس گام نخست در جذب رابطه‌ی زیبا و دلخواه اینکه عظمت درونی خودتان را شکوفا کنید و به اندازه شخصیتی که مد نظرتان هست بزرگ شید. در این صورت باور‌های قدرتمندی در درون شما ایجاد میشود که شما را تبدیل به یک آهنربا میکند برای اینکه شخص مورد نظر جذب شخصیت جدیدتان شود.

حتماً را ببینید: کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن صوتی

تمرینات بخش روابط کتاب معجزه شکرگزاری را حتماً انجام دهید. یکی از عالی‌ترین تمرینات برای جذب فرد مورد علاقه و بهبود رابطه استفاده از قدرت شکرگزاری است.

قانون جذب یک فرد خاص

اما برای استفاده درست از قانون جذب عشق برای جذب فرد مورد علاقه و اینکه بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید نیاز است که ابتدا ذهن خود را بررسی کنید. ذهن خودتان را از هرگونه احساسات منفی که باعث می‌شود شما را از رسیدن به شخص مورد علاقه‌تان دور کند خالی کنید. احساساتی مانند (ترس، شک، نگرانی، تردید و …) چون همه این موارد حس بدی در شما ایجاد میکند و نشانه عدم باور شما در رسیدن به آن شخص است.

برای این کار زمانی را برای خود اختصاصی دهید و بررسی کنید که آیا واقعاً باور دارید که به آن شخص میرسید؟ یا نسبت به اینکه به عشقتان برسید دچار نگرانی، ترس و دو دلی هستید؟
اگر جوابتان بله بود یعنی اینکه باور ندارید که به آن شخص میرسید و بعد از ایجاد احساس لیاقت باید باور اینکه به آن شخص میرسید و اینکه میتونید به آن شخص دلخواهتان برسید را در خودتان ایجاد کنید.

قانون باور

زمانی که شما خود را از احساسات بد خالی می‌کنید، خود را آماده دریافت عشق می‌کنید بسیار زیاد می‌توانید در این قدم خوب پیش بروید. برای اینکه باور کنید که فرد مورد علاقه شما و رابطه‌ ایده‌آل را جذب می‌کنید کافی است، همیشه سطح انرژی خود را بالا نگه‌دارید اما چگونه؟

میتوانید تمرکز خود را روی نکات مثبت و ویژگی‌هایی از آن شخص بگذارید که حس خوبی در شما ایجاد میکند، ویژگی‌هایی در آن شخص که شما عاشق آن هستید مثل صورت زیباش، قیافه‌اش، اخلاق خاص آن شخص و … نگه‌دارید. هرگاه افکار منفی سراغ شما آمد، بلافاصله توجه‌هتان را به سمت این ویژگی‌های مثبت ببرید. برای اینکار میتوانید این ویژگی‌ها را یادداشت کرده‌ و هر روز آن را نگاه کنید جوری که آن را حس کنید.

_ باور یعنی اینکه شما هیچ شک و ترس و یا دو دلی نسبت به اینکه به آن شخص میرسید ندارید و در واقع هر وقت به آن شخص فکر میکنید احساس خیلی خوبی دارید و اصلاً نگران اینکه چطور به آن شخص میرسید و یا اینکه چه زمانی به آن شخص برسید نیستید اینکه چه زمانی به آن شخص میرسید به این بستگی دارید که تا حد امکان حستان را نسبت به آن شخص خوب نگه دارید.

قانون باور در تمام کیهان و ساختار کوانتومی جهان هستی نفوذ دارد. هر باور شما یک ارتعاش مخصوصی از وجود شما به کائنات ارسال می‌کند و نظام آفرینش مانند یک آینه عمل می‌کند که افراد، رویداد‌ها، شرایط و لحظات مشابه با ارتعاشات و باور‌های شما را به خودتان برمی‌گرداند.

این یک راز خیلی مهم و جهانی هست: ” ساختار کوانتومی و نظام‌مند جهان هستی طوری طراحی شده که باور‌های غالب ذهن شما را تأیید کند و به اثبات برساند “.

قانون جذب عشق و فرد مورد علاقه

قانون جذب عشق: نقش بازی کنید

گام دوم از قدرت تصویرسازی استفاده کنید. بپذیرید شخصی که دوست دارید با او زندگی کنید وجود دارد و با او هستید. طوری رفتار کنید که گویا او در حال حاضر هست. احساساتی را تجربه کنید که فرد موردنظر حضور دارد.

برای این کار از خودتان بپرسید اگر واقعاً با این شخص الان در حال رابطه بودم چه احساسی داشتم؟ اگر الان با آن شخص ازدواج میکردم واقعاً چه احساسی داشتم؟ به این سوال پاسخ دهید. قانون جذب با احساسات شما کار می‌کند. هرچقدر بتوانید آن احساسات را به‌طور واقعی تجربه کنید سطح ارتعاشات و فرکانس به مراتب قوی‌تری را ارسال خواهید کرد. و در نتیجه چون در حال هم فرکانس شدن با شخص خاص و کراشتون هستید سریع تر آن شخص را جذب خواهید کرد.

_ اما شاید بپرسید که میخواهید از قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظرتان و یا اینکه با شخصی وارد رابطه شوید که ویژگی‌های مدنظرتان را دارد و الان آن شخص در زندگیتان نیست پس باید چیکار کنیم؟

برای اینکه از قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظرتان و یا اینکه با شخصی که در رویا و تصورتان است که هنوز در دنیای خارج پیدا نکردید و یا اینکه یا او وارد رابطه شوید باید در ابتدا المان‌های شخصیتی مثل اخلاق، رفتار، درآمد، مشخصات فیزیکی و … را باید در ذهنت کنار هم بگذارید و شخصیت مد نظرت را بسازید. و آن را در یک برگه کاغذ یادداشت کنید.

_ مثلاً من میخواهم با شخصی که ثروتمنده ازدواج کنم. شخصی که بسیار وفا داره و از همشه از من حمایت میکنه ازدواج کنم. شخصی که بسیار خوشتیپه و قیافه‌اش بلنده ازدواج کنم و ….

هیچ محدودیتی در جهان هستی ما وجود ندارد … باید این باور قلبی شما باشد که هزاران مرد و زن با شخصیت مد نظر شما وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها شخص مورد علاقه‌تان را جذب کنید و با او خوشبخت شوید.

حال شب قبل از خواب و صبح زمانی که بیدار شدید این برگه را بخوانید و آن را حس کنید. واقعاً احساس کنید که این شخص الان در زندگی شما هست و با او رابطه دارید. همیشه این سوال را از خودتان بپرسید اگر واقعاً با چنین شخصی رابطه داشتم چه احساسی داشتم؟ به این احساسات و اینکه الان با آن شخص هستید فکر کنید و بابت آن شکرگزاری کنید. و خواهید دید که قانون جذب برایتان کار میکند و چنین شخصی را با همین ویژگی‌های که نوشتید جذب خواهید کرد و وارد زندگیتان خواهد شد.

نکته مهم این است تا زمانی که آن شخص وارد زندگیتان میشود باید این کار را انجام دهید و اصلاً نباید نگران اینکه چه زمانی و یا اینکه چگونه وارد زندگیتان میشود نباشید. به زمان بندی خدا اعتماد کنید و سعی کنید تا رسیدن به نتیجه حستان را خوب کنید احساس شما کلید رسیدن به خواسته‌تان است.

اینکه چگونه ارتعاش عشق بفرستیم و یا این که بتوانید با هم فرکانس شدن با شخص خاص آن فرد را جذب کنید به صورت کامل در این مطلب به آن پرداختیم اما اینکه چقدر نتیجه بگیرید به شما بستگی دارد که این مطالب رو رعایت کنید یا ن. در صورت داشتن سوال، سوالات خود را برای ما کامنت کنید من شخصاً پاسخ خواهم داد.

حتماً بخوانید :
تجسم خلاق برای ازدواج با یک تکنیک خارق العاده
چگونه از قانون جذب برای ازدواج سریع استفاده کنیم؟

منبع : nayabnet.ir

4.4/5 - (152 امتیاز)

561 دیدگاه برای “قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه یا شخص خاص | قدرتمندترین روش

  1. ندا گفته:

    سلام استاد حیدری عزیز وقت بخیر خسته نباشید.
    من با آقایی در ارتباط بودم و ایشون بنا به دلایل خودشون که عمده ترینش داشتن خونواده و همسر و فرزند بود ارتباطمون رو قطع کردن الان دو ماهه یه تماس کوچیک هم نداشتیم حتی یه پیام هم ندادن.
    پاسخی که برای جذب روابط به نسیم جون دادید رو منم خوندم. منم وقتی به اون آقا فکر میکنم یه حس عالی درم ایجاد میشه باور هم دارم که به هم میرسیم خیلی هم دوسش دارم و خیلی هم از خدا و کائنات میخوام ما رو معجزه وار به هم برسونن. ولی نمیدونم چرا هیچ اتفاقی نمی افته؟ دوباره ایشون رو نمیتونم جذب کنم؟ ایده ها شرایط افراد و اتفاقات خاصی پیش پام قرار نمیگیرن. تو یه سکون و سکوت کامل میگذره روزها و شبهام. فرکانس جذب میفرستم ولی هیچ چیزی تغییر نمیکنه. حتی زحمت نمیکشه منو از مسدودی و بلاک خارج کنه. یعنی به فکر من نیست؟ به یاد من نیست؟ منو فراموش کرده؟ اینها همه ذهنم رو به خودش مشغول کرده. در درون خودم واقعا ایشون رو دوست دارم عاشقانه و همش از خدا میخوام اگه اون آقا رو مقدور نیست که برای من باشه شخصی شبیه ایشون رو بیاره تو زندگیم. من میدونم چرا ایشون رو میخوام و دلایل خودم رو دارم. چون هم خوبه هم مهربونه هم معتقد و مقیده هم شغلش رو دوست دارم هم عاشق خودشم تیپش هیکلش اخلاقش حرف زدنش خندیدنش همه چیزش. فقط نمیدونم چرا همه چی ساکن و راکده تا الان؟

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      الان با توجه به تمام مواردی که گفتید کانون توجه شما فقط روی اینکه بلاکتون کرده و ایشون خبری ازش نیست و…. و تمامی اینها یعنی توجه شما روی چیزی هست که نمیخواهید و تا زمانی که این جوری باشه قطعا جذب نمیکنید. چون وقتی به اینا توجه میکنید حالتون بد میشه و چون احساس غالبتون منفیه در نتیجه عمل جذب صورت نمیگیره. شما باید حستون خوب شه یعنی اصلا نگید چه زمانی منو از بلاکی در میاره در بهترین زمان این اتفاق می افته شما میگید دوسشون دارید ولی مرکز توجه هتون به نبود اون شخص و اینکه بلاکتون کرده و با شما ارتباط نداره هست.

  2. Fatemeh گفته:

    سلام خسته نباشید
    من به خاطر رفتار های آخرش حس خوبی نسبت بهش ندارم (نمیدونم یهو چش شد کسی که می‌گفت دوسم داره و…😒اوکی بودیم)
    در حال حاضر یه وقتا دلم میخواد باشه یه وقتا نه
    اصلا نمیتونم به خوبی هاش فکر کنم نمیتونم مثبت راجبش فکر کنم یه حال عجیبی هستم
    نمی‌دونم چیکار کنم چی میخوام یادش میافتم عصبی میشم یه حس نفرت شاید😑

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      ببینید تا حس منفی داشته باشید از جذب خبری نیست. چون جهان از فرکانس و ارتعاش تشکیل شده و احساس شماست فرکانس و ارتعاش ایجاد میکنه. تمامی مواردی که گفتید حس منفیه. باید راهی پیدا کنید حستون رو در هر لحظه خوب کنید و این باید هدف اصلی شما باشه. پیشنهاد ما به شما کتاب صورتی معجزه شکرگذاری هستش. که در سایت هم موجوده و میتونید دانلود کنید.

      • نينا گفته:

        سلام اقاي حيدري.من يه آقا پسرو دوست دارم ولي رفتم يه جا پيش يه آينه بين و به من گفته كه كارت با اين نميشه كلا حسم منفي شده بهش گاهي دلم ميخواد باشه گاهي ن.من چيكار كنم كه حسم خوب بشه.

  3. خانم گفته:

    سلام من یک مشاوری دارم که واقعا دوستش و رفتارمون باهم خوب بود ولی یک نفر که باهاش مشاوره داشته جایگاه اجتماعیش رفته بالا و داره برا اون آقا کار میکنه و این خانم تو هر سمینار جلسه کانال شبکه اجتماعی که این آقا باشه هست و مثل آویزونا رفتار میکنه و چاپلوسی میکنه بااینکه میدونم آقا بهش حسی نداره ولی هروقت این رفتارشو میبینم کلی گریه میکنم واحساس میکنم از اون آقادورم بااینکه قبلاخودش زنگ میزدبهم الان بایدخودم بگم خیلی ناراحتم ازاین بابت ومیدونم باید تلاش کنم جایگاه اجتماعیمو بکشم بالا ولی شده تمام فکر وذکرم تروخدا بگید چیکار کنم من همینو میخوام پول دوره و.. هم هیچی ندارم ولی میخوامش😔همش فکرمیکنم یه روزمیادحلقه هاشو بااون خانم یاکس دیگه استوری میکنه مجبورم با آقاادامه بدم ولی از خانم حس به صدت بدی میگیرم در حدی که آقا میدونن زدم بلاکش کردم و همش فکر میکنم ازدستم میره اینم بگم رابطه ما کااری و مجازی بوده تا حالا که اگر من تو ازمون قبول بشم ممکنه حضوری بشه
    کمکم کنید لطفا
    واینکه اون آدمیه که اگر بفهمه برا ازدواج میخوایش یا وابسطه شده سرد میشه ولی با اون خانم نه با اینکه بهش گفتم اون چه حرفایی پشت سرت زده😔اون دختره حتی قیافه هم نداره و خودخواهه ولی جلو بقیه خودشو خیلی خوب نشون میده با اینکه فقط من میشناسمش که چه ذات پلیدی داره
    راهکار بدید

      • Avatar photo
        فردین حیدری گفته:

        با سلام
        خوب وقتی شما به این نکات منفی توجه دارید همین موارد وارد زندگیتون میشه. شما توجه هتون به اون دختره و حس بدی که اون دختر از بودن با ان شخص مد نظرتون بهتون میده هست و تا زمانی که توجه و تمرکز شما روی این موارد منفی باشه حستون بد میشه و اون شخص از شما دور میشه. دوما شما اصلا خودتون رو لایق اون شخص نمیدونید. میگید ارزش اجتماعی اون شخص بالا رفته یعنی خودتون رو هم سطح اون شخص قرار نمیدید مسلما باید از شما دور بشه.
        تمام صحبت های شما پر حرف منفیه. لازم نیست اصلا دوره برید تمرکزتون رو از اون دختره بردارید. فقط به اون شخص حس خوبی داشته باشید روی خوبی ها و چیزهایی از اون شخصی که میخایدش متمرکز بشید که وقتی بهش فکر میکنید حالتون عالی میشه. اصلا فکر نکنید اگه بهمه برای ازدواج میخایدش چی میگه وقتی حستون رو کامل بهش خوب کردید باید در ذهنتون این باور رو ایجاد کنید که صد در صد به اون شخص میرسم چون من لایق بودن با اون شخص هستم. و بقیه کارها خود به خود درست میشه. وقتی توجه شما تغییر کنه کم کم اون دختر از زندگیتون میره و شرایط به نفع شما میشه.

  4. مینا گفته:

    پس اگه این‌طوری باشه نویسنده‌ها که ماه‌ها توی قالب شخصیت با فرد مورد نظر زندگی می‌کنن، باید بتونن کسی مثل همون شخص رو جذب کنن.

  5. اا گفته:

    سلام استاد من نه پولی دارم نه شرایط مهاجرت ولی کلی سعی کردم که امسال حداقل از طریق بورسیه بتونم برم ولی باز نشد هرکاری میکنم به بم بست میخورم فقط میخوام تا ۱۴۰۱ برم و اینجا نمونم میشه بگین من تو این چند ماه چیکار کنم که بتونم جذب کنم

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      ببینید شما خاسته تون مهاجرته اما دارید برای خاسته تون مسیر و راه مثل (حتما باید بورسیه بگیرم ) تعیین میکنید از طرفی خودتون میگید هرکاری میکنم به در بسته میخورم خب این یک باور منفی در جهت خاسته تونه که مانعتون میشه.
      اولا شما باید فقط تمام توجه هتون به مهاجرت و خاسته تون باشه و این باور رو ایجاد کنید، که من مهاجرت میکنم چه جوری و چه زمانی نمیدونم اما من مهاجرت میکنم. بگذارید مسیر رسیدن به خاسته رو خدا بهتون نشان بده اینقدر با ذهن محدودتون راه و مسیر تعیین نکنید خدا از بهترین مسیر شما رو به خاسته تون میرسونه توجه هتون روی مهاجرت باشه کی و چطوری بهش میرسید رو به خدا بسپارید و حواستون رو جمع کنید مطمئن باشید خدا بهترین راه رو بهتون نشونه میده. از خدا بخواهید و منتظر جواب باشید این جواب به صورت ایده یا افراد و شرایط وارد زندگیتون میشه.

  6. ناشناس گفته:

    سلام اقای حیدری وقتتون بخیر
    من این تمرینی که ۷ ویژگی که دوست داریم همسر یا عشقمون داشته باشه رو یک بار به مدت ۳۰ روز انجام دادم و بار دوم بعد ازیک ماه فاصله دوباره این تمرین و شروع کردم و الان روز ۴۶ هستم ولی هنوز اتفاقی تو زندگیمون نیفتاده و نتونستم کسی و جذب کنم تنها چیزیم که فکر میکنم شاید یه نشونه باشه اینه که عدد جفت زیاد میبینم میشه بگین ایراد کارم کجاست که هنوز هیچ تغییری تو روابطم به وجود نیومده زمانیم که این تمرین و انجام میدم واقعا احساسم خوبه دیگه دارم ناامید میشم

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      موقع انجام تمرین چه افکاری میاد تو ذهنتون؟ افکاری مثل اینکه چه وقت بهش میرسم؟ اگه بهش نرسم چی؟ اگه تمرینات و انجام بدم و خبری نشه چی؟ و ذهنتون پر شک و تریدی و ترسه؟
      یا حستون بده؟
      و یا اگه بهتون بگم آیا واقعا باور دارید به خاسته تون صد در صد میرسید چه جوابی میدید؟

      • ناشناس گفته:

        بله دقیقا همین افکاری که گفتین تو ذهنم هست و باورم شاید حدود ۵۰ یا ۶۰ درصد باشه البته من کنار این تمرین تجسمم انجام میدادم ولی خب هیچ اتفاقی نیفتاده تا الان و الان تصمیم گرفتم که دوباره تمرین و شروع کنم ممنون میشم راهنماییم کنید که من باید چیکار کنم با این وضع چون ۳ بار تا الان تمرین و انجام دادم و دوست دارم واقعا از لحاظ روابط زندگیم یه تغییری بکنه

  7. B گفته:

    سلام اقای حیدری وقتتون بخیر ی سوال داشتم من تمریناتو انجام دادم نتیجه هم‌گرفتم فرد مورد نظرم جذبم شد و حتی خودش پیام داد ولی زود دوباره رفت علتش چیه

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      علتش خودتون هستید ببینید وقتی شما در مورد خودتون فکرتون اینکه من جذاب نیستم یا خودتون رو دوست ندارید براساس قانون ارتعاش طرف مقابلتون هم همون حسی که نسبت به خودتون رو دارید را دریافت میکنه. شما تا زمانی که خودتون رو دوست نداشته باشید این اتفاق براتون می افته. باید این حس رو از ذهنتون بیرون ببرید. حتما میپرسید چه طوری باید هر روز برید جلوی آینه و قربون صدقه خودتون برید. باید باور و حستون نسبت به خودتون عوض بشه خودتون رو ذاب و دوست داشتنی بدونید و لایق بهترینا و در این صورته زندگیتن عوض میشه.

      • B گفته:

        بله خیلی ممنون از راهنماییاتون!
        چ‌موقع از روز این کارو انجام بدم و اینکه چن روز تا حسم ب خودم خوب بشه شما درست گفتین من دقیقا همین احساسات رو نسبت به خودم دارم با اینکه هیییچ ایرادی ن از نظر ظاهری ن دانشگاهی ن خانوادگی ندارم حتی از نظر اجتماعی خانوادم در سطح خوبی هستن ولی حس خوبی ب خودم ندارم

        • Avatar photo
          فردین حیدری گفته:

          شما باید هر لحظه روی خودتون کار کنید این نیست که بیست روز حسمو خوب کنم همه چیز تمومه، چون ما در هر ثانیه داریم بمباران اطلاعاتی میشم با موارد بسیار منفی و لازمه ورودی ذهنمون رو کنترل کنیم و بتونیم حسمون رو در هر لحظه خوب نگه داریم. حتی اگر مدتی هم حستون بد شد مهم اینکه سعی کنید کم کم حستون رو خوب کنید. ما حسمون در شرایط مختلف ممکنه بد بشه و لی مهم اینه در اون حس نمونیم و کم کم حسمون رو عالی کنیم.
          احساس لیاقت و ارزشمندی رو در خودتون ایجاد کنید هر روز به خودتون بگید ارزشمندید و لیاقت بهترین ها رو دارید. در حقیقت همه انسانها ارزشمند هستند و لیاقت بهترین زندگی و ثروت و روابط رو دارند. حتی خدا در قرآن بارها انسان رو ارزشمند میدونه و آسمان ها و زمین رو مسخر ما ساخته، ما همان انسانی هستیم که خدا از روح خودش در ما دمیده و فرشتگان در برابر ما سر تعظیم فرود آورده‌اند، ما جانشین خدا بر روی زمین هستیم پس لایق بهترین هاییم. اینکه کسی خودشو ارزشمند نمیدونه فقط در ذهنش اینو برای خودش ایجاد کرده دیدگاهتون رو نسبت به خودتون عوض کنید. مهارت ها و داشته هاتون رو ببینید و بابتش شکرگذار باشید.
          توجه کنید هر لحظه به خودتون یاد آوری کنید که چه کسی هستید و ارزشمند تا ذهنتون قبول کنه ارزشمند و باور قبلیتون کم کم تغییر کنه و در نتیجه اینا حستون هم کم کم نسبت به خودتون عالی میشه.

  8. B گفته:

    من ی مشکلی ک کلا دارم اینه ک حس میکنم ب اندازه کافی جذاب نیستمو خوب نیستم و دوسداشتنی نیستم
    چیکار کنم این حس از بین بره خیلی قوی شده تو وجودم

  9. ملوک گفته:

    سلام استاد حیدری
    استاد حیدری آیا این خواسته ی من صحیحه که دلم میخواد با آقایی ازدواج کنم که قبلاً با هم در ارتباط بودیم و در حال حاضر رابطه ای نداریم؟ من تمام ذهن و فکرم پره از ایشون. نمیتونم فرد دیگری رو برای ازدواج با خودم در نظر بیارم. یا شرایطی مشابه شرایط اون آقا رو بنویسم و تجسم کنم تا خدا مشابه ترین فرد به ایشون رو سر راهم قرار بده. خواستم از شما بپرسم آیا این خواسته ی منم برآورده میشه؟
    – روزانه با نوشتن 7ویژگی مثبت در وجود اون آقا که من عاشقش هستم.
    – با شکرگزاری از خدا که خدا من و اون آقا رو عاشقانه و آسون و زود بهم رسونده.
    – با تجسم لحظه ی رسیدن و با هم زندگی رو سپری کردن و تو خونه ی مشترکمون اوقات گذروندن.
    فقط سوالم اینه که آیا خدا خواسته هایی اینچنینی رو هم به ما میده؟ آیا من بگم من همون فرد رو میخوام همینجوری میشه و همون آدم دوباره وارد زندگیم میشه اینبار برای ازدواج دائمی و ثابت و عشقی پایدار؟

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      ببینید شما هر خاسته ای داشته باشید خدا به شما میده و شک نکنید. علت اینکه خیلی از افراد وقتی خاسته ای از خدا دارند و بهش نمیرسند اولا اینکه اون خاسته اونا انقدر بزرگه خود اون شخص باور نداره بهش برسه و دوما اصلا باور ندارند که خدا اون خاسته شون رو براورده میکنه در نتیجه هیچ حرکتی برای رسیدن به خاسته شون انجام نمیدن.
      شما باید خدای خودتون رو باور کنید یعنی حتی یک درصد شک نداشته باشید که به خاسته تون در بهترین زمان ممکن میرسید.
      شما ابتدا خاسته تون هرچی که بود روی کاغذ هر شب بنوسید و شب قل خواب و صبح به محض بیدار شدن از خواب یکبار بخونیدش و بابتش از ته دل خدا رو شکر کنید میتونید تجسم کنید که با اون شخص دلخواهتون ازدواج کردید اما لحظه رسیدن رو تجسم نکنید در تجسم فقط نتیجه رو ببینید که با هم ازدواج کردید و زندگیتون پر عشقه. و تا رسیدن به نتیجه این تمرین رو انجام بدید.
      و اگر افکاری از قبیل من کی به خاسته‌ام میرسم؟ اگر به خاسته م نرسم چی؟ و هر فکر منفی دیگری در ذهنتون اومد بدونید مسیر رو درست دارید میرید و طبیعیه این افکار وارد ذهنتون بشه و تنها جوابی که میتونید به این افکار بدید اینکه خدا در بهترین زمان منو به خاسته ام میرسونه. اینکه چجوری و چه زمانی من به خاسته‌ام میرسم رو هیچ کس نمیدونه و خدا منو از بهترین راه و در بهترین زمان به خاسه ام میرسونه.

  10. با افتخار پردیس هستم گفته:

    سلامم خسته نباشید اینکه میگید فقط یک نفر نیست ک میتونه مارو خوشبخت کنه از نظر من اصلا وجود نداره کسی ک بتونی کسه دیگه رو خوشبخت کنه انسان فقط و فقط خودش میتونه خودشو خوشبخت کنه ن یکی بیاد توی زندگیم ک منو خوشبخت کنه این یک اشتباه بزرگه ما ادمارو انتخاب میکنیم تا باهاشون خوش باشیم بگیم و بخندیم و لحضات زیبایی باهم داشته باشیم ن اینکه یکی دلیل خوشبختی یا عکس اون باشه دوستان دوستان لطفا خواهشا خوشبختی خودتونو به دیگران گره نزنید فقط فقط خودتون میتونید خودتونو خوشبخت کنید دیگران فقط باعث لحضات خوب و عالی میشن همین و بس

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام خدمت پدیس عزیز
      ممنون بابت نظر خوبت، من هم با نظرت کاملا موافقم.
      در هر حال ما مسئول کل زندگی خودمونیم و اگر درک کنیم خوشبختی، آینده و تک به تک اتفاقات زندگیمون دست خودمونه و خودمون شرایط رو رقم میزنیم این دنیا برامون بهشت میشه.

  11. ستایش گفته:

    سلام اقای حیدری وقتتون بخیر درمورد مسئله سوالی ازتون داشتم
    من مدتیه با ی اقایی در ارتباطم ک هم سن من هستند شغل ازاد دارند اما فاصلمون از هم زیاده من خوزستان و ایشون مشهد زندگی میکنن یک بارهم همدیگه رودیدیم حدود ۳هفته در ارتباط عمیق عاطفی بودیم بعد از ۳هفته ب ی دلیل کاملا الکی باهاش قهر کردم حدود۵روز جدا بودیم بعد ۵روز ک بهش پیام دادم خب رفتارش سرد شده بودو اینا چن‌روز گذشت دیدم تغییری تو رفتارش صورت نمیگیره تا اینکه بهش زنگ زدم و گفت که ی مشکلی داره ک اگ بگه من نمیتونم درکش کنم حتی اگ منم درکش کنم خانوادم راضی نمیشن و گفت با اینکه دوسم داره بخاطر مشکلش نمیتونه ادامه بده ی رابطه جدی رو…با این وجود ازم خاست هر از گاهی بهم پیام بده حالمو بپرسه
    بنظرتون واقعا مشکل داره؟؟؟
    یا بخاطر عدم علاقش ب من هست این حرفا؟؟
    من خودم خیلی ب علاقش ب خودم مطمئن بود نمیدونم یهو چیشد!!!
    حتی میگفت هر شب فکر میکرده ک داریم وابسته میشیم ب هم و باید چیکار کنه
    ممنون میشم کمکم کنین

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام به نظرم در کامنت هتای قبلی به صورت کامل پاسختون رو دادم.
      باید در یک کلام اول حستون خوب بشه تا بتونید جذبش کنید خودتون رو لایق اون شخص بدونید و باور داشته باشید میتونید جذبش کنید. با خودتون کنار بیایید که میتونید مجددا جذبش کنید و این رو باور کنید. از طرفی سعی کنید برای خوب شدن احساس تون به ویژگی از اون شخص فکر کنید که واقعا عاشقشید و تمام تمرکزتون روی این باشه، نه اینکه توجه و تمرکزتون روی این باشه الان اون شخص در زندگیتون نیست (نبود اون شخص). در بهترین زمان جذبش میکنید فقط حستون رو خوب کنید.

  12. ساره گفته:

    سلام از مطالب خوبتون من چهار سال تمام را عاشق یک فرد بودم که تقریبا با هم همسایه بودیم عشق من نسبت به اون یکطرفه بود بعدش فهمیدم دوستمم که اونم همسایه ماست عاشقشه من پا پس کشیدم چون می دانستم دوستم نمی تونه پا پس بکشه همه چیز برای من تموم شده نسبت به قبلا خیلی کمتر بهش فکر می کنم ولی بازم بهش فکر می کنم فکر کردن بهش دست خودم نیست از طرفی هم همیشه جلو چشمامه

  13. آیناز گفته:

    سلام استاد
    چرا میگن نباید ظاهر فردی که میخوایم جذبش کنیم رو انتخاب نکنیم فقط باید ویژگی هاشو انتخاب کنیم آخه اون موقع نمیشه که مثلا من میخوام سیکس پک داشته باشه اگه اینو ننویسم نشه نمیشه که

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      من کی چنین حرفی زدم، وقتی میگم ویژگي، هر چیزی از اون شخص که حستون رو خوب میکنه حالا میتونه تیپ شخصیتی باشه یا ظاهری فرقی نداره مهم اینکه وقتی بهش فکر میکنید قلبتون براش بتبه و احساس عشق کنید و حس و حالتن عالی باشه در این حالت در مسیر خاستتون قرار میگیرید و روند جذب خیلی سریع میشه.

  14. آیناز گفته:

    فعل ها خیلی مهمه استاد
    من آخه از دهن چند مشاور این حرف رو شنیدم دلیلشم پرسیدم گفتن چون ذهن طرف
    که میخواین جذبش کنین ذهنش بهم میریزه و شما یه همچین حقی رو ندارین این حرف رو حتی آقای باب پراکتور هم گفتن

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      ببنید دقیقا متوجه منظورتون نشدم واضح تر بگید. یعنی چی ذهن طرف بهم میریزه ببینید شما اصلا نمیتونید در قدرت انتخاب و اختیار اون شخص تاثیر بگذارید اگر شما و اون از لحاظ ارتعاشی هم فرکانس باشید بهم میرسید و این هم فرکانسی با حس خوب ایجاد میشه. حال ده مشاور هرچی میخان بگن اون هم راست میگن چون در جهان راست و غلطی وجود نداره شما به هرچی باور داشته باشید براساس باورتون براتون اثبات میشه باور داشته باشید قانون جذب برام جواب نمیده براتون قطعا جواب نمیده و باور داشته باشید جواب میده قطعا جواب میده. ولی من بهتون بیس قانون رو گفتم.

      • آیناز گفته:

        سلام
        ببینید استاد منم دقیقا نمیدونم فقط گفتم یکی از افراد مشهور گفتن آقای باب پداکتور دقیقا هم نگفتن چرا منم ذهنم بهم ریخت اومدم تو گوگل سرچ کنم که از شما پرسیدم بازم ممنونم ازتون😍❤🫀

  15. فروزان گفته:

    سلام وقتتون بخیر.
    من به عشقم گفتم که حس میکنم اونم بهم حسی داره،بعدشیش سال گفتم بهش.
    اوایل جواب پیاممونمیدادمیدونستم میبینه تودایرکت ولی نمیدونم چراجواب نمیدادریکوئستمم پذیرفت ولی حس میکنم می‌خواسته بهم فکرکنه آخه اون تواین شیش سال خبرنداشت که دوستش دارم،بهش گفتم حداقل احترام قائل باشیدوجوابموبدید،جواب دادکه من برای همه ارزش قائلم،بله شماحستون اشتباه بوده،حالامن چیکارکنم؟خیلی دوستش دارم،نسبت به هم شناخت کافی نداریم حس میکنم اگه اونم بخوادمیتونیم ازهم خوشمون بیاد🥺😔😔
    می‌خوام جذبش کنم چیکارکنم؟🥺همدیگروهم نمی‌بینیم آخه😭

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام ببینید شما در گام اول باید حستون به اون شخص خوب باشه خیلی از افراد میگن حسمون خوبه اما زمانی که به اون شخص فکر میکنند به چیزی جز نبود اون شخص یا ترس از دست دادن فکر نمکنند که میشه حس منفی و براساس قانون جذب حس منفی برابر است با چیزی که ما نمیخواهیم شما باید با به چیزی از اون شخص فکر کنید که حالتون عالی بشه مثل اخلاق و تیپ و هر چیزی که حس عشق در شما ایجاد کنه و این نکته را هم مدنظر داشته باشید شما با قانون جذب نمیتونید صد در صد یک شخص رو جذب کنید چون قدر انتخاب و اختیار رو از اون شخص میگیرید و این مخالف قانون انتخاب و اختیاره که هر کسی میتونه داشته باشه. از طرفی اگه حستون خوب باشه و نگرانی نداشته باشید شرایطی پیش میاد که بتونید جذبش کنید.

  16. خورشید گفته:

    سلام خسته نباشید 🌷🌷🌷🌷
    من شیش ساله عاشق پسری هستم که فکرمیکردم اونم منو دوست داره،😔🥺بعدشیش سال تودایرکت بهش گفتم من حس میکنم که شماهم بهم حسی داشتید،اوایل جواب نمی‌داد می‌دونستم که میبینه پیاممو،بارآخرریکوئستموهم پذیرفت،بهش گفتم حداقل احترام قائل باشه وجواب پیامموبده،بهم گفت من برای همه ارزش قائلم،بله شماحستون اشتباه بوده 💔😭 امیدوارم که ناراحت نشین،پس چرازودتربهم نگفت نه،میتونست ازهمون اول بگه بهم😔🥺بنظرتون میتونم جذبش کنم؟چون ماچندسالی میشه همدیگروندیدیم،باهم آشنا نیستیم😔🥺حس میکنم امکان برگشتش هست،نظرشماچیه؟من نمی‌خوام ناامیدباشم،میشه لطفاً جواب منوهم بدید؟ممنونم🙏🏻🌷🌷🌱🌱

  17. Dr. گفته:

    سلام وقتتون بخیر
    من دو تا سئوال داشتم
    یکی اینک آیا با این تکنیک میشه عشق یک طرفه رو به دو طرفه تبدیل کرد؟
    یکیم اینک وقتی حسمونو ب شخصی خوب میکنیم رفتار شخص کاملا تغییر عالی میکنه اما به محض اینک ما تمرینو قطع میکنم اون ب حالت قبل برمیگرده،این یعنی چی و چرا اینجوریه

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      در جواب سوال اولتون با تجربیات که خودم دیدم بله. چون وقتی شما تغییر میکنید رفتار طرف مقابلتون هم تغییر میکنه.
      چون شما هنوز اون باور منفی در ذهنتون که حس بدی در شما ایجاد میکنه تمرین رو تا جایی ادامه بدید که نگران از دست دادن اون شخص نباشید، هیچ شک و ترس و حساسیتی نسبت بهش نداشته باشید و وقتی این جوری باشه باور کنید اینو من این قدر با چشم خودم دیدم که زور هم طرف یا شخصی که دوسش دارید از زندگیتون نمیره.

  18. ناشناس گفته:

    من شنیدم اگه چیزی رو که ندارید رو باور کنید به دستش میارید
    و اگه با خودتون تکرار کنید من بدبختم واقعا بد بخت هستید ولیی اگر کسی به خودش بگوید خوشبخت است یه انسان خوشبخت است

  19. نیکا گفته:

    سلام من پسری رو دوست دارم ولی اون منو اصلا توی زندگیش حساب نمیکنه خیلی دوست دارم به سمت خودم جذبش کنم میشه راهنماییم کنید

  20. آیناز گفته:

    سلام استاد یه سوال داشتم ازتون ببخشین مزاحم شدم
    من یکی رو انتخاب کردم که در آینده باهاش ازدواج کنم اسمشم دوس دورم آرمان باشه ولی نمیشناسمش و کلی ویژگی های ظاهری و شخصیتی رو که دوس دارم براش انتخاب کردم میخواستم ازتون بپرسم من که اونو تاحالا انتخاب کردم به این معناست که اونم منو تا حالا انتخاب کرده ؟؟؟؟

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      ببینید وقتی شما تمام ویژگی های خاص اون شخص رو بگید (مثلا اخلاقش، قیافه ش، تیپ شخصیتی و شکل ظاهری اون و….) و حتی بگید که اون شخص عاشق من باشه و این رو باور کنید دقیقا براتون اتفاق می افته و شک نکنید چنین شخصی وارد زندگیتون خواهد شد.
      و در جوابتون باید بگم بله این شخص وارد زندگیتون میشه فقط باید باورش کنید و حستون نسبت به چیزی که میخاید عالی باشه. چه جوری حستون عالی میشه؟ به چیزهایی از اون شخص فکر کنید که حس و حال عالی در شما ایجاد کنه.

        • آیناز گفته:

          استاد منظورم از این سوال اینه که الان تو ذهن اون فرد هستم من
          واقعا باور دارم میرسم بهش ولی میخوام بدونم الان تو ذهنش این هدف هست ؟؟
          آخه بعضیا میگن این معلوم نیس که تو الان انتخابش کرده باشی اونم انتخابت کرده باشه امکان داره مثلا ۱ سال بعد یه همچین چیزی هدفش بشه میخوام دقیقا اینو بدونم

          • Avatar photo
            فردین حیدری گفته:

            با سلام
            مثل اینکه الان از من بپرسید چی در ذهن و دل فلانی میگذره، مگر من پیشگو هستم نه من نه هیچ کس جواب این سوال رو جز خدا نمیدونه. من میگم یکسری قانون وجود داره که مهم ترینش اینکه شما باور کنید میتونید اون شخص رو جذب کنید و حس خوبی به اون شخص داشته باشید. و اگه همین دوتا رو درست انجام بدید فرایند جذب روی میده و اون شخص رو میتونید به راحتی جذب کنید. وقتی جذبش کنید یعین اونم شما رو میخاد هیچی که زوری نمیشه.

  21. پریا گفته:

    من دو ماهی هست که عاشق مربی خودم شدم تو مکفیت مطمعنم اونم از من خوشش میومد یه پسر فوق‌العاده باانرژی بالا که همه اونجا دوستش دارن . یه پسر تحصیلکرده ی پرانرژی و شوخ طبع اما باادب و سربه زیر . امروز بعد دو ماه تو یه پیام حرف دلمو بهش زدم اما گفتم ازت خوشم میاد و احساس کردم تو هم از من خوشت میاد . اما گفت متاسفانه چنین حسی ندارم و اشتباه متوجه شدی . مطمعنم دروغ گفته . تاحالا هیچوقت انقدر از چیزی مطمعن نبودم . از هفته ی اول که منو تو اون باشگاه شناخت و من هیچ احساسی بهش نداشتم وقتی کنارم وای میستاد وقتی باهام حرف میزد چشماش برق میوفتاد و صورتش قرمز میشد . من همون روزهای اول شنیدم وقتی داشت با همکاراش راجب من حرف میزد شنیدم . حتی یادمه چند وقت پیش یه پسری داشت از دور نگاهم میکرد تو باشگاه میخواست آمار بده یکی از همکاراش که متوجه شد رفت کنار پسره و شروع کردن به پچ پچ کردن به من نگاه میکردنو به اون اشاره میکردن همونجا پسره بیخیال من شد . همین پری روز سر کلاس انقدر زل زد تو چشم من که اون یکی دختره که عاشقش شده نزدیک بود بزنه زیر گریه . حتی تو کلاس بعدی هم شرکت نرد . کسی که یواشکی نگاهت میکنه . کسی که از تو آینه نگاهت میکنه یا زیرچشمی حواسش بهته یا وقتی حواسش نیست زل زده تو چشمات کسی که کنارشی و باهاش حرف میزی سرخ میشه یا وقتی میخندی نگاهت میکنی تلفن حرف میزنی نگاهت میکنه یا وقتی برات پیام میاد توجهش جلب میشه . چند روز پیش بعد چند روز که قرنطینه بود دیدمش گفتم دلتنگت شدم سرخ شد و خنده کنان فرار کرد . حالا امروز که حرفمو زد بهم میگه متاسفانه احساسی ندارم . چرا اینو گفت ؟ از چی میترسه ؟ چیکار کنم ؟ دوستش دارم

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      ببینید اینکه چرا این کار رو کرده و یا از روی چی بوده من نمیدونم، اما شما اگر به اینکه ایشون گفته من به شما هیچ حسی ندارم توجه نکنید و باور داشته باشید میتونید جذبش کنید و حستون رو بهش خوب نگه دارید شک نکنید که میتونید جذبش کنید شاید بگید چه جوری جذبم میشه اینو من یا هیچ کس دیگه ای جز خدا نمیدونه چون برای هر کسی متفاوته ولی باتوجه به تجربیات خودم شرایطی براتون پیش میاد افراد یا ایده هایی میاد در ذهنتون که این اتفاق می افته و جذبش میکنید.

      • پریا گفته:

        بعد اون روز که حسمو بهش گفتم به اون حرفش به عنوان یه جوک احمقانه و خنده دار نگاه میکنم . کسی که واقعا حسی نداشته باشه بعد اون حرف رفتارش باهات سنگینتر میشه تا بیشتر اشتباه نکنی نه این که نگاهای زیرچشمیش بیشتر از قبل بشه و فکر کنه من نمیبینم یا همش بیاد بگه چه خبر یا همش حالتو بپرسه . قشنگ با یه دست پس میزنه با یه دست پیش میکشه . چرا نمیدونم ؟ اما باور دارم به حرفی رو که میزنم و به خدا باور دارم به کائنات هم باور دارم . یه نمونش رو میگم تو باشگاه ما نزدیک ۱۰ تا مربی هست یه تلوزیون هست که اسامی مربیها و نشون میده . هر بار که چشمم میوفته به اون تلوزیون اولین تصوری که میبینم . شده شیش بار در روز چشمم خورده اون تلوزیون و بین اونهمه آدم هر شیش بار اولین تصویر که دیدم مال ایشون بوده . فقط پس کی اعتراف میکنه به حرف دلش ؟ کی دست از انکار برمیداره ؟ میخوامش هرلحظه دلتنگش میشم

        • Avatar photo
          فردین حیدری گفته:

          شما تمام تمرکزتون رو رفتار ایشون با شماست و چون الان رفتار منفی از ایشون میبینید فکر منفی میکنید و حستون بد میشه به اینا توجه نکنید و تمام حستون رو خواسته تون باشه.

  22. معصومه گفته:

    سلام من دختری هستم که از سن ازدواجم گذشته دوستم ندارم اصلا هم نمیتونم با مردی که طلاق گرفته یا قبلا ازدواج کرده و یا بچه داشته باشه ازدواج کنم،آیا با قاون جذب میتونم با فردی که معیارهای من رو داشته باشه ازدواج کنم همچین فردی پیدا میشه؟

    • Avatar photo
      فردین حیدری گفته:

      با سلام
      بله میشه، ویژگی‌های اون شخص مورد علاقه تون رو بنویسید (هر ویژگی که دوست دارید داشته باشند) و بابتش هر روز شکر گذار باشید. و باور کنید چنین شخصی رو جذب میکنید بله حتما جذب خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *